35 jaar en bang dat het niet meer lukt

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Visje, Apr 24, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Twigs

Twigs Actief lid

May 16, 2015
    267
    0
    16
    NULL
    NULL
    Mag ik hier ook meekletsen?

Ik heb een relatie van 17 jaar gehad, met mijn ex heb ik nooit de wens gehad om een kind te krijgen. Wel hebben wij twee pleegkinderen opgevoed, zij zijn inmiddels volwassen en de deur uit. Komt ook bij dat ik medicatie slikte waarbij ik niet zwanger mocht worden. Vorig jaar is mijn relatie gestrand en ik heb iemand leren kennen met wie ik zeker wel een kinderwens heb, hij heeft ook een heel sterke kinderwens.

Ik ben 39, hij is 43. Ik heb 17 februari mijn Mirena laten verwijderen. Ik ben op 4 april ongesteld geworden (duurde een week!). Daarna vorige week zaterdag een ieniemieniebloedinkje gehad, daarna niks meer. De dag ervoor heb ik een test gedaan, die was negatief. Ik heb nu alleen veel afscheiding, maar niets wat op ongesteldheid lijkt.

Omdat tussen het verwijderen van mijn Mirena en mijn eerste ongesteldheid zes weken zat, durf ik nergens op te hopen.

Inmiddels zes weken na mijn vorige ongesteldheid, dus er zou nu wel weer wat moeten komen. Zou het bloedinkje van vorige week innestelingsbloeding kunnen zijn? En heb ik dan lang genoeg gewacht met testen als ik woensdag test (na 10 dagen) en nog niet ongesteld ben?

Spannend dit zeg!

2. jolein8

jolein8 Bekend lid

Jan 23, 2015
    569
    9
    18
    Spannend twigs!

Het kan een innestelingsbloeding zijn, dan zou je nu positief moeten testen. Of een bloeding bij de eisprong, een tussenbloeding of een korte menstruatie.
    Is de afscheiding waterig of doorzichtig? Dan kan het zijn dat je eisprong er nog aankomt.

3. meisje26

meisje26 Fanatiek lid

Apr 6, 2007
    1,797
    1
    38
    Wow Sylvia!! Gefeliciteerd!
    Hier staat alles even op een laag pitje, er zijn andere vervelende problemen die nu even zwaarder wegen als bezig zijn met zwanger worden voor mij...vandaar dat ik ook al een paar dagen niet meer actief was hier.

Maar wat geweldig alweer twee zwangeren in ons clubje!!

4. Twigs

Twigs Actief lid

May 16, 2015
    267
    0
    16
    NULL
    NULL
    @jolein: de afscheiding is een beetje plakkerig en gelig, het is niet waterig/doorzichtig. Toen ik Mirena had, werd ik niet ongesteld en had ik eigenlijk ook nooit afscheiding, dus ik weet niet wat normaal is...

5. sylvia1981

sylvia1981 Niet meer actief

Hey meisje, wat vervelend dat er nu andere problemen spelen op dit moment. Ik kan me voorstellen dat je dan even wat minder met zwanger worden bezig bent.
    ik hoop wel dat de problemen die je hebt van voorbijgaande aard zijn. Ik snap als je daar hier niet over wilt praten, maar ik wil je wel veel sterkte en veel kracht wensen. Knuffel.

6. 1980I

1980I Actief lid

Apr 25, 2015
    107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sylvia; al gekeken naar een verloskundige in de buurt?

Meisje26; ontzettend vervelend dat je problemen thuis hebt. Ik hoop dat het snel beter gaat, sterkte! Heb je je verwijsbrief wel al opgehaald en het zkh gebeld voor een afspraak?

Welkom twigs! Spannend!

Ik heb alle nieuwe dames toegevoegd aan de lijst, maar ik heb niet alle gegevens. Voor een compleet overzicht zou het fijn zijn als jullie dit zelf even aanvullen.
    Nod-lijst:
    Meisje26 - ronde 4 - nod ?
    Visje - ronde 6- nod - 21 mei
    Mitty- ronde ?- nod - 1 juni
    1980I - ronde 5- nod - 1 juni
    Mirya - ronde 2- nod- ?
    Batwomen- ronde 9- nod 20 mei
    Zeehond- ronde ? – nod ?
    Twigs, ronde 1- nod?

Jolein8 - ronde 9- zwanger 20 mei echo
    Sylvia1981 - ronde 3- zwanger

7. sylvia1981

sylvia1981 Niet meer actief

Hoi 1908, nee nog niet gekeken naar een verloskundige in de buurt. Dat ga ik eens doen inderdaad! Heb ook geen idee wat te doen allemaal, haha... misschien eerst even de huisarts bellen maandag. En een verloskundige bellen dus...
    ik ben ook echt hondsmoe...pfff. de hele dag al.verder nog niet echt symptomen.
    ik heb vandaag wel even nieuwe zwangersschapsvitaminen gekocht, want de etos zwanger worden mag niet meer. Mijn ouders kwamen vandaag langs, gewoon voor de gezelligheid. Ik heb met mijn vriend afgesproken om nog niks te vertellen. God wat was dat moeilijk! Het liefst vertel je het iedereen. Maar er kan nog vanalles misgaan, dus vandaar dat we er nog mee wachten totdat het meer zeker is (na 1e echo misschien?).

