35 jaar en bang dat het niet meer lukt

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Visje, Apr 24, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. meisje26

meisje26 Fanatiek lid

Apr 6, 2007
    1,797
    1
    38
    Oooooh Mitty wat spannend! Wat heerlijk dat je zo samen hebt genoten met je man en dat je net op dat moment je ei hebt gehad! Mag ik vragen wat hij voor werk doet dat hij zo vaak en lang van huis is?

Visje ik ga mijn best doen deze dagen! Al heb ik op dit moment helaas ook erg last van mijn darmen 😔

Batwoman: ik weet zo goed hoe je je voelt, dat is zo vreselijk balen als je die eerste tekenen weer aan voelt komen van je menstruatie! Ik hoop dat we je een beetje kunnen steunen als is het dan maar digitaal!😉

Liefs xxx

2. Batwomen

Batwomen Lid

Aug 17, 2014
    61
    0
    0
    37-39-38-38-37-34-34-34-32-
    NULL
    bedankt Meisje26 het blijft inderdaad lastig maar gelukkig heb ik inderdaad digitale steun en dat helpt echt. Ik voel me nu een stuk beter en ga gewoon voor de volgende ronde. Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik de gynaecoloog wel heb gebeld omdat ik nu wel al een jaar bezig ben. Het is ronde 10 maar door mijn langere cyclussen wel al 1 jaar bezig. Ik moet 8 juni langs gaan om te kijken wat de volgende stappen zijn. Dat mijn eisprong goed verloopt is namelijk al naar gekeken als het goed is gaan ze nu het zaad van mijn man onderzoeken. Ik denk niet dat daar wat mee is, maar goed zekere voor het onzekere en dan kijken hoe het verder gaat. Op het moment dat je weer tekens zient van menstruatie lijkt het alsof het nooit meer zal lukken omdat het de zoveelste keer is en dan stort ik toch weer even in en kan ik ook niets hebben. Dat was ook het moment dat ik de gynaecoloog heb gebeld..inmiddels voel ik me wel wat beter en blijf ik gewoon hopen voor een volgend wondertje :D

3. Visje

Visje Actief lid

Jan 19, 2011
    152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dikke knuffel Batwomen... Goed dat je de gynaecoloog hebt gebeld. Al is het maar voor je geruststelling.

Meisje oh wat vervelend van je darmen, komt net op het verkeerde moment.

4. Mitty

Mitty Actief lid

Jan 28, 2014
    134
    0
    0
    Manlief werkt echt overal en nergens hij doet projecten en is pijpfitter engineer. En wij wonen in Engeland trouwens. Hij kwam speciaal thuis voor ons "ei" weekend haha. Mag ook wel eens, we hebben al zoveel kansen moeten missen zoals jullie al weten, en nu hebben we echt eens het gevoel dat we kansen hebben kunnen benutten. Hij zit in Rotterdam nu trouwens, daarvoor in Saudi Arabia, Schotland, Noord Engeland (is ook 5 en een half uur rijden hoor) en was dus vaak eventjes thuis net voor m'n menstruatie of net erna. Schoot niet op dus. Zo kan het nog wel Jaren duren. Maar goed nu was hij er wel in volle glorie. :D:D
    Ik heb wel flink gefeest hoor misschien ook noet zo slim, maar we hebben echt zoveel lol gehad en dingen gedaan. Dat ei was maar een prettige bijzaak. :p;)

Daar heb ik trouwens nog wel ff een vraagje over aangezien het de eerste x was voor ovulatie testen voor ons. Hij knalde dus om 7 uur zaterdag avond, overdag heb ik niet kunnen testen...op vrijdag nog maar een licht streepje. M'n knaller bleef tot zondagavond laat. Op maandagochtend (vanochtend dus was tie al weer lichter aan het worden) Heb ik dan zaterdag of de zondag m'n ei gehad? Had dit keer weer geen vruchtbaar slijm kunnen ontdekken maar wel m'n zeurende krampen dus tot aan zondagavond, heb m niet voelen springen btw wat ik normaal wel heb. Zou het dan in de nacht van zaterdag op zondag in m'n slaap gesprongen kunnen zijn?
    Heb het gezellig gemaakt op vrijdagochtend,zaterdag avond,zondagmiddag en maandagochtend..ik hoop zo dat het nou eens gelukt is. ;)

Succes allemaal!!!!

5. 1980I

1980I Actief lid

Apr 25, 2015
    107
    0
    0
    NULL
    NULL
    #225 1980I, May 18, 2015
    Last edited: May 18, 2015
    Batwomen; wat een teleurstelling weer zeg. 1 jaar is ook gewoon zo lang! Goed dat je de gynaecoloog hebt gebeld. Staat er ook al een afspraak gepland?

Visje; balen meid! Heb je echt zo’n sterk gevoel dat het niet gelukt is? Temperatuur ook al gezakt?

Meisje26; ja hoor ik zie ook een streep, fijn! Alvast een begin maken zou ik zeggen.

