1980I ja wachten duurt altijd vreselijk lang!!! Dat is het erge aan zwanger willen worden, dat eeuwige geduld dat je op moet brengen😁 Maar je moet de moed niet opgeven!! Natuurlijk kan het deze ronde wel raak ziijn. Liefs x
Gefeliciteerd Meisje26! Wat een goed nieuws! De moed verliezen kan inderdaad altijd nog. Wij wachten hier geduldig af. Nu op dag 11 van mijn cyclus. Ik hoop deze keer op een normale lengte. Wat vervelend Jolein dat je zo moe bent. Gelukkig heb je bijna vakantie! Het is op het laatst ook altijd op je tandvlees lopen omdat je weet dat je bijna vakantie hebt. Tenminste, bij mij speelt dat wel. Spannend Batwoman, de 30e een echo! Dat schiet ook alweer op.
Hallo dames, Hoe gaat het met jullie? Bedankt meisje26; ik probeer ook hoop te houden, maar soms heb ik het even moeilijk. Nu heb ik misschien toch iets geks. Vandaag ben ik 10 dpo. Gisteren had ik ineens een beetje bloedverlies, dat heb ik normaal nooit! Nu vraag ik mij af of dit van een innesteling kan zijn? Of is dit te laat als je een LF hebt van 11-12 dagen? Helaas heb ik geen temp dip gehad.....Iemand misschien ervaring mee?
Nee volgens mij kan een innesteling tot max 12 dagen na eisprong. Dit vind ik net op internet: Het moment van innesteling ligt normaal gesproken tussen 6 en 12 dagen na de eisprong. Het vermoedelijke moment kan je dus berekenen door 9 dagen op te tellen bij de datum van je laatste eisprong. Een andere manier om dit te bepalen is 5 dagen aftrekken van de dag waarop normaal je volgende menstruatie zou beginnen.
Helaas het was geen innesteling, maar een aankondiging van de menstruatie. Nog een ronde proberen en dan naar de huisarts. Wat duurt dit toch lang zeg! Nod-lijst: Mitty- ronde ?- nod - ? juli 1980I - ronde 8- nod - 17 augustus Mirya - ronde 3- nod- ? Twigs- ronde 2- nod 9 juli Big Wish- ronde 1- nod ? Jolein8 - ronde 9- zwanger Sylvia1981 - ronde 3- zwanger Visje- ronde 6- zwanger Zeehond- ronde 2- zwanger Batwomen- ronde 10- zwanger 30 juli echo Meisje26 - ronde 5 - zwanger
Ik ben nog niet eerder naar de huisarts geweest, eigenlijk een beetje bang om weggestuurd te worden. Nu zijn we inmiddels 9 maanden na de miskraam en 14 maanden aan het proberen. Ik hoop dat ik een verwijzing krijg....ik vind het best spanend. Hoe gaat het met jou? Waar zit je ergens in je cyclus?
Ooit is gereageerd hier. Heel af en toe lees ik eens mee, zo ook nu. Ik had deze ervaring (hoewel, ik geloof op 9 dpo, in de avond)..het was helder rood en de dag erna weg. Test was positief! Dochter is nu 7 maanden. Ja! Het kan dus! edit: ik zie dat het bij jou ook 9dpo was trouwens Ik hield mijn temp ook bij, en die bleef ook hoog..dat vond ik dus zo gek!
Heel spannend allemaal 1980I! Aan de ene kant fijn als je een verwijzing krijgt zodat er goed gekeken kan worden, maar je weet ook niet wat je dan precies kunt verwachten. Ik zit nu op dag 26 van mijn cyclus. Ook spannend wat er nu qua lengte uit gaat komen...
Ha meiden hoe is het hier? Ik kom niet meer zo vaak ik ben druk met project op werk en niet meer bezig met zwanger worden Hier gaat alles goed met de zwangerschap. Meer energie dan de eerste weken en niet meer misselijk dus helemaal goed. Gefeliciteerd meisje met je zwangerschap! Hopelijk kun je ervan genieten ondanks je andere problemen met werk. 1980I komt goed meid! Een doktersbezoek kan zeker helpen weet ik uit eigen ervaring. Je kunt ook zeggen dat je al een jaar bezig bent.
