Wie had dat gedacht, ik heb gewoon een 2de streepje op mijn test! Hij is licht, maar duidelijk een streep. Mijn temp is ook verder omhoog gegaan, ik denk dat ik zwanger ben!!!
Ja ja jaaaaaahhh!!! Hartelijk gefeliciteerd! Hebben jullie samen getest? Hoe voelt dat nou? Oh ben zo super blij voor je.
Syl, ik begrijp je angst...hoop zo dat je het een beetje los kan gaan laten. Maar eerlijk? Ik zou net zo zijn als jij hoor. Werkelijk waar, maar je bent nog zo jong en stress is niet goed voor je. Op naar de 7 weken echo dan maar. Ik denk aan je hoor. Heel veel positieve vibes stuur ik naar je. Keep your head up! xxx
Dank jullie wel! Ik zag vanochtend vroeg dat mijn temp nog hoger was, snel naar de badkamer, testen, terug naar bed en samen in bed liggen turen naar die test, en ja hoor, daar verscheen een streepje! Volgende week ga ik nog eens testen en dan hoop ik dat de streep dikker is. Dan weet ik dat het HCG gestegen is. Zo gek, ik heb me zo ontzettend druk gemaakt de afgelopen maanden over of ik wel zwanger kon worden, mijn doemgedachten sprongen alle kanten op en ik was echt gestrest, maar nu is het toch redelijk snel gelukt! Iets waar je heel erg op hoopt, maar aan de andere kant ook niet op dúrft te hopen. Ik moet wel zeggen dat ik me de afgelopen maand het meest ontspannen voelde. Ik was naar de sauna geweest, heb Omega 3 supplementen gebruikt, ik heb een halve week voor mijn eisprong een massage gehad (met drukpunten die de geslachtsorganen activeert) en ik heb veel leuke dingen gedaan. En nu zwanger. Ik heb echt een soort serene rust over me heen gekregen. Heerlijk gevoel! Nou, we hebben volgens mij een vruchtbaar clubje dames ondanks onze leeftijd! Ben benieuwd wie de volgende is!
Visje: jeeeeeej joepie!!! Gefeliciteerd meid! Ik ben blij voor je geniet er lekker van! Mitty bedankt voor je lieve en bemoedigende woorden. Ik probeer positief te blijven maar vind het zo moeilijk. Ik voel vandaag ook geen symptomen...de dag is nog niet voorbij, maar ik ben nog steeds niet misselijk, geennpijnlijke borsten. ik ben ook steeds zo bang dat ze bij de 7 weken echo zien dat het een leeg vruchtzakje is of dat het hartje niet klopt...snif. wat ben ik vreselijk he door zo te denken, bah!) Laten we het in ieder geval positief houden want er zijn er nu 3 uit ons clubje zwanger Ik hoop echt dat de andere meiden ook snel volgen.
Even snel gespiekt, want ik ben aan het werk.. Wauw Visje, super gefeliciteerd! Het gaat goed hier! Ik hoop snel te volgen....
