35+ en zwanger worden

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Suezele, 24 jun 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mauzy82

    Mauzy82 Niet meer actief

    Wij zijn weer terug. Onze ijsdino is goed door de ijstijd gekomen :D en is vanmiddag terug geplaatst in zijn bedje van 23.3mm dik. De gyn vond dat prachtig dik. Dus duimen duimen duimen. Dat deze ijsdino wel wil blijven plakken in de warmte van de sahara temperaturen daar binnen :roflmao:

    Er is een goede kwaliteit ijsdino terug geplaatst.
     
    Loeki82, MaLuc en Cindy1977 vinden dit leuk.
  2. Mangoeste

    Mangoeste Actief lid

    18 aug 2018
    359
    260
    63
    Vrouw
    Nederland
    Klinkt als een prima bedje dat je klaar hebt staan. Ik ga voor je duimen!
     
    Mauzy82 vindt dit leuk.
  3. Mauzy82

    Mauzy82 Niet meer actief

    @Mangoeste : Aan het bedje zal het deze keer niet mogen liggen haha
    Tenzij hij/zij het niet lekker genoeg vind:p
     
    Nog anoniem vindt dit leuk.
  4. Laragh

    Laragh Actief lid

    7 nov 2018
    236
    202
    43
    Vrouw
    Het begin is in ieder geval goed. Ik duim heel hard met je mee dat hij blijft plakken in dat heerlijke bedje!
     
    Mauzy82 vindt dit leuk.
  5. Laragh

    Laragh Actief lid

    7 nov 2018
    236
    202
    43
    Vrouw
    Ik ben een tijd stil geweest omdat we eerst op vakantie waren en het vervolgens een spannende tijd was en ik het niet durfde te jinxen. Bijgeloof of hormonen, in ieder geval grote onzekerheid en ik durfde het bijna niet te geloven. Maar ik ben toch nog ineens spontaan zwanger geraakt! Het is voor ons zo'n wonder dat we het heel lang niet durfden te geloven. Nog steeds enorm bang voor een mk maar hoop dat ik er straks in m'n 2e trimester echt van kan gaan genieten...
     
    Mauzy82, Loeki82, MaLuc en 2 anderen vinden dit leuk.
  6. vlinderCN

    vlinderCN Fanatiek lid

    21 mei 2018
    4.841
    1.675
    113
    Vrouw
    Jeetje @Laragh wat een ontzettend goed, jsloersmakend nieuws ;) gefeliciteerd!! dit is ook al de zoveelste keer dat ik hoor dat iemand met laag amh/paar eicellen gewoon zelf zwanger wordt. Hierbij helpt ivf echt niet want je houdt max 1 embryo over en die kun je ook op de natuurlijke, betere manier maken. Nipt in orde?
    Geniet er van meis.
     
  7. Laragh

    Laragh Actief lid

    7 nov 2018
    236
    202
    43
    Vrouw
    Dank je @vlinderCN! Ja dat zei de gyn ook toen we uitbehandeld waren, maar dat is dan niet wat je wilt horen. Vooral aangezien we toen al een jaar na de mk aan het proberen waren zonder resultaat.

    We wachten nog op het resultaat van de NIPT, dus dat is nog spannend...

    Hoe gaat het met jou? Ik moet zeggen dat ik de afgelopen weken regelmatig aan jouw verhaal gedacht heb. Ik heb toen zo met je meegeleefd... Gaan jullie nog verder in de mmm of voorlopig nog even niet?
     
  8. vlinderCN

    vlinderCN Fanatiek lid

    21 mei 2018
    4.841
    1.675
    113
    Vrouw
    Oh spannend idd dan nog! Maar grootste kans dat het nu gewoon goed zit hoor. Wij hebben helaas minder geluk, waar het a aan ligt weten we nog steeds niet zeker, eigenlijk is er alleen uit alle onderzoeken in Gent en DD naar voren gekomen dat het zaad van mijn partner slechte dna fragmentatie heeft. In NL en Gent zeggen ze dat je daar vooral niet zwanger mee kunt worden (dat werden we wel) maar overal lees ik dat het mk veroorzaakt. Nu aan de supplementen en heel hard hopen dat 12 juli de uitslag beter is, maar dan nog gaat het kwestie van wonder worden. We zouden Picsi in DD kunnen overwegen, die halen die zaadjes eruit maar ja mijn eicelvoorraad is ook klein dus dan zit je weer met dat probleem. We wachten even 12 juli af en dan beslissen maar ik denk dat we het hoofdstuk moeten gaan sluiten :'(
     
  9. Laragh

    Laragh Actief lid

    7 nov 2018
    236
    202
    43
    Vrouw
    O jee, ik zal heel hard voor jullie duimen dat de uitslag op 12 juli beter is! Dat jullie toch nog een kans hebben. Zoals je zegt, het lukt jullie wel om zwanger te worden, dus als een Picsi dan toch nog een mogelijkheid zou zijn en hopelijk de kans op een mk voor jullie verkleint...? Ik hoop iig met jullie mee!
     
  10. vlinderCN

    vlinderCN Fanatiek lid

    21 mei 2018
    4.841
    1.675
    113
    Vrouw
    Dank je wel, lief van je. Jij ook veel succes. Ik ben hier verder ook niet veel aanwezig meer omdat er niet veel te melden. Ben wel wandelende encyclopedie inmiddels na al het uitpluiswerk. Zal wel laten weten wat we gaan doen...
     
  11. Nog anoniem

    Nog anoniem Niet meer actief

    Wow, wat goed, zulke berichten geven weer hoop, het bewijs dat wonderen toch bestaan. Gefeliciteerd met dit fantastische wondertje
     
  12. Mauzy82

    Mauzy82 Niet meer actief

    @Laragh : wat zie ik dan nou... een knallende banner die je rete goed staat !!! Wauw wauw wauw wat een wonder zeg toppie.
     
  13. Loeki82

    Loeki82 Fanatiek lid

    9 apr 2012
    1.403
    835
    113
    Vrouw
    Wauw, wat een wonder! Gefeliciteerd!!! ❤

    Ik hoop voor jullie dat de zwangerschap voorspoedig mag verlopen.
     
  14. Laragh

    Laragh Actief lid

    7 nov 2018
    236
    202
    43
    Vrouw
    Dank jullie wel allemaal, voor jullie leuke en lieve reacties! Ja het is echt een wonder... Nu idd hopen dat het goed blijft gaan.

    Ik hoop dat er heel snel meer positief nieuws en verhalen van jullie volgen!
     
    Nog anoniem, Loeki82 en Mauzy82 vinden dit leuk.
  15. Mauzy82

    Mauzy82 Niet meer actief

    ❤❤❤
    Echt wauw en zoooow gegund.
     
  16. Chitje

    Chitje Fanatiek lid

    25 jun 2018
    2.032
    1.142
    113
    Vrouw
    @Laragh: wow, gefeliciteerd!! Dus wonderen bestaan. Wat ontzettend fijn! Hopelijk kan je er straks van gaan genieten.
     

Deel Deze Pagina