35 jaar en bang dat het niet meer lukt

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Visje, 24 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zeehond

Zeehond Bekend lid

1 mei 2015
    532
    0
    0
    Dankjewel meisje !!

2. Zeehond

Zeehond Bekend lid

1 mei 2015
    532
    0
    0
    Dankjwel mitty
    Jij nog niet zwanger ??
    Best lang bezig al als ik het goed ?
    Jeetje ga voor je duimen meis

3. Zeehond

Zeehond Bekend lid

1 mei 2015
    532
    0
    0

4. Zeehond

Zeehond Bekend lid

1 mei 2015
    532
    0
    0
    Sorry meiden
    Maak er een zooitje van
    Wou me foto wissen maar lukt niet

5. jolein8

jolein8 Bekend lid

23 jan 2015
    569
    9
    18
    Gefeliciteerd Zeehond!!!!!
    Ik dacht dat je eerst ook een ovulatietest bedoelde.
    Maar dus ook zwanger, wat leuk!

6. Twigs

Twigs Actief lid

16 mei 2015
    267
    0
    16
    NULL
    NULL
    Jij ook gefeliciteerd Zeehond!

En Visje, ik weet niet wanneer mijn ei is geweest. Ik ben nu begonnen met temperaturen zodat ik het wat beter in de gaten kan houden, want die cyclus van mij slaat nog nergens op. Als de bloeding van 9 mei ongesteldheid moest voorstellen en ik vanaf toen weer opnieuw moest tellen zit ik nu op dag 13 volgens mij, anders op dag 48. Ik hoop dat het snel wat regelmatiger wordt!

7. Visje

Visje Actief lid

19 jan 2011
    152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd zeehond!!

8. Visje

Visje Actief lid

19 jan 2011
    152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Twigs Dat is inderdaad frustrerend als je niet weet hoe je cyclus eruit ziet. Hopelijk komt je cyclus snel op gang, maar wie weet komt je ovulatie er bijna aan. Gebruik je ook ovulatietesten?

9. 1980I

1980I Actief lid

25 apr 2015
    107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zeehond; jij bent bij alle 4 snel zwanger geworden he, wat een geluk! Leuke kids!

Twigs; echt vervelend dat je moet wachten op je menstruatie en niet weet hoe lang nog. Volgende cyclus inderdaad tempen en testen dan weet je waar je aan toe bent.

Jeetje ik kan elke dag de lijst aanpassen met al dat goede nieuws!
    Volgens de lijst zou ik de eerst volgende zijn voor te testen, maar dat duurt nog een week. Of weet jij inmiddels wanneer je nod is Miryra?

Nod-lijst:
    Meisje26 - ronde 4 - nod 5 juni
    Mitty- ronde ?- nod - 1 juni
    1980I - ronde 5- nod - 31 mei
    Mirya - ronde 2- nod- ?
    Batwomen- ronde 10- nod ?
    Twigs, ronde 1- nod?

Jolein8 - ronde 9- zwanger 26 mei echo
    Sylvia1981 - ronde 3- zwanger 9 juni echo
    Visje- ronde 6- zwanger
    Zeehond- ronde 1 – zwanger

10. Mirya

Mirya Bekend lid

15 mrt 2015
    827
    615
    93
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Even niet gelezen en er is allemaal goed nieuws. Gefeliciteerd Visje en Zeehond! Wat fijn!

Ik heb nog geen idee over mijn nod. Ik had bedacht dat ik deze week ongesteld zou moeten worden maar tot nu toe behalve wat krampen woensdag niets. Ik zit nu op dag 36, hopelijk wordt het niet weer zo lang als de vorige ronde...

11. Zeehond

Zeehond Bekend lid

1 mei 2015
    532
    0
    0
    Dankjewel allemaal
    Ja ik heb zo mazzel voel me eigenlijk schuldig voor jullie die allang bezig zijn 😔
    Ik gun het iedereen !!

12. Twigs

Twigs Actief lid

16 mei 2015
    267
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb nog geen ovulatietest gebruikt, heb 'm wel liggen maar ik ga eerst maar eens temperaturen. Ik vind het zo zonde om in het wilde weg te gaan testen...