Juli was niet leuk, ik werd heel vroeg ongesteld en kon maar geen eisprong vinden. We zijn bij de huisarts geweest, die heeft een bloedonderzoek gedaan, alles was goed. Wachten tot afgelopen zaterdag, toen ik weer ongesteld had moeten worden. Het kwam maar niet, maar ik had wel een zeurend gevoel in mijn onderbuik, alsof het ieder moment kon komen. Gisteren: ineens past mijn BH niet meer. Ik moet overal om janken. Raar gevoel in mijn buik. Vanmorgen getest: ik ben zwanger! Wat voelt dit onwerkelijk, het moet echt even inzinken... Ik moest het wel even kwijt uiteraard!
Hoi allemaal, Hoe is het met iedereen.? Hier helaas geen goee nieuws, toch opeens weer veel bloedverlies gekregen en uiteindelijk na eerst proberen op te wekken met cytotec, met alle ellendige bijwerkingen van dien, alsnog gecuretteerd op 11 augustus 😥 ...heel naar allemaaal en heb het er best wel moeiljjk mee gehad.... Nu voor het eerst weer ongesteld geworden, wat ik overigens wel snel vind na de curettage... Twigs zie dat jij ook een mk hebt gehad, hoe gaat t met jou nu? Liefs van mij
Wat vreselijk jammer voor je, meisje! Wel fijn dat je zo snel weer ongesteld bent geworden. Ben je al klaar voor de volgende ronde of wil je liever nog even wachten? Niet zo heel best, het bleek na 1,5 week ploeteren geen mk te zijn maar een bbz. Afgelopen woensdag met spoed geopereerd. Ze hebben een bbz ten grootte van mijn baarmoeder weggehaald, een liter bloed uit mijn buik gepompt, onder narcose gecuretterd en mijn rechter eileider verwijderd. Ben sinds gisteren thuis uit het ziekenhuis... Nog een beetje verdwaasd en een heleboel verdrietig...
Jemig Twigs!! Ik schrik ervan! Wat een veselijke ervaring moet dat zijn geweest!! Lijkt me allemaal heel heftig en wat erg dat ook je eilieider verwijderd moest worden! Ik heb geen idee of ik weer een normale cyclus heb nu, voel me de laaatste dagen niet lekker, grieperig en verkouden, bah! Ik ben er wel aan toe om er weer voor te gaan alleen manlief heeft nu ineens emorme twijfels...hij vojd t vreselijk om me zo te zien de vorige x met de curettage en weet niet of hij dit nog eens wil meemaken, dus heb ik het er maaar niet teveel over maar dat maakt me ook weer onzeker...moeilijk allemaal...
Wat een nare berichten allemaal hier. Heel veel sterkte Meisje26, Twigs en Zeehond!! Inmiddels ben ik weer een cyclus verder. Ik heb het gevoel dat mijn lijf het langzaamaan zelf aan het oppakken is. Fijn is dat ik de signalen van mijn lijf een beetje begin te leren lezen. Ben heel benieuwd naar de lengte van deze cyclus en hopelijk klopt dat met het idee dat ik er nu over heb!
Ik was er niet meer mee bezig na twee miskramen dacht ik laat maar Het is goed Zo Heb al drie kinderen en word ook wT ouder Nu had ik vanmorgen ineens een knaltest in handen 😁
gefeliciteerd zeehond! Ik ben 35 jaar heb al een schat van een dochter van 1jaar en 1 mnd nu. en nu gaan we voor de 2e! ik moest zondag ongesteld worden maar ben het nu dinsdag nog steeds niet. gister getest en niet zwanger als resultaat. nu heel benieuwd of ik toch nog ongi word of toch zwanger ben maar mijn hcg nog niet genoeg was...? normaal ben ik heel regelmatig? ff afwachten, mis vanaaf of morgen nog een testje doen