Hey @Loeki82 Hier alles okay... duuurrrttt langgg Maandag waag ik mn eerste test. 10 dagen na tp en 12 dpo 14 dagen na pregnyl Durf niet eerder Symptoomloos verder behalve dan paar kleine dingetjes maar goed of dat symptomen zijn geen idee. Spierpijn liezen en bovenbenen buik aan de zijkanten en rug. Hoge hartslag bij mibste geringste inspanning. En zeer strak en stram gevoel in de buik aan de zij kanten en bij schaamheuvel langs. Kan bv niet meer op de hurken zittem zonder dat t vervelend is. Dus geen idee wat k hier van moet denken.
@Mauzy82, het wachten vond ik ook verschrikkelijk. En snap dat je niet vals positief wil testen. Ik zal flink voor je duimen. ♡ Het beurs gevoel/spierpijn in onderbuik en lage rugpijn klinkt als wat ik ook rond 5 dpo voelde. Toen begon ook de winderigheid en het is nog steeds gaande. Ik duim voor je dat de innesteling gaande is.
Ja dank je wel ! ben gewoon bang doordat er totaal geen symptomen zijn. Zo nu en dan wel maar niets blijvends. Heel verwarrend deze ronde. Kan er moeilijk mee omgaan soms. Nog even geduld hebben tot maandag. Beurs gevoel is ook weer weg, bedoel uhhh
Hier gaat het goed. Wel heel moe. En zoals beloofd.... tada! Klopt met hoe ver ik ben. Afspraak met verloskundige is ook al gemaakt. 1 mei ga ik naar de intake voor een verwijsbrief en zie ik ze pas na de bevalling weer. Nu aftellen naar de 1e afspraak. Nog 3 dagen voor jou. Hoe is het met je verder? Ik ben benieuwd naar jou test maandag.
Wauw om verliefd op te worden toppie ❤ en nu aftellen naar de 1e echo. Eht spannend hoor. Ik duim en hoop ontiechelijk hard met je mee meid. Ik heb sinds in de loop van de avond een soort banden buikpijn met druk in de buik en zeurend gevoel ongi achtig masr iets hoger dan normaal. Vaker plassen en wat sneller moe. Misselijk en druk op de maag met vlagen eigenlijk. Winderig ook haha Dus hopelijk niet mijn ongi al ! Zit pas 9 dpo en 7 dagen na tp. Dus vind t nu wel heel spannend worden.
Dank je. De 1e echo zal bij de gynaecoloog zijn rond de 8e week. Dat was ook zo bij mijn zoon. Ik heb de 8wk en 12wkn echo op een cd meegekregen. Deze heb ik goed opgeborgen. Nu krijg je een usb stick met de echo erop las ik. Ik heb me vandaag ook aangemeld voor Moeders voor Moeders. De 1e keer ging het zo rap dat ik me niet heb aangemeld. Als ik lees wat jij voelt klinkt het hoopgevend. We blijven duimen. ♡
@Loeki82 wauw gefeliciteerd, wat een goed nieuws! En nu aftellen naar die eerste echo. @Mauzy82 het klinkt hoopgevend wat je voelt, ik hoop zo dat jij hier straks ook goed nieuws brengt! @Chitje O wat vreselijk! Het is zo frustrerend hoe protocollen voorrang krijgen op waar echt belangrijk is, namelijk de mensen om wie het gaat. De levens waar het om gaat. Geen woorden voor, wat een frustratie en verdriet moet je voelen. Ik hoop dat je straks waar rust en kracht vindt om te bedenken wat je nu wilt gaan doen, een volgende stap of niet. Een hele dikke knuffel... @vlinderCN pfff ik hoop dat je cyclus weer snel op gang komt. Je lichaam heeft natuurlijk ook weer een klap te verwerken, maar je wilt gewoon weer verder. Heel veel sterkte en succes! @MaLuc wauw je bent alweer 30 weken zie ik! Hoe gaat het met je? Wordt het al wat zwaarder of voel je je nog prima? Ik heb inmiddels opnieuw bloed laten testen in DD en deze week het verlossende telefoontje gehad dat ik gewoon in aanmerking kom voor een behandeling. We gaan in mei lekker op vakantie en op 7 juni hebben we een afspraak om de behandeling te bespreken en medicatie te bestellen etc. Geduld is een schone zaak en erg moeilijk met een lichaam dat voelt als een tikkende tijdbom, maar we hebben in ieder geval weer een beetje hoop gekregen...