Maar liefje toch,... Hoe ver ben je nou precies? Ik voelde pas rond de 7 weken wat..terwijl ik toch "het" al vanaf voor de 4 weken wist. En ben bij al m'n zwangerschappen nog nooit misselijk geweest trouwens, ik had wel krampen en een griep gevoel,geen pijn in de boobs ook, mijn klachten waren heel erg juist aan het einde van de zwangerschappen. In het begin niet hoor, ja moe natuurlijk vanaf week 7 tot 16. Dit zijn zulke nare weken voor een pril zwangere, ik vind dat het verboden zou moeten worden die klote weken tot aan week 14, die onzekerheid. Maar denk maar zo, of je je nou onwijs gestressed maakt of niet..je weet pas of het goed gaat tijdens de echo's, daar kan je nu niks aan veranderen. Ik probeerde altijd positieve gevoelens naar m'n kleine stipje in m'n buik te sturen. Ik kletste heel wat af. Heb 3 miskramen gehad voor m'n 30ste. 2 hele kleine..en 1 grote met 14 weken. En dus 2 goede zwangerschappen voldragen. Wat ik eigenlijk wil zeggen, blijf geloven, probeer vertrouwen te hebben. Ook al wil je jezelf beschermen, wat gebeurd dat gebeurd. Nu is nu, en nu ben je zwanger, dus grijp dat moment..wat er in de toekomst gebeurd weet niemand, maar NU ben je in blijde verwachting. xxxxxx
Dankje mitty....wat ben jij een lieverd! fijn dat jij op dit forum bent..en de andere meiden uiteraard ook!! Vind het fijn dat ik hier kan komen kletsen over alles haha..klinkt wel heel erg slijmerig zo...maar meen het wel.. ik vind het gewoon fijn dat jullie reageren op mijn eeuwige "gezeur" Ik had meer reacties verwacht in de trant van: doe normaal, wees blij dat je zwanger bent, stel je niet aan, etc. maar dat ik niet de enige ben die blijkbaar zo kan denken vind ik wel geruststellend. het zijn inderdaad gewoon onzekere weken. Als ik eenmaal weet dat het goed zit kan ik ook wat meer genieten. Maar ik ben sowieso blij dat ik uberhaubt zwanger ben geworden!
Sylvia1981 probeer indd te genieten van de zwangerschap en dat het gelukt is ik begrijp je heel goed dat je aan alles zit te denken, maar probeer het positieve ervan in te zien, er groeit een klein wondertje in je en dat is het mooiste wat er is. Ik heb makkelijk praten denk je natuurlijk maar een beter advies kan ik je niet geven. Probeer te ontspannen meid alleen dan kun je er echt van genieten. Ik heb overigens wel een vraagje dames. Mijn NOD was gisteren en ik had maandag heel klein beetje roze afscheiding en dinsdag een donkerbruin en gisteren een paar druppels bloed en verder weer bruine afscheiding (sorry voor de smeuige details) en vandaag weer een druppel bloed ofzo maar verder niets. Mijn menstruatie lijkt maar niet door te zetten. Herkent iemand dit? ik word er namelijk een beetje onzeker van. Ik dacht fijn dat de menstruatie er dan maar is maar die zet ook maar niet door zodat ik me kan focussen op een volgende ronde..overigens heb ik dinsdag nog wel een gewone test gedaan en die was negatief. Ik sluit dus uit dat ik zwanger ben ondanks dat ik die test 1 dag voor mijn nod heb gedaan maar ik denk dat ik deze maand gewoon te veel stress heb want mijn cyclus was ook langer..herkent iemand dit?
Ligt eraan Batwoman, ben je al op cd 39? Want dat was je allerlangste tot nu toe. Wanneer was je vermoedelijke ei? Hoe lang is normaal je lf? Vervelend is dat he, laat het dan OF gewoon doorzetten OF een positieve test. Bleeeh!! Haat dat, die NOD's.
JAAAAAAAA visjeeeeeee!!!!😃😃😃😃😃😃😃 Wat super leuk voor jullie! Geniet ervan!!! Ik vanochtend maar weer een ovu testje gedaan wordt er niet veel wijzer van geloof ik, vind m niet echt donkerder...
meisje26: dat is geen positieve test zou ik zeggen. Dus door blijven testen. Hij kan nog oplopen of ineens donker worden uit het niets.
Sylvia en visje gefeliciteerd !!! Ook ik had gister en vandaag een licht positieve test om handen !! Ik ben veel afwezig maar weet steeds niet hoe ik dit topic makkelijk en snel terug vind ??
zeehond: je kan je abonneren, zodat je een mailtje krijgt als er nieuwe berichten geplaatst worden. Dit kun je doen als je een bericht plaats door dit helemaal onderaan aan te klikken. Dan vind je dus makkelijk dit onderwerp terug.