35 jaar en bang dat het niet meer lukt

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Visje, Apr 24, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. meisje26

meisje26 Fanatiek lid

Apr 6, 2007
    1,797
    1
    38
    Hey mitty watbalen zeg maar idd wat 1980I al zegt: alles is nig mogelijk😀

@1980I: ik ga daar inderdaad niet aan beginnen om mezelf nu alles te onthouden, vind ik, en dat is mijn persoonlijke mening, flauwekul. Nogmaals: ik veroordeel niemAnd die dat wel doet en geen alcohol drinkt etc terwijl ze nig niet zwanger zijn, dat vind ik erg knap!
    Voordat ik dalijk de wind can voren krijg over hoe onverantwoordelijk ik ben etc. Natuurlijk speekt voor zich dat zodra ik zwanger ben me wel netjes houdt aan alle regeltjes😉

2. Mitty

Mitty Actief lid

Jan 28, 2014
    134
    0
    0
    Ik ook hoor meisje, ben gestopt met de pil sinds jan'14 en drink heus nog wel eens wijntje of een biertje. Zeker als m'n man toch niet op het juiste moment thuis geweest is. Was hij er wel op het juiste moment, dan dronk ik niks van ei tot menstruatie. Ik heb nou toevallig al een maand of 3 niet gedronken ben niet zo'n drinker over het algemeen als er geen gelegenheid is, maar als maandag m'n menstruatie er is, knal ik me daar een fles wijn open! Ook al is het Maandag haha. Even een wijntje voor mama als de kids op bed liggen. ;)

3. jolein8

jolein8 Bekend lid

Jan 23, 2015
    569
    9
    18
    Nou hier weer wat raars!
    Vandaag is de 3de dag van mijn menstruatie, ik moet vanavond beginnen met spuiten.
    Maar mijn temperatuur is veel hoger dan normaal. Ik dacht vanmorgen doe voor de zekerheid maar een test. Verschijnt er licht een 2de streepje :$
    Zkh gebeld, bloed laten prikken, aan het einde van de middag de uitslag gekregen.
    Hcg was verhoogd, dus prille zwangerschap.

Omdat ik echter gewoon ongesteld ben, kan het ook zijn dat het vruchtje nog niet goed ingenesteld was en met de menstruatie eruit komt. Hcg blijft nl nog even in je bloed. Dus een soort van vroege miskraam.

Ik moet nu volgende week bloed laten prikken om te kijken of het hcg toegenomen is of niet. Nog 1 week in onzekerheid of het nu eindelijk in ronde 9 raak was of niet. :(

4. 1980I

1980I Actief lid

Apr 25, 2015
    107
    0
    0
    NULL
    NULL
    #84 1980I, May 1, 2015
    Last edited: May 1, 2015
    Jolein wat ontzettend spannend zeg! Natuurlijk erg confronterend als het een vroege miskraam is geweest. Dit betekent wel dat de clomid echt aanslaat! Pfff dit gaat een lange week worden…..sterkte!

Vanuit mijn kant ook helemaal geen verwijt hoor over een glaasje wijn. Het is meer dat ik bang ben dat het bij mij veel invloed heeft op een goede eisprong.

5. sylvia1981

sylvia1981 Niet meer actief

Hebben jullie ook altijd rekbaar slijm voor de eisprong?
    Ik volgens mij niet, het is altijd vrij droog bij mij daarbinnen. Ik hoop maar dat dit geen problemen geeft voor het zwanger worden.
    ik voel trouwens dat mijn eisprong eraan gaat komen. Ik heb een soort menstruatie achtige krampen. Het testlijntje van de ovulatietest was nog vrij licht. Voelen jullie ook wel eens krampen voordat de eisprong eraan komt?

6. Mitty

Mitty Actief lid

Jan 28, 2014
    134
    0
    0
    Oh Jolein! Ik leef zo met je mee. Wat een achtbaan van gevoelens! En dat wachten lijkt eindeloos. Heel veel sterkte met alles, prober wat afleiding te zoeken. Ik wil alleen maar zeggen dat ik aan je denk. Groetjes Mitty.

7. Mitty

Mitty Actief lid

Jan 28, 2014
    134
    0
    0
    Slijm kan ik ook nooit echt vinden hoor... en bij mij zijn juist die krampen na m'n eisprong (dacht ik) maar kan je ook niets zinnigs zeggen want ik ga pas met ovu testen beginnen binnenkort, en trouwens elke vrouw is anders. Succes! Met je ei jacht hihihi.

8. Visje

Visje Actief lid

Jan 19, 2011
    152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meisje ik zou er niet te snel vanuit gaan dat het niets is. Bruinverlies is geen menstruatie. Over een paar dagen nog eens testen?