Dank je wel. Je bent bij viva neo geweest? Ik heb daar een Skype intake gehad omdat ik NK cellen daar wil laten onderzoeken, hij wilde ook mijn hormoonwaardes laten prikken. Dat ga ik nu in NL doen. Wat hebben ze bij jou geprikt? Ik ben even vergeten wat jouw verhaal ook alweer was. Jullie hebben een kindje? en hoe lang nu bezig? Wat ik ook begrepen heb is als je nog maar weinig eitjes hebt, ivf niet zoveel toevoegt, dan is het best een zware belasting maar niet meer kansen. Hoe sta jij daarin en wat zei de arts daarover? @Loeki82 gefeliciteerd! @Mauzy82 wanneer mag jij testen? @Chitje dank je wel en hoop dat je (bijna) klaar bent daar bij die kliniek vanwege goed nieuws
@Laragh, fijn dat jullie in aanmerking komen voor een behandeling. Hopelijk kun je alles even van je afzetten tijdens jullie vakantie en daarna vol goede moed weer aan de slag. Lief ook dat je naar me vraagt. Het gaat echt zo snel! Ik voel me nog goed, het wordt lichamelijk natuurlijk wel wat zwaarder, maar ik mag echt niet klagen (en helemaal niet in dit topic!). Ik ben alleen wel echt een slome slak op de fiets, haha, ik heb 7 versnellingen en gebruik momenteel alleen de 1 en de 2 en dan nog trap ik heel langzaam. Het is een wonder dat ik nog overeind blijf
@MaLuc hahaha ach wat maakt het uit, je komt in ieder geval nog vooruit Fijn dat je je verder gewoon goed voelt en het goed gaat! @vlinderCN Ja klopt, bij vivaneo. In NL geven ze het vrij snel op met ivf als je nog maar weinig eitjes hebt idd. Ik heb vrij veel positieve verhalen gelezen van vrouwen in mijn situatie die in DD succesvol behandeld zijn. Dus daarom ook daar terecht gekomen. Geen garanties natuurlijk maar daar kunnen en doen ze iig meer dan in NL. Ze hebben bij mij amh en fsh nagekeken en die waren zoals verwacht en wat ook al in NL getest was. Daaruit blijkt dat m'n eicelvoorraad laag is. De arts zei dat ze me wel konden behandelen en dat ze vrouwen met slechtere waarden succesvol hebben behandeld, dus dat het zeker niet kansloos was. Dus we zullen zien... We hebben idd een zoontje van bijna 3 en we zijn nu bijna 2 jaar bezig voor een 2e. Het was vrij snel raak maar dat leidde tot een miskraam en daarna is er helaas niets meer gebeurd.
@vlinderCN: Ik mag officieel de 17e pas officieel testen van t ziekenhuis. Maar ik start maandag al. Zit dan 14 dagen na die pregnyl. En 10 dagen na tp. Wellicht nog iets te vroeg maar zie het wel.
Ja 14 dagen na tp. 16 dpo dus grrr Nee geen posi resultaat. Wel tuurlijntjes weer die bijna met de loep niet te zien zijn. Echt killing weer.
Hmm..gebruik je ook predictor? Ik had eerste 3 zwangerschappen met de goedkope stickies nooit voor 13 dpo een posi test maar de laatste 2 met predictor al wel op 10/11dpo.. Ik hoop t voor je meis
Ja vandaag ook Predictor gedaan en daar was dus ook een turende tuurlijn op te zien met de loep dus ik moet echt wachten nog. Ja dank je wel. Ik ga uit van t ergste kan t alleen maar mee vallen
@Mauzy82: ik zag dat het niet gelukt is. Hele dikke knuffel voor jou! Dat gevoel van even niet weten hoe je verder moet is zo herkenbaar. Vind het zo verdrietig voor je.
Nee helaas geen succes gehad. Nou ja voel me al weer wat beter hoor. Was even heftig van de kaart. Maar door... en op naar de cryo's Dank je wel meid Tis even zuur... mjah moet toch weer door. Maar zeer jammer is het wel.