Mitty: Heerlijk dat je zo genoten hebt van het weekend. Je man is best lang weg he, kan mij goed voorstellen dat je hem dan mist. Ze zeggen dat je eitje springt binnen 24-48 uur na de lh piek. Je moet dan rekenen vanaf de eerste positieve test, dus waarschijnlijk zondag eisprong.

Hier: Als het goed is heb ik zondag mijn eisprong gehad dus het wachten is weer begonnen..... Morgen heb ik de eerste afspraak voor de acupunctuur. Ik vind het toch wel een beetje spannend, wat gaat ze allemaal vragen, waar worden de naaldjes geplaatst etc.

Fijne avond!

6. jolein8

jolein8 Bekend lid

Jan 23, 2015
    569
    9
    18
    Meisje: hoop dat ie op loopt deze week.

Mitty: je hebt dan zondag of maandag een eisprong gehad. Ik heb pas 2 dagen na een positieve test een temp dip en dag erna gaat de temp pas omhoog. Dus ik zit dichtbij die 48 uur. Maar timing was perfect dit weekend :)

1980I: succes morgen!

Ik heb vandaag weer bloedverlies gehad :( 2 weken niks gehad, dus schrok me rot vanmorgen. Het bleef alleen bij afvegen, dus heb arts of verloskundige niet gebeld. Ik heb woensdagmorgen toch al een echo staan, dus denk niet dat ze me eerder laten komen. Tenzij het morgen meer wordt, dan bel ik ff.
    Het wordt nu wel heel spannend of woensdag alles goed zal zijn en waar die bloedingen vandaan komen.

7. Mitty

Mitty Actief lid

Jan 28, 2014
    134
    0
    0
    Succes met de acupunctuur morgen! Heb het zelf wel eens gedaan maar niet voor zwanger worden. (nekhernia) en het is niet eng ofzo alleen maar spannend voor de eerste keer. Omdat je gewoon niet weet wat er gaat komen.. Ben reuze benieuwd ook waar de naaldjes komen, vast iets geks van in je voorhoofd of oorlel ofzo. ;) :D

8. Mitty

Mitty Actief lid

Jan 28, 2014
    134
    0
    0
    Denk aan je hoor!! Wat een lange weg naar die 20ste zeg pfff...
    Ik leef zo met je mee, wat zullen die bloedingen toch kunnen zijn he? Zo kan je toch niet blij zijn..? Dat begrijp ik zo goed. EEN HELE DIKKE VETTE KNUFFEL!

9. sylvia1981

sylvia1981 Niet meer actief

Jolein, bah meid, wat moet je geschrokken zijn van dat bloedverlies. Ik ben er ook iedere keer bang voor. Als ik naar het toilet ben geweest kijk ik bij het afvegen of er geen bloed aan het papiertje zit. Ook schrik ik telkens als ik buikkramp heb. Ik ben ook supergevoelig, emotioneel,noem maar op.
    ik hoop voor je dat het bloedverlies onschuldig is. Heb je misschien ervoor gemeenschap gehad waardoor er een adertje bij je baarmoedermond gesprongen is? Ik hoop dat het iets onschuldigs is. fijn in ieder geval dat je snel naar de verloskundige kan.ik duim voor je!

10. Visje

Visje Actief lid

Jan 19, 2011
    152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jolein Hoe gaat het? Wat een stress zeg, hopelijk vandaag geen bloed meer. Ik hoop dat het niets bijzonders is. Ik weet nog dat ik de eerste 3 maanden ook zo bezig was met of het wel goed bleef gaan. Ik duim heel hard voor je dat je kindje goed blijft zitten!

Mitty nou aan de ontspanning en timing ligt het in ieder geval niet. Optimale omstandigheden voor een zwangerschap zou ik zeggen!

1980 ik weet niet zeker of mijn menstruatie doorkomt, het is meer dat ik niks voel en dat ik me alvast aan het voorbereiden ben op de teleurstelling. Mijn temp is nog hoog maar dat zegt niks, die kan op de dag zelf nog dalen. Succes met acupunctuur vandaag! Bij mij gingen de naaldjes over mijn hele lichaam, van hoofd tot benen, en moest ik even blijven liggen zo. Maar is niet eng hoor.

11. 1980I

1980I Actief lid

Apr 25, 2015
    107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jolein8; dat is weer schrikken zeg. Morgen eindelijk de echo en hopelijk een mooi kloppend hartje. Hoe laat heb je de echo? Ik denk aan je!

Visje; dan is er nog hoop, maar ik begrijp dat je jezelf wil beschermen voor die teleurstelling.

Ik ben net terug van de acupunctuur. Naaldjes gehad in voeten, onderbenen, buik, handen en hoofd. Het was helemaal niet pijnlijk. Wel voelde zij een enorme spanning in mijn lichaam en die is er ook, ik heb veel nek en schouderklachten sinds de miskraam. Hier gaat ze dus eerst aandacht aan besteden. De volgende keer ga ik ook beginnen met kruiden, ik heb er een fijn gevoel aan overgehouden!

