@Loeki82 hè bah, wat lees ik nu toch weer... nu even je lichaam rust geven en het een plekje geven idd. Sterkte! @Mauzy82 Toch nog een voordeeltje dat je daardoor meteen door mag Ik duim op een succesvolle tp straks!
Hoi dames van de 35+ ik weet niet of hier nog iemand mee leest of schrijft. Maar als ik eerlijk ben mis ik dit groepje wel heel erg Hoe gaat het met iedereen ? Waar is iedereen bezig in de cyclus of wachtweken of ? Hopelijk melden we ons toch weer hier... dikke knuff
Hey meis, succes met je tp vandaag! Ik heb niet veel te melden. Heb zo ong edveer allee uitgezocht wat er uit te zoeken valt qua oorzaken en oplossingen. Grootste kans dat het door mijn leeftijd komt (laag amh en andere hormoonwaardes) maar ergens blijf ik twijfelen omdat die laatste zo perfect was tot 9 weken. Morgen nog gesprek in Gent met laatste uitslagen en 20 mei telefonisch met Düsseldorf maar ik verwacht daar niets van. Ik twijfel of ik nog immunologisch onderzoek moet doen via immunoloog of Spanje bijv, het is niet logisch dat je zo ver komt als het daaraan ligt maar kan wel. Morgen zal ook over ivf met pgs gaan, denk no et dat we echt kansen hebben daarmee maar even uithoren. 90% slechte eitjes ..is echt maar hele kleine kans dat er nog 2e gaat komen :'(.. Ik duim dat d e cryo plakt meis.
Hier ben ik meer in de meelees modus gegaan dan meeschrijven. Een beetje druk de afgelopen weken gehad maar het gaat verder goed. Scriptie bijna af. Verder volgende maand gaan we weer proberen. Nu in afwachting van mijn menstruatie, lh-piek zondag al gespot. En daarna weer flink hopen op een plakkertje. Ik wens je heel veel succes vandaag meid. Ik duim voor een plakkertje voor jullie.❤ @Chitje; Fijn dat je nu bijna alle onderzoeken achter de rug hebt en antwoorden op je vragen. Ik hoop ondanks die kleine kans wat er nog is jullie met de tijd toch een tweede kindje mogen verwelkomen. ❤
Goedemorgen, Het is een hele tijd geleden dat ik hier wat geschreven heb. Op een gegeven moment werd ik zo moedeloos van steeds weer slecht nieuws, dat ik het niet goed op kon brengen om dat elke keer weer te melden. Inmiddels zijn we bezig met onze eerste IVF-poging en voor het eerst na 2,5 jaar heb ik een oplopende test. We weten heel goed dat het nog superpril is nu (4 weken) en dat er nog vanalles fout kan gaan, maar toch ook een hele opluchting dat IVF bij ons iig meer doet dan zelf proberen of IUI. Hoop dat dit voor jullie ook wat hoop geeft.
Oooow wauw meid ! Wat een pracht van een test. Word er zelf emotioneel van ! Dat is toch waar je het voor doet of niet dan. Ik hoop en duim op een dikke vette plakker meid !!! ❤
Wat een goed nieuws meis! Voorzichtig gefeliciteerd maar i.i.g. zeker fijn dat dit lijkt te werken voor jullie. Ik hoop dat het gewoon meteen goed gaat en over 36wkn prachtbaby!
Ik was al 2 dagen aan het testen en natuurlijk weer tuurlijntjes. Vanmorgen 11 dpo weer getest en zie fotos we zijn Lichtelijk blij met de oploop. Hopen dat het goed blijft gaan. Maar hoe dan ook het lukt om zwanger te worden. Dat is me een pak van het hart.
Wat spannend! Op die van 11 dpo zie ik inderdaad ook een licht lijntje. Hopelijk is er de komende dagen een mooie oploop te zien. Dan schelen we maar een week wat betreft de uitgerekende datum. Zou zo leuk zijn!
Hoe was ie vandaag? Vind het lastig te zeggen, zijn 2 verschillende testen ook (early en normaal)? Hoop het voor je
Nee hoor zijn allemaal de gewone van action. Maar vandaag weer oploop hoor dus heb goede hoop Morgenvroeg doe ik de CB. Dan ben ik ook jarig dus duim duim duim
Hoi dames, hoe gaat het met iedereen? Met alle onderzoeken, wachtenden en de zwangeren? Hier aan het aftellen voor de volgende poging. En voor het eerst heel blij dat ik ongesteld ben. Het verloopt tot nu toe allemaal soepel en ik mag niet klagen. Mijn cyclus na de vmk duurde 29 dagen. We gaan met volle moed verder.
Hey hey Hier gaat het kalm zn gangetje. Sinds vandaag echt wel stekerij en soort van krampjes duwend naar de liezen enzo. Verder geen echte kwaaltjes ja af en toe in 1 klap misselijk. Verder hoop k heel hard dat de kleine Dino Uk blijft zitten. En hoe gaat het met jou verder ? Beetje zin in om opnieuw te beginnen ?
Zeker zin in om binnenkort weer te gaan proberen ipv wachten. Ik vind het nu heel spannend en tollen allemaal vragen uit onzekerheid door mijn hoofd (zal het weer lukken en gaat het wanneer het zover is dan wel goed). We zullen het zien hoe het verder loopt. Wat fijn dat je niet constant klachte hebt. Dat van de krampjes hoort erbij maar gaat gelukkig weer over. Ik blijf voor je duimen meid. Op naar een mooie echo en nog veel meer. ❤
@Loeki82 : jaa dat denk ik, dat wachten gaat je ook tegen staan en je wilt gewoon door en verder. Dat stil staan is gewoon nutteloos. En ja die onzekerheden floepen door je hoofd ook zo logisch, zou denk ik ook bang zijn tot hoe ver kom je de volgende keer. Logisch gevolg van een vmk geloof ik he ? Ja had ik gelezen dat het erbij hoort idd, vind het een heerlijk gevoel maar toch ook dood eng, als of elk moment de duivels er aankomen soms. Maar afkloppen tot nu toe niet. Vandaag is NOD.