13. Zeehond

Zeehond Bekend lid

1 mei 2015
    532
    0
    0
    Weten jullie of ik me foto ook weer kan wissen ??
    Het lukt me niet

14. Mitty

Mitty Actief lid

28 jan 2014
    134
    0
    0
    Nou dat moet je niet zijn hoor gekkie. Wij zijn hier voor elkaar, om elkaar te steunen in onzekere tijden maar ook om blij te zijn voor elkaar. ;)

Groetjes Mitty.

15. Mitty

Mitty Actief lid

28 jan 2014
    134
    0
    0
    Denk dat je dat het beste even aan beheer kan vragen.

16. Mitty

Mitty Actief lid

28 jan 2014
    134
    0
    0
    Ik hoop echt dat de zwangere dames hier niet verdwijnen, en dat we mee kunnen genieten van het verloop van de zwangerschap ed.
    Gezellig toch?
    Succes allemaal!

17. Zeehond

Zeehond Bekend lid

1 mei 2015
    532
    0
    0
    Dankjewel mitty dat is lief ☺️
    Zal zeker blijven ! Graag zelfs
    Heb sinds gister avond zo n buikpijn pfff vind het eigenlijk toch wel een beetje eng
    Ik heb bij alle drie me zwangerschappen geen kwalen gehad alleen beetje moe
    Nu ooooo voel me zoo zwanger
    Me borsten klappen bijna zo pijn en misselijk maar die buikpijn vind ik dood eng ! Omdat dit echt nieuw is voor me

18. sylvia1981

sylvia1981 Niet meer actief

Hey zeehond, ja de ene zwangerschap is de andere blijkbaar niet. Het is in ieder geval wel echt een teken dat je zwanger bent die kwaaltjes, dus ik zou me er niet ongerust over maken.
    bij mij wisselen de symptomen per dag. Vanochtend nergens last van, ook niet misselijk ofzo. Voel helemaal niks. Behalve dan de zenuwen waar ik steeds last van heb. Zal er wel een vrucht je aanwezig zijn, krijg ik geen miskraam, geen missed abortion, etc. ik denk daar steeds aan. Mijn vriend zegt ook steeds dat ik van het positieve uit moet gaan, maar blijf dit moeilijk vinden. Bang dat als ik te positief ben dat de teleurstelling dan alleen maar nog groter zal zijn als het toch mis blijkt te zijn.
    is een soort zelfbescherming denk ik, maar het voelt voor mezelf niet prettig om zo in angst te moeten leven. Was er maar iets wat ik alvast kon doen ter gerustsyelling. Voor een echo is het nog veel te vroeg, moet toch echt tot 9 juni wachten.
    hoe is het met ee andere meiden?

19. Visje

Visje Actief lid

19 jan 2011
    152
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik voelde me gisteren plotseling heel misselijk en vandaag helemaal niks meer. Bij mij schieten de gedachten ook door mijn hoofd van zal het wel goed gaan, maar ik ga er maar wel vanuit want anders heb ik zulke rotweken. Als het misgaat gaat het mis en dan zie ik het dan wel weer. Zal heel verdrietig zijn maar ik kom daar vast wel over heen. Ik ben ook een controlfreak maar heb door mijn vorige zwangerschappen geleerd die controle wat los te laten. Als de zwangerschap straks blijkt goed te gaan heb ik voor niks stress gehad en dat wil ik ook niet.

Ik heb al een afspraak gemaakt bij de verloskundige voor 11 juni. Kijk er zo naar uit!

20. Zeehond

Zeehond Bekend lid

1 mei 2015
    532
    0
    0
    O meiden ja het is ook zo spannend allemaal
    Ik ben eigenlijk ook nooit bang geweest goeie instelling visje !!
    Ik ga het ook weer los laten en volop genieten wAnd wil die stres ook niet
    Moet de hele ochtend al poepen hahah dus zal daarvan wel zo n buikpijn hebben me darmen zijn van slag
    En syl vind het echt klote voor je wand wat een ander ook zegt het is jou gevoel waar je niks aan doet al verzet je je het blijft in je achterhoofd spoken
    Vind het heel vervelend voor je
    Klaag maar lekker hier dan helpen wij je er wel doorheen!
    Probeer wel op je lichaam te vertrouwen 😉

Deel Deze Pagina