Hoi Lafemme, wat goed joh! Ons hebben ze dat helemaal niet aangeboden en onze kans op down was nog veel hoger. Gelukkig heeft Dr Papa van Echo Centrum Amsterdam heel veel punten getest die kunnen wijzen op down maar hij kon ook niets afwijkends vinden. Maar dat is feitelijk wel een 'pretecho'. De verloskundige heeft ons gewoon met al onze onzekerheid weggestuurd met zo'n houding van 'Als je geen vlokkentest wil, dan moet je het zelf maar weten'. Maar eind goed, al goed.. Bij ons beiden dus alles goed en we hebben geen risico genomen met geprik in de moederkoek! Prachtig nieuws. Alexje een knipperlichtje, ook helemaal geweldig!! Nu lekker genieten dames!
@Alexje.Wat goed een knipperlichtje!! @LaFemme wat fijn dat de score nu zo goed is. Laten jullie het hierbij? Zo fijn voor jullie
Helaas yahoo, ook ik kijk steeds minder omdat ik zie dat er niemand meer reageert.... ben ook wel erg benieuwd hoe het is met iedereen
Ik ben in ieder geval blij te mogen lezen dat het met jullie goed gaat Liesben, Alexje en Justme66! Liesben alvast veel succes en energie toegewenst voor de bevalling want dat zal nu niet al te lang meer duren! Spannend hoor! Alexje Jouw guppie is inmiddels geen knipperlichtje meer. Blij dat je uit de riskante fase bent! Justme66 Beetje extra energie maakt de dag een stuk vrolijker!
Vandaag te horen gekregen dat het hartje vandaag of gisteren is gestopt met kloppen. Het kindje was gaaf: armpjes, beentjes alles zat eraan........... kan het niet begrijpen. Al 3 keer eerder het hartje zien kloppen. Het kindje lag vollledig op schema.......... Heel veel succes allemaal.......ik ben radeloos en weet niet veel meer te zeggen. bijna 11 wkn.............
Lieve Annette, wat een vreselijk bericht, helemaal omdat het zolang heeft geduurd voor je zwanger was. Misschien had je toch een voorgevoel, omdat je zo ongerust ook was? Heel veel sterkte meis.
Hallo 35+ dames! Kwam nu pas dit topic tegen, maar hier ook een 35-er die, als alles goed gaat, 36 is zodra de kleine geboren wordt. De leeftijd vond ik ook erg spannend, het is m'n eerste zwangerschap, maar de verloskundige zei dat ik me niet zo druk moest maken hierover. A.s. donderdag krijg ik wel een echo voor de nekplooimeting. M'n vriend en ik wilden beiden graag wat meer informatie over ons kindje. Ik probeer me geen zorgen te maken, maar dat is niet altijd makkelijk. Alexje, wat ontzettend verdrietig! Veel sterkte gewenst!