35 jaar en bang dat het niet meer lukt

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Visje, 24 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Visje

Visje Actief lid

19 jan 2011
    152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben weer terug van vakantie en het was heerlijk. Ben wel veel moe en ik slaap niet geweldig, maar ik heb het er allemaal voor over.

Wauw Batwomen gefeliciteerd meid!! Wat een opluchting dat het nu toch gelukt is na al die maanden. Je hoort het vaker dat het lukt vlak nadat vrouwen bij de gynaecoloog zijn geweest, dat was bij mij toen ook zo. Je hebt dan toch meer ontspanning in je lijf denk ik.

1980I jouw tijd komt ook hoor! Ik blijf voor je duimen.

2. Mirya

Mirya Bekend lid

15 mrt 2015
    827
    615
    93
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Fijn dat je een lekkere vakantie hebt gehad Visje.

Ik ben er ook een paar weken tussen uit geweest. Even helemaal tot rust gekomen en niet bezig met forum, nod's en alles wat ermee te maken heeft.

Gefeliciteerd batwoman! Wat een fijn nieuws!

Ik kan me jouw reactie helemaal voorstellen 1980!

Hier helaas ook nog geen wijzigingen; nog steeds niet ongesteld (dag 66) of een positieve test. Ik begin er nu wel wat onrustig van te worden...

3. meisje26

meisje26 Fanatiek lid

6 apr 2007
    1.797
    1
    38
    Batwoman: gefeliciteerd! Wat fijn na 10 rondes zwanger te zijn!

Visje: welkom terug, genoten vd vakantie dus!

Hier nog steeds geen goed nieuws op t gebied van zwanger zijn, ik wacht op mijn menstruatie maar er spelen pp dit monent zoveel andere zaken sat ik er niet zo heel erg mee bezig ben. Dat is wel even goed ook voor mij denk ik. Mijn leven is een puinhoop en probeer nu te genieten van de lieve prachtige kinderen die ik heb...

4. Batwomen

Batwomen Lid

17 aug 2014
    61
    0
    0
    37-39-38-38-37-34-34-34-32-
    NULL
    Bedankt Visje, Mirya en Meisje 26!
    Ik ga vandaag de verloskundige bellen om een afspraak te maken, dan staat die maar vast :)

Visje wat fijn dat je genoten hebt..jammer dat je minder goed hebt geslapen maar het is inderdaad voor een goed doel ;)
    En Mirya wat vervelend dat je nog geen positieve test heb..hopelijk komt daar snel verandering in..
    Meisje 26 wat naar dat je in een vervelende periode zit ook voor jou hoop ik dat er gauw andere tijden komen!
    Ik duim voor jullie!

5. Big Wish

Big Wish Fanatiek lid

12 okt 2008
    1.314
    306
    83
    kinderopvang
    Hoi, Hier ook een wat 'ouder'. Ik ben bijna 35 en mijn vriend bijna 40 en we gaan ook proberen een kindje te krijgen. Ga na mijn ongesteldheid volgende week de 1e ronde in. Heel spannend.
    Ook hier speelde de leeftijd wel mee, om niet te lang te wachten. We kennen elkaar 1 1/2 jaar en wonen een half jaar samen.

6. jolein8

jolein8 Bekend lid

23 jan 2015
    569
    9
    18
    Vandaag weer een echo gehad. Alles zag er goed uit, gelukkig!
    De roze wolk begint langzaam te komen. Die eerste weken kon ik het nauwelijks geloven en hield ik steeds rekening ermee dat het nog mis kon gaan.

Wanneer hebben de andere een echo gepland staan?

Mirya: ik zou je cyclus de komende tijd goed uit de gaten houden als ik jou was, het kan door ontpillen komen, maar ook door PCOS. Doe je al temperaturen? Dit bijhouden in fertilityfriend is heel handig, misschien dat je dan wel een eisprong kan ontdekken. Want zo lang ovulatietesten doen wordt ook een duur grapje lijkt me.

7. Mirya

Mirya Bekend lid

15 mrt 2015
    827
    615
    93
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Welkom Big Wish!

Fijn Jolein dat de echo er goed uit zag! En fijn dat je steeds meer kunt genieten nu de echo's er allemaal goed uit zien.

Ik ben nog niet gestart met temperaturen en ovulatie testen. Wilde deze ronde eerst afwachten in de hoop dat die wat korter zou zijn. Dus dat scheelt weer in de kosten ;) Hopelijk wel gauw wat meer duidelijkheid, het wachten duurt lang!

8. Mirya

Mirya Bekend lid

15 mrt 2015
    827
    615
    93
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Inmiddels is er duidelijkheid; ik ben eergister ongesteld geworden. Balen dat het geen ander nieuws is maar ook fijn om te weten waar ik aan toe ben. Een ronde van 70 dagen vond ik ook wel weer lang genoeg!

