Nog een paar daagjes en dan weet ik of het goed zit. Wel spannend, ik hoop het zo! Soms slaat de angst een beetje toe en kan ik mijn gedachten er even niet bij houden. Nou ja, ik kan er toch niks aan veranderen. Ik probeer maar van het goede uit te gaan. 1980I succes deze ronde, wie weet is 6 ook jouw geluksgetal! Meisje26 wat fijn dat je nu een normale cycluslengte hebt. Heb je in ieder geval een goede kans! Zeehond, ja dat is de beste instelling denk ik, ik vind het wel knap, het lukte mij echt niet om er niet mee bezig te zijn.
Hoi visje, idd ik denk dat ik nu pas een normale cyclus ga hebben. Maar we doen t ff rustig aan, ivm ontslag. Spannend voor jou de echo! Ik duim met je mee!!!! Liefs💋
We zijn helemaal happy, een kloppend hartje gezien!! Wat een opluchting. De komende weken zijn we met vakantie en dan zal ik weinig op het forum zijn. Veel succes allemaal!
Gefeliciteerd visje! Ik heb weinig gereageerd de laatste tijd. Druk op het werk en moe moe moe als ik thuis kom. Nog 5 weken en dan krijg ik vakantie, lekker even bijtanken.
Wat fijn visje, fijne vakantie! Jolijn, heel begrijpelijk dat je moe bent als je thuis komt van je werk. Bij mij begint de vermoeidheid er ook flink in te slaan, en dan ben je blij dat je kunt gaan liggen., Andere dames, hopelijk met jullie ook alles goed. Lekker genieten van het mooie weer! Ik ben gisteren voor het eerst bij de pop poli geweest, daar ben ik naartoe verwezen door de huisarts. Intake gehad en (goede) echo gehad. Krijg verder nog gesprekken met maatschappelijk werk. Verder had ik niet echt het idee dat ze nog iets aan de angstklachten kunnen doen. Behalve medicatie mocht dat echt nodig zijn. Ik vond het een klein beetje tegenvallen, had op meer gerichte hulp gehoopt voor de angstklachten. Fijne dag!
Hoi hoi, ik ben net 39 en ga voor single mama! Met behulp van een donor hoop ik zwanger te worden. Dit is poging 3, en mag 23 juni testen. Super spannend!!! Ik heb (nu) niet het gevoel "te oud" te zijn, dus ga er ook gewoon vanuit dat me het gaat lukken. Het wachten vind ik echt wel te spannend. Voel me net een klein ongeduldig kind hahahahaha
Welkom Joyfullhanneke; spannend en fijn zo'n positieve instelling! Hoe gaat het met iedereen? Ik heb inmiddels de ovulatie gehad en deze was perfect op cyclus dag 14 dus daar ben ik heel blij mee! Nog een week wachten en dan weten we of het gelukt is....... Nod-lijst: Meisje26 - ronde 4 - nod ? juni Mitty- ronde ?- nod - ? juli 1980I - ronde 5- nod - 23 juni Mirya - ronde 2- nod- ? Batwomen- ronde 10- nod ? Twigs, ronde 1- nod? Zeehond- ronde 2- nod 23 juni Jolein8 - ronde 9- zwanger Sylvia1981 - ronde 3- zwanger Visje- ronde 6- zwanger
Nu compleet Nod-lijst: Meisje26 - ronde 4 - nod ? juni Mitty- ronde ?- nod - ? juli 1980I - ronde 5- nod - 23 juni Mirya - ronde 2- nod- ? Batwomen- ronde 10- nod ? Twigs, ronde 1- nod? Zeehond- ronde 2- nod 23 juni Joyfullhanneke- ronde 3- nod 23 juni Jolein8 - ronde 9- zwanger Sylvia1981 - ronde 3- zwanger Visje- ronde 6- zwanger
