Hier vandaag eindelijk echt ongesteld geworden. Een cyclus van 30 dagen. Valt gelukkig mee. Over 10 dagen beginnen met ovu testen en weer ervoor gaan.
Hoi allemaal, inmiddels bijna acht maanden geleden dat ik me hier meldde met zwangerschapswens. Inmiddels zijn mijn vriend en ik zover dat we ervoor zullen gaan. Ik wil na deze maand met de pil stoppen dus dit wordt wel serieus en spannend! Ja, ik ben 35+ en ja ik sta er nog steeds positief en nuchter in! Maar ik hoop dat dat voor iedereen geldt in deze groep gezien de leeftijdsgrens?
Hey Mauzy balen dat ie niet is blijven plakken :'( hopelijk de cryo wel! Hoeveel ontdooikans geven ze bij jullie? Hier nog steeds onderzoeksfase DD/Gent. Maar ligt waarschijnlijk toch aan dna fragmentatie van het zaad..nu maar hopen dat alle supplementen helpen..
Hoi hoi allemaal. Zal me even voorstellen. Ik ben Angelique 38 jaa en een mama van een dochter van 18 spontaan. En een zoontje van 2 en een half via ivf, na een 2e terugplaatsing. Nu bezig voor nummer 3. Vorig jaar een terugplaatsing gehad maar een miskraam gekregen. Zondag 2 juni terug plaatsing gehad van een 8 cellige cryo de laatste Dus nu bezig met Mn wachtweken, en oh wat vind ik die verschrikkelijk.
@vlinderCN : Jaah was en is nog altijd vet balen idd. Maar we hebben weer een mijlpaal behaald en dat is "we kunnen zwanger worden! " nu nog een plakkertje hoop ik snel ❤ Ontdooi kans heb ik geen idee van eigenlijk. Heb je extra supplementen gekregen of de dna frag tegen te gaan dan ? Hoe bevalt het tot dus ver ? @Miepke1981 : Welkom wat erg van de miskraam zeg dat is altijd zo sneu. Hopelijk volgt snel een posi test en een plakkertje !
Ja we wachten af, ja een miskraam is indd altijd heel sneu en emotioneel zwaar. Heb er voor dat ik aan ivf begon een aantal miskramen gehad en een bbz van 9 weken. Maar we blijven hoop houden.
Oow jasses ook een hele geschiedenis dus dan duim ik echt op een plakkertje voor jullie ! Hoop moet je idd altijd houden. Al is dat soms wel moeilijk natuurlijk. Hoe ver zit je nu in de wachtweken?
Hoi Allemaal, ik zal me even voorstellen, ik ben Astrid en schrijf al een paar jaar hier op het forum. Heb december 2015 mijn spiraal laten verwijderen en tot nu toe helaas 3 vroege miskramen en nog geen baby. Ik zit nu in de mmm en heb nog 1 poging icsi. Het lijkt me leuk om met jullie mee te schrijven. Hebben jullie ook een lijstje?
Ja maar vraag het me af hoor of die supplementen hem gaan helpen..hij leeft al best gezond. We hopen heel hard dat het 12 juli beter is, dan weer test. Hij was voor de test ook ziek en in de sauna geweest dus dat helpt ook niet.
Wat een stilte hier, iedereen in rustmodus? Ik heb momenteel ook weinig te melden. Zit zelf in een "on hold" periode. Ben nu 5 weken gestopt met roken en wil daarom wachten voordat we verdergaan met de laatste poging. Even mijn lichaam de kans geven om de laatste rookresten op te ruimen. Volgende cyclus begin ik weer met spuiten, ik verwacht dat dat ergens eind juli zal zijn, en dan in augustus een punctie, mits ik kan starten, moet daarvoor altijd op cd 1 naar de kliniek bellen en hoor dan in de loop van de dag of er ruimte is om te starten. Ik zal eens even een lijstje aanmaken, mogen jullie het zelf verder aanvullen.
35 en zwanger worden lijstje Nog anoniem 41 jaar, 1ste kindje, icsi Afspraken: Zwanger: Als je de lijst aan wil passen, druk dan op "reageer" bij het meest recent geplaatste lijstje. Haal de [QUOTE = ...] [/QUOTE ] aan het begin & einde van het bericht weg en voer je wijzigingen door.
35 en zwanger worden lijstje Nog anoniem 41 jaar, 1ste kindje, icsi Mauzy82, 37 jaar, 1e kindje (samen), ICSI Afspraken: 19/6/19: Cryo TP -> Mauzy82 3/7/19: officiële testdag -> Mauzy82 Zwanger: Als je de lijst aan wil passen, druk dan op "reageer" bij het meest recent geplaatste lijstje. Haal de [QUOTE = ...] [/QUOTE ] aan het begin & einde van het bericht weg en voer je wijzigingen door.
1ste kindje met tussen haakjes samen vind ik wel een goeie, ga ik er ook op zetten want is op mij ook van toepassing
35 en zwanger worden lijstje Nog anoniem 41 jaar, 1ste kindje(samen), icsi Mauzy82, 37 jaar, 1e kindje (samen), ICSI Afspraken: 19/6/19: Cryo TP -> Mauzy82 3/7/19: officiële testdag -> Mauzy82 Zwanger: Als je de lijst aan wil passen, druk dan op "reageer" bij het meest recent geplaatste lijstje. Haal de [QUOTE = ...] [/QUOTE ] aan het begin & einde van het bericht weg en voer je wijzigingen door.