Nod-lijst:
    Meisje26 - ronde 4 - nod ?
    Visje - ronde 6- nod - 21 mei
    Mitty- ronde ?- nod - 1 juni
    1980I - ronde 5- nod - 1 juni
    Mirya - ronde 2- nod- ?
    Batwomen- ronde 9- nod 20 mei
    Zeehond- ronde ? – nod ?
    Twigs, ronde 1- nod?

Jolein8 - ronde 9- zwanger 20 mei echo
    Sylvia1981 - ronde 3- zwanger

12. Visje

Visje Actief lid

Jan 19, 2011
    152
    0
    0
    NULL
    NULL
    oh wat fijn 1980I! Het geeft rust en hoop als je weet dat er iemand bezig is om je omstandigheden te verbeteren. Alsof je het niet meer 'alleen' hoeft te doen ofzo. Fijn dat ze wat gaan doen aan je spanningen. Ik snap dat je die klachten krijgt na een MA. Bij mij duurde het toen ook maanden voordat ik me weer een beetje ontspannen voelde. Ik geloof best dat dat een blokkade kan zijn.
    Ik ga misschien ook maar aan de accupunctuur als het deze maand niet raak is, wie weet wat ze ontdekken!

Vandaag plotseling vlagen van lichte misselijkheid, maar misschien verbeeld ik het me maar, omdat ik graag iets wil voelen wat op een zwangerschap lijkt:) Dit zijn de laaaaangste dagen van de maand zeg..

Hoe gaat het met de rest?

13. jolein8

jolein8 Bekend lid

Jan 23, 2015
    569
    9
    18
    Morgenvroeg om 8.00u de echo. Dus hoef niet lang meer te wachten.
    Als er iets mis zou zijn, is het wel een nadeel, want ik moet gelijk door naar het werk. Maar goed, niet over nadenken.

gisteravond en vanacht geen bloedverlies, maar nadat ik opgestaan was wel weer. Iets meer dan gisteren, maar wederom nam het af gedurende de dag, heb dus niet naar zkh gebeld.
    Ik weet dat je soms bloedverlies kan hebben door bijv gemeenschap, druk bij ontlasting etc. Maar ik heb in de uren ervoor geslapen, het enige verschil is dat mijn lichaam dus van horizontaal naar verticaal gaat. Ik stress in de ochtend niet en doe geen gekke dingen. Misschien toch een hematoom die door het veranderen van zwaartekracht en baarmoeder die groeit gaat bloeden?

Nog iets meer dan 12u en dan hoop ik dat de arts iets goeds ziet en uitleg kan geven over het bloeden.

14. Mitty

Mitty Actief lid

Jan 28, 2014
    134
    0
    0
    Ik duim voor je Jolein!!!!

15. sylvia1981

Jolein, alvast heel veel succes morgen! Ik hoop dat alles goed is!

Ik heb trouwens ook veel te veel negatieve dingen gelezen over wat er allemaal mis kan zijn met de baby. Ben nu bij vlagen erg bang dat mn kindje een chromosoom afwijking heeft of een andere ernstige aandoening, en dat ze dat dan zien op de echo. Of dat ik alsnog een mmiskraam krijg. Ik ben natuurlijk 'al' 34 dus wel een verhoogd risico. Brr wat eng allemaal, slaap er ook onrustig van omdat er allemaal enge dingen door mn hoofd spoken. Hadden jullie deze angsten ook toen jullie zwanger waren of stel ik me aan? Ook omdat ik redelijk wat alcohol heb gedronken, 3x ofzo, ook nog met koninginnedag de hele dag biertjes gedronken en toen was ik al 2weken.

16. jolein8

jolein8 Bekend lid

Jan 23, 2015
    569
    9
    18
    Sylvia: ja dat heb ik ook allemaal gelezen. Kans op miskraam bij 35 jr is 1 op 5. Kans op chromosoomafwijking 1 op 250. Kans op miskraam bij bloedverlies 50%. Etc. Word je niet vrolijk van. Google ik dus maar niet meer op.

We laten wel de combinatietest doen en bij verhoogd risico de nipt.
    Jij ook?

Ik houd me nu maar vast dat het in de meeste gevallen WEL allemaal goed gaat.

17. sylvia1981

Hou maar op jolein, haja...daar wordt je niet vrolijk van inderdaad. Ik laat ook de nipt doen en bij verhoogde kans verder testen inderdaad. Pfff ben je eindelijk zwanger dan zit je daar weer van in de stress. Echt genieten kan ik dus nog niet. Hopelijk gaat de tijd tot aan de 1e echo een beetje snel voorbij. Ik probeer zo veel mogelijk afleiding te zoeken, maar vind het moeilijk om er niet steeds aan te denken, het blijft maar door mn hoofd spoken...

18. sylvia1981

Ik bedoel eerst combinatietest en daarna nipt..

19. Zeehond

Zeehond Bekend lid

May 1, 2015
    532
    0
    0
    Jeetje jolien wens je heel veel strekte en positieve gedachtens😉
    Sylvia die biertjes maakt niet uit hoor als je net twee weken ben maar nu niet meer doen
    Visje ik zit in de eerste ronde maar geen idee noge NOd ???
    Liefs

20. Visje

Visje Actief lid

Jan 19, 2011
    152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Succes Jolein!

Share This Page