O 1980 en joyfullhanneke alle drie de 23 ste NOd dag Zou toch geweldig alle drie raak Nou joyfull ik was vorige ronde zwanger maar dat ging fout bij vier weken Als ik niet eerder had getest had ik niks geweten dus had het er niet zo moeilijk mee hoor wel jammer uiteraard het was pas ronde 1 en zit nu in ronde 2 en dus vanaf de 23 ste kan ik weer testen Heb nu wel al weer hele gevoelige borsten maar kan misschien ook van ongesteld heid ? Heb vijf jaar spiraal gehad en had het toen niet Daarvoor ook niet Ik houd verder niks bij geen ovulatie testen of tempen GEwoon lekker klussen en dat doen we hier zowiezo eens in de drie dagen met plezier op ze minst dus daar zal het niet aan liggen hahah Verder ben ik al moeder van drie kids 10 jaar 9 jaar en 5 jaar I jongen en twee meiden gelukkig met me man en 35 jaar oud Zo nu weet je een beetje wie ik ben wel zo leuk toch ? Vertel jij is wat over jezelf ? Gr allemaal
O wat erg ik heb alweer getest 😁 Ik weet het stom maat kon me niet inhouden Heb twee testen met licht streepje iedereen hier op het forum ziet het Dus heel spannend of het nu wel goed gaat of weer fout Jullie je nog netjes ingehouden ??
Hallo iedereen..ik ben weer terug van vakantie en heb vorige week zaterdag mijn eisprong gehad dus morgen over 1 week mijn nod..ik ben heel benieuwd. ik ben wel weer bang voor een teleurstelling maar goed we blijven hopen ..en ik heb mij voorgenomen om echt niet eerder dan dat een testje te gaan doen. We merken het vanzelf wel want ik krijg altijd aantal dagen van te voren menstruatieverschijnselen dus ja..eerder testen heeft dan ook geen zin. Hoe is het met de dames hier verder? Zeehond heb ik het goed gezien dat het weer raak is? Super voor je, hopelijk gaat het dit keer allemaal goed, zal duimen. Verder al andere zwangere dames of is iedereen netjes aan het wachten op de eisprong of nod?
Zeehond dat was mij nog niet opgevallen alle drie 23 juni nod. Wat leuk dat je testen alweer positief zijn. Plaats hier ook eens een testje kunnen wij meekijken..... Batwomen; Fijne vakantie gehad? Hoop dat de rust je goed heeft gedaan. Ik ga zeker geen testje doen. Ik voel nu al menstruatiepijn dus weet eigenlijk alweer genoeg. Hier ook de uitnodiging voor het bevolkingsonderzoek ontvangen dus vandaag een afspraak gemaakt voor na de menstruatie. Bij een mogelijke zwangerschap maken ze geen uitstrijkjes blijkbaar. Nod-lijst: Meisje26 - ronde 4 - nod ? juni Mitty- ronde ?- nod - ? juli 1980I - ronde 5- nod - 23 juni Mirya - ronde 2- nod- ? Batwomen- ronde 10- nod ? Twigs, ronde 1- nod? Zeehond- ronde 2- nod 23 juni Joyfullhanneke- ronde 3- nod 23 juni Jolein8 - ronde 9- zwanger Sylvia1981 - ronde 3- zwanger Visje- ronde 6- zwanger
Hoi allemaal, Ik ben er even tussenuit geweest. Het schoot niet op, er gebeurde niks en ik moest me even concentreren op het halen van mijn rijbewijs. Gelukt! Ik ben nu lekker (met de auto!) op vakantie. Ik ben vorige maand begonnen met temperaturen en sinds gisteren met ovulatietesten. Gisteren was het streepje lichter dan het teststreepje, vanmorgen was het een dikke vette blauwe streep die eerder op de test stond dan het teststreepje. Gelijk vriendlief wakker gemaakt natuurlijk Dus ik mag weer op de NOD-lijst, mijn NOD is 9 juli. Spannend!