Ik ben nu zwanger van de derde en ik ben 35. Het enige echte verschil wat ik tot nu toe merk ik dat ik sneller moe ben. Maar ja komt dat door de zwangerschap of doordat ik twee kleine kinderen heb rondlopen. Het is appels met peren vergelijken!
Hier 35 in aug 36 en wij zijn al even bezig voor een 2de. De wens was er al lang, maar vanwege omstandigheden niet eerder aan begonnen. Onze zoon is inmiddels 10 en ik was 24 toen ik van hem zwanger raakte. Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik er nu totaal anders in sta dan toen ik 24 was. Toen had ik veel minder zorgen en hadden we zoiets, dat doen we wel ff! Nu ben je ouder, wijzer maar ook lichamelijk ouder (en wat meer aangekomen ). Ik ga er wel van uit, mocht het ons nog gegund zijn, dat het veel zwaarder zal zijn, zowel fysiek als in my mind. Maar uiteindelijk komt dat ook wel weer goed. Eerst maar eens zwanger blijven, na 3 miskramen
Hier zwanger van de tweede en zondag wordt ik 37 jaar. De zwangerschap is niet zwaarder dan de eerste. Ik maak het zelfs allemaal veel bewuster mee.
het zou niet veel moeten uitmaken. Ik ben 42 en heb 3 kinderen in alle leeftijds categorieën . 19 13 7. mijn man en ik hebben besloten dat we toch nog een nr 4 willen. het is maar hoe jij je voelt!