Ik zit erover te denken om te beginnen met ovulatietesten. Wanneer zouden jullie mij aanraden om hiermee te gaan starten? Als ik kijk naar mijn cyclus in de vorige rondes, zou dit pas later nut hebben. Of zou het wijs zijn hier nog even mee te wachten en te kijken hoe deze ronde eruit gaat zien?

En Jolein, temperaturen doe ik niet. Ik heb gelezen dat dit elke ochtend op hetzelfde tijdstip moet en dat is met mijn werkrooster heel onhandig.

9. jolein8

jolein8 Bekend lid

23 jan 2015
    569
    9
    18
    Hm, moeilijk Mirya.
    Uitgaande van je vorige 2 cyclussen zou starten rond cd 48 goed zijn. Maar je hebt pas 2 cyclussen gehad, misschien heb je nu wel een korte cyclus en start je te laat. Als je start rond cd 12 kun je hem niet missen, maar dan moet je misschien wel meer dan 40 dagen testen tot hij positief is.

Btw bij zo'n lange cyclussen kan het zijn dat er geen sprake is van geen eisprong/ een slechte eisprong zei mijn arts. Als je nog een keer zo'n lange cyclus hebt, zou ik een verwijzing vragen om te checken of je eisprong wel goed is. Dan maken ze echo's om te kijken wanneer en hoe snel een follikel groeit en na de eisprong moet je bloed laten prikken op progesteron. Daaraan kunnen ze zien of het een goede eisprong was.

10. meisje26

meisje26 Fanatiek lid

6 apr 2007
    1.797
    1
    38
    Hier weer ongesteld sinds gisteren nu weer cyclus van 26 dagen😐
    Vorige x 30'dagen....

11. Mirya

Mirya Bekend lid

15 mrt 2015
    827
    615
    93
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Dankjewel voor de tips Jolein! Ik denk dat ik het deze ronde nog even aan ga kijken om te zien of het weer eenzelfde lange cyclus wordt of deze keer toch korter. Bij weer een lange dan toch maar naar de ha. Maar ik hoop dat dat niet nodig is.

Balen Meisje26! Bij jou loopt je cyclus ook onregelmatig zie ik.

12. meisje26

meisje26 Fanatiek lid

6 apr 2007
    1.797
    1
    38
    Hey Mirya, hele rare cycli inderdaad, ik baal er ook flink van, je kunt zo nergens van op aan, deze romde mss toch maar weer aan de ovulatietesten denk ik..l
    Jij hebt ook lange cycli zie ik inderdaad, bij mij waren ze jusist kirt en lamg door elkaar. Heb je voordat je begond met de pil ook van die langd cycli gehad of niet? Anders zou ik toch eerder een bezoekje aan de ha plannen, waarom wachten?
    Ik ben al bij de gynaecoloog geweest 1,5 maand geleden en wij mogen nog een half jaartje zelf proberen en anderx mag ik me weer bij haar melden.

Liefs

13. 1980I

1980I Actief lid

25 apr 2015
    107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames,

Jolein8; Fijn dat je meer kan genieten! Wanneer ben je nu precies uitgeteld?

Myra; Eindelijk die menstruatie! Ik sluit mij wel aan bij de tips van Jolein. Nog een cyclus afwachten en als hij dan weer zo lang is naar de huisarts gaan. Nu heb je ook zo weinig kansen. Ik zou op dag 54 beginnen met ovulatietesten.

Meisje26; jammer dat het niet gelukt is. Ik zou inderdaad weer beginnen met ovulatietesten; ik vind het ideaal. Ik heb zojuist weer mijn piek gevonden.

Mitty: hoe gaat het met je? het is juli en we hebben nog niets van je gehoord!

Welkom Big Wish

Nod-lijst:
    Meisje26 - ronde 5 - nod ?
    Mitty- ronde ?- nod - ? juli
    1980I - ronde 7- nod - 20 juli
    Mirya - ronde 3- nod- ?
    Twigs- ronde 2- nod 9 juli
    Joyfullhanneke- ronde 3- nod 23 juni
    Big Wish- ronde 1- nod ?

Jolein8 - ronde 9- zwanger
    Sylvia1981 - ronde 3- zwanger
    Visje- ronde 6- zwanger
    Zeehond- ronde 2- zwanger
    Batwomen- ronde 10- zwanger

14. Mirya

Mirya Bekend lid

15 mrt 2015
    827
    615
    93
    Vrouw
    NULL
    NULL
    1980! en Meisje26, bedankt voor het advies! Ik denk dat ik deze ronde nog even af ga wachten met ovulatie testen. En dan na 6 of 8 weken als er nog niks is, ga starten. Ik houd er niet zo van om naar de dokter te stappen maar denk wel dat als er nog zo'n lange ronde komt, dit verstandig is. Ik ben op mijn 17e begonnen met de pil te slikken en daarvoor was ik heel onregelmatig dus dat betekent ook niet zoveel goeds?

Meisje26, ik kan mij goed voorstellen dat je hier van baalt. Het is fijner als een cyclus een standaard en acceptabele lengte heeft!

