35 jaar en bang dat het niet meer lukt

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Visje, Apr 24, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mirya

Mirya Bekend lid

Mar 15, 2015
    827
    615
    93
    Female
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd Zeehond!

Welkom anlief. Heb jij inmiddels nog een keer getest?

Ik begin het idee te krijgen dat mijn cyclus eindelijk normaal wordt. Nu na 35 dagen ongesteld. Ik begin komende maand met ovulatietesten. Op welke dag zouden jullie gaan starten? Ik denk rond dag 20, ervan uitgaande dat mijn cyclus nu weer ongeveer 35 dagen zal zijn.

2. Twigs

Twigs Actief lid

May 16, 2015
    267
    0
    16
    NULL
    NULL
    Zo, daar ben ik weer. Had even een week of 5 nodig om bij te komen... wat was dit heftig zeg! Ben zo goed als hersteld van de operatie op 2 september. Fysiek dan, in mijn hoofd is het soms nog een zooitje. Met mijn verstand weet ik prima dat dit gewoon domme pech was, maar mijn gevoel kan daar nog niet helemaal bij.

We zijn donderdag bij de gynaecoloog geweest, die heeft een echo gemaakt om te kijken of alles goed zit van binnen. We hebben groen licht gekregen om het weer te proberen en er staat zelfs al een ei klaar. Ondanks het verdriet wat er nog wel zit, gaan we er toch voor. We zijn nu lekker op vakantie, woensdag word ik 40 en ik wil dat alleen maar met mijn vriend vieren. Misschien als ik terugkom alsnog met pleegkinderen en zijn familie, maar nu even lekker met zijn tweetjes.

Zeehond, gefeliciteerd!

3. Sanb

Sanb Lid

Oct 31, 2007
    31
    0
    6
    Drenthe
    Hallo iedereen

Ik wil me graag bij jullie aansluiten.
    Ben 37 jaar. Moeder van een zoontje van 4.
    Vorig jaar zwanger geweest maar ik heb de zwangerschap vanwege mijn gezondheid moeten afbreken (slechte combi van medicatie) en daardoor liep ontwikkeling achter.
    Sinds die laatste zwangerschap die eigenlijk onverwacht was is mijn gevoel weer aangewakkerd en zou ik toch graag willen proberen voor een tweede. Mijn medicatie zit nu binnen de normen dus daar ben ik erg blij mee.

4. meisje26

meisje26 Fanatiek lid

Apr 6, 2007
    1,797
    1
    38
    Wow wat leuk!!! 🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈

5. Twigs

Twigs Actief lid

May 16, 2015
    267
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik ben inmiddels 40 en niet meer zo bang dat het niet meer lukt. Ik ben weer zwanger... Waar we volgens de statistieken 5% kans per maand hebben, is het bij de eerste serieuze poging weer raak. Nu hopen dat het wel op de goede plek zit en vooral, blijft zitten...

6. Kroel

Kroel Bekend lid

Sep 3, 2015
    629
    1
    0
    Onze kleine man houdt mij wel bezig!!
    Brabant
    Dag dames,

Ik sluit mij ook graag aan. Inmiddels 36,5.
    Vorig jaar december bevallen van ons eerste kindje. Nu hopend op nr. 2

7. Labmuisje78

Labmuisje78 Actief lid

Sep 2, 2015
    385
    0
    0
    Hoi dames, mag ik me ook aansluiten?
    Wij gaan de mmm in voor een brusje voor mijn dochter van bijna 9.
    Ik ben vandaag mezelf ff heel hard tegen gekomen wat oud verdriet betreft.
    We staan nog in de onderzoek fase, spannend allemaal.
    Ohja, ik ben 37,5. Hihihi

8. meisje26

meisje26 Fanatiek lid

Apr 6, 2007
    1,797
    1
    38
    Welkom labmuisje! Lijkt me wel handig als je ff t zaad kunt checken van manlief😄

9. Didi78

Didi78 Actief lid

Dec 5, 2014
    141
    0
    0
    Reisadviseuse
    Wervershoof
    Hier een mama van 37,5
    Ben op mijn 36e in de eerste ronde zwanger geraakt en in augustus een prachtige dochter op de wereld gezet. Was sinds april van de pil af en in december maar eens proberen. Nooit verwacht dat het meteen raak zou zijn en dat alles goed gaat.
    Nu genieten we volop van onze kleine meid

10. Tannetje

Tannetje Actief lid

Jul 12, 2012
    244
    0
    16
    NULL
    NULL
    ondanks dat de kans op zwangerschap afneemt ben ik op mijn 37 ste moeder geworden (was meteen raak) na nog geen jaar tijdens volledige borstvoeding te geven wederom zwanger van nummer twee.
    Verminderd vruchtbaar als je ouder wordt had ik geen last van

Share This Page