8. 1980I

1980I Actief lid

Apr 25, 2015
    107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Als er geen medische indicaties zijn kun je gewoon direct contact opnemen met een verloskundige praktijk. Bij ons krijg je de eerste echo meestal rond 9 weken en dan met 12 weken. De huisarts kun je eventueel informeren, maar kan verder niet veel voor je doen. Altijd lastig wanneer je het gaat zeggen.....hier wisten mijn ouders het wel en kreeg dus ook steun van hun toen de missed abortion werd geconstateerd, ook fijn!

9. Visje

Visje Actief lid

Jan 19, 2011
    152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Welkom twigs wat spannend! Na 10 dagen testen is wel snel, ik zou een paar dagen langer wachten.

Meisje26 veel sterkte!

Batwomen hoe gaat het?

Hier ben ik me aan het voorbereiden op een menstruatie. Ik weet gewoon dat het niet zo mag zijn. Laat het maar snel doorkomen dan kunnen we weer verder.

10. Batwomen

Batwomen Lid

Aug 17, 2014
    61
    0
    0
    37-39-38-38-37-34-34-34-32-
    NULL
    Meisje 26 inderdaad veel sterkte gewenst!

Visje het gaat, vannacht heel erg slecht geslapen door de spanning denk ik :(. Ik ben misselijk maar dat komt hoogstwaarschijnlijk doordat ik zo slecht heb geslapen en moe ben. Gelukkig ben ik vandaag thuis aan het werk scheelt weer. Verder heb ik wat krampjes in mijn buik en is mijn opgeblazen gevoel er niet meer. Dat heb ik bij mijn menstruatie ook altijd de krampjes dan..ik ben ook bang dat ik toch ga menstrueren pff we gaan het zien. Hoe is het met jou Visje?

11. Visje

Visje Actief lid

Jan 19, 2011
    152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier gaat het wel. Ik voel eigenlijk niks, soms een licht weeïg gevoel in mijn onderrug, maar dat mag geen naam hebben. Ik voel me verder redelijk rustig, ik heb me er al bij neergelegd dat we naar de volgende ronde gaan, al zal het toch wel weer een teleurstelling worden.

Maar die misselijkheid is wel een goed teken Batwomen. Fijn dat je thuis kan werken, kost toch minder energie dan naar je werk gaan.

12. meisje26

meisje26 Fanatiek lid

Apr 6, 2007
    1,797
    1
    38
    Hey meiden,

Ik heb vanochtend maar eens een ovulatietest gedaan. En er is eindelijk een streepje zichtbaar! Dat is voor mij al heel wat hij is nog niet zo dik als de controle streep maar toch zou dit er mss op kunnen wijzen dat er een eitje aan t rijpen is of niet?!

Visje: ik ga voor je duimen meis!!!

Attached Files:

13. Visje

Visje Actief lid

Jan 19, 2011
    152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat ziet eruit alsof er een ei in zicht is Meisje! Fijn zeg, geeft toch weer hoop. Had je in de vorige rondes geen streep op je ovutesten? Maak er maar goed gebruik van zou ik zeggen:D

14. Batwomen

Batwomen Lid

Aug 17, 2014
    61
    0
    0
    NULL
    #214 Batwomen, May 18, 2015
    Last edited: May 18, 2015
    Helaas is heb ik nu roze/rode afscheiding en gaat de menstruatie toch echt doorzetten :( pfff daar gaan we weer. Ik baal echt enorm en ben teleurgesteld ondanks ik hier wel rekening mee heb gehouden. Gevoelens zijn niet tegen te houden helaas...

15. Visje

Visje Actief lid

Jan 19, 2011
    152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh Batwomen wat balen zeg. Helemaal logisch dat je teleurgesteld bent. Dat is dan wel een paar dagen eerder dan je verwacht had toch? Ik weet hoe moeilijk het is, maar houd moed hoor!

16. Batwomen

Batwomen Lid

Aug 17, 2014
    61
    0
    0
    NULL
    ik word altijd voorbereid op mijn menstruatie en het zet meestal pas morgen of overmorgen door. Dus dan klopt het wel. Ik baal wel hoor sjonge! Nu verder duimen voor jou Visje!

17. Mitty

Mitty Actief lid

Jan 28, 2014
    134
    0
    0
    :D Hartelijk gefeliciteerd!! Ben echt super blij voor je. Spannend he. :)
    Maak je geen zorgen joh over je paar drankjes, komt allemaal goed. xxx

18. Mitty

Mitty Actief lid

Jan 28, 2014
    134
    0
    0
    Succes meisje!!!! :cool::cool:;);)

19. Mitty

Mitty Actief lid

Jan 28, 2014
    134
    0
    0
    Mijn update: Ovulatie test positief afgelopen zaterdag (daarvoor negatief) en zondag echte knallers! Dus hopelijk op het juiste moment geklust...
    We hebben een super fijn weekend gehad echt genoten.Heel veel leuke dingen gedaan! Nu is manlief weer net weg voor een week of 3 a 4. Oh ik mis hem nu al!

Yes al 2 zwangeren in ons cluppie. Happy happy Joy Joy. :) :)

20. Visje

Visje Actief lid

Jan 19, 2011
    152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat snap ik heel goed Batwomen, elke maand weer die teleurstelling is gewoon k*t.

Mitty wat een vrolijkheid dat kunnen we wel gebruiken. Fijn dat je man precies op het goede moment thuis was! En nu afwachten maar. Ja gaat goed met de zwangeren hier, hopelijk is het besmettelijk!

Share This Page