Fijn weer even een overzichtje 1980! Er zijn al best wat zwangeren als ik het zo onder elkaar zie. Ik zie ook dat er twee nod's zijn geweest/ eraan zitten te komen. Hoe is het met deze dames?

15. meisje26

meisje26 Fanatiek lid

6 apr 2007
    1.797
    1
    38
    Hoi meiden!

Gisteren maar weer eens begonnen met ovulatietesten, zou volgens mijn berekening dag 10 vd cyclus zijn...en had dus meteen een knalpositieve clearblue ovulatie test in handen, ik had zelfs het teststreepje verward met t controle streepje, controle streepje was namelijk lichter als teststreepje

Maar ook al tijdje last van pijn aan de (.) (.) dus ik dacht, ik doe toch maar een testje en zie hier t resultaat! 😀
    Ik kan t niet geloven omdat ik dus voor mijn gevoel gewoon ongesteld ben geweest! En ik heb daarbij ook echt een dag flink helder rood bloedverlies gehad! Dat kan volgens mij nooit zoveel zijn bij een innesteling, il ben in shock en geloof t niet, ik weet ook niet dat t goed zit nu na al dat bloedverlies.

16. meisje26

meisje26 Fanatiek lid

6 apr 2007
    1.797
    1
    38
    Tadaaa

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      16,7 KB
      Weergaven:
      1
  17. jolein8

jolein8 Bekend lid

23 jan 2015
    569
    9
    18
    Meisje26:
    Je hebt dus eerst een ovulatietest gedaan en daarna een zwangerschapstest? Begrijp ik dat goed?
    Dus je bent zwanger? Gefeliciteerd!

Ik heb ook 8 dagen gebloed en ook gewoon rood bloedverlies en zelfs stolsels en toch zwanger. Een flinke innestelingsbloeding dus, dit kan een hematoom veroorzaakt hebben. Misschien is dit bij jou ook het geval.

Hier gaat het minder. Ik ben nu 14 weken zwanger, maar ben nog steeds heel moe en regelmatig misselijk. Op het werk is het ook keidruk, dat zal wel meespelen. Nog 1 week en dan heb ik vakantie. Dan kan ik even bijkomen, hoop dat het dan bijtrekt!

18. meisje26

meisje26 Fanatiek lid

6 apr 2007
    1.797
    1
    38
    Hey Jolein! Jaaaa ik ben iig zwanger!!!! Of het goed zit dat is een tweede maar jouw verhaal geeft de burger weer moed😉
    Ik vind t bizar! Maar de controlestreep vd ovulatietest was lichter als t teststreepje, daardoor dacht ik ik ga toch ook eens een zw testje doen!
    Wat rot dat je nog steeds zo misselijk bent zeg! Moet je ook spugen? Ik ben nu ook best misselijk ben dat bij de tweede ook best wel geweest maar kleine beetjes eten hielp goed bij mij. En daarnaast vergt een zwangerschap enorm veel van je lichaam! Daar wordt je doodmoe van ook! Fijn dat je bijna vakantie hebt!

Hoe gaat t met de andere ladies??

19. Batwomen

Batwomen Lid

17 aug 2014
    61
    0
    0
    37-39-38-38-37-34-34-34-32-
    NULL
    Wat een ontzettend goed nieuws Meisje 26, van harte gefeliciteerd!!! Ben echt superblij voor je :D..

Hier gaat het wel..ben constant misselijk en dat is echt niet fijn :(..wat wel weer fijn is dat geen trek heb in zoete dingen, geen chocola geen snoep geen drop geen taart nou en dat ben ik echt niet gewend van mezelf haha dat scheelt weer in de kilo's die je straks toch aankomt.

Ik heb 30 juli mijn eerste echo ben heel erg benieuwd, wat mij wel erg opvalt is dat ik al een buikje begin te krijgen en dat terwijl ik maar rond 7 weken ben, ik begrijp dat het sneller kan gaan bij een tweede maar zooo snel hmmm..hebben jullie dit ook?

20. 1980I

1980I Actief lid

25 apr 2015
    107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd meisje26! Duidelijke test.

Dat is een goed teken Batwomen dat je buik al groeit, fijn!

De lijst van de zwangere is langer dan de nod lijst; nu de laatste ook nog even oversteken;).
    Hier nog 1 week wachten....duurt zo lang. Eigenlijk ga ik er weer vanuit dat het niet gelukt is. Waarom nu wel na al die maanden?

Nod-lijst:
    Mitty- ronde ?- nod - ? juli
    1980I - ronde 7- nod - 20 juli
    Mirya - ronde 3- nod- ?
    Twigs- ronde 2- nod 9 juli
    Big Wish- ronde 1- nod ?

Jolein8 - ronde 9- zwanger
    Sylvia1981 - ronde 3- zwanger
    Visje- ronde 6- zwanger
    Zeehond- ronde 2- zwanger
    Batwomen- ronde 10- zwanger 30 juli echo
    Meisje26 - ronde 5 - zwanger