Mitty zolang er geen rood te zien is is er hoop!

Jolein vreselijk wat een onzekerheid! Spannend zeg. Maar in ieder geval goed nieuws dat er wat op gang komt.

9. Visje

Visje Actief lid

Jan 19, 2011
    152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sylvia ik heb wel altijd rekbaar slijm.En ook oplopende ovulatie pijn vanaf een paar dagen voor mijn ei.

10. sylvia1981

Jolein wat spannend! Van de ene kant hoop je natuurlijj dat je zwanger was want dan is er toch wat op gang gekomen. Van de andere kant dan toch spijtig dat je het vruchtje bent verloren. Veel sterkte..

Visje, dus jij voelt ook ovulatiepijn van tevoren. Ik heb het nu best wel heftig en voel me ook moe, en misselijk. Ik hoop maar dat dat goed is en geen teken van endometriose ofzo. Nu ben ik weer aan het doemdenken...
    ik hoop dat de kramp wat gaat afzakken want het voelt net zo dat als mn menstruatie doorbreekt. Niet echt prettig dus...

11. meisje26

meisje26 Fanatiek lid

Apr 6, 2007
    1,797
    1
    38
    Ooooh jolein wat spannend!!

@visje: ik heb ook nog een ovulatietest gedaan van clearblue en die bleef ook hartstikke wit, en vandaag ook eentje gedaan met een heel vaag lijntje...ik heb het idee dat mijn eisprong niet goed is ofzo ik weet niet heb er een raar gevoel over iig.

@ mitty: meid ik hoop dat je as maandag een fles prik openknalt ipv een fles wijn 😉

12. jolein8

jolein8 Bekend lid

Jan 23, 2015
    569
    9
    18
    Meisje: aan de ovulatietesten kun je niet zien dat je eisprong niet goed is. Tenzij je geen eisprong hebt en ze dus negatief blijven.
    een positieve test wil trouwens ook niet altijd zeggen dat je een goede eisprong hebt of zelfs dat hij uberhaupt springt.
    Maak je dus niet gek!
    Even afwachten hij kan zomaar ineens positief worden terwijl je de dag ervoor amper iets ziet.

Ik heb trouwens ook altijd weinig slijm. Het is waterig rond de eisprong, maar niet eiwitachtig.Heb ook geen eipijn. Alleen met clomid had ik ervoor en erna lichte buikpijn.

13. Visje

Visje Actief lid

Jan 19, 2011
    152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meisje wat gek dan moet je ovu toch nog komen dan.

Ik drink ook nauwelijks alcohol, maar ik geloof dat een wijntje af en toe best kan als je nog niet zwanger bent. Genieten en ontspannen is ook gezond. We kunnen ons ook niet meer voorstellen dat ze in de jaren '70 vrouwen 1 glas rode wijn per dag adviseerden. TIJDENS de zwangerschap!

Ik voel m'n ei al rijpen, van die steekjes in mijn eierstokken. Hopelijk springt ie niet te vroeg.

14. sylvia1981

goedemorgen,

Ik had eergisteren duidelijke ovulatiepijn en een licht streepje op de test. Vanochtend om 11.00 uur weer getest maar de test is omowit.
    wat denken jullie, heb ik nou mn eisprong gehad of juist geen eisprong.
    Ik vind het zo verwarrend allemaal...vorige maand waren de testen wat duidelijker en liepen de streepjes mooi donker op.

15. Visje

Visje Actief lid

Jan 19, 2011
    152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sylvia verwarrend inderdaad. Maar het is moeilijk te zeggen of je ei al geweest is. misschien was de urine te waterig? Ik zou vanavond en morgenochtend nog eens testen. En daarnaast doorklussen. Temperatuur je ook?

16. sylvia1981

Dankje visje.
    ja ik temperatuur ook maar daar is deze maand geen pijl op te trekken. Omdat ik wat grieperig en verkouden was, schommelt mijn temp deze maand enorm.
    ik ga vanavond nog maar eens een testje doen. Ik zit nu inmiddels ook al op cyclusdag 20. Mijn urine kon niet te waterig zijn want ik had 2 uur ervoor niet gedronken.

17. jolein8

jolein8 Bekend lid

Jan 23, 2015
    569
    9
    18
    Hee sylvia. Hoe lang duurt jouw cyclus dan normaal?
    Ik snapte in het begin ook niets van mijn cyclus. Ovulatietesten negatief van cd 10 tm 24, af en toe een streepje, dan weer niks. Op cd 29 ging mijn temp. toen omhoog, 7 dgn lang, toen ongesteld. Ik dacht: dit kan toch niet :( Ik zal wel iets fout doen. De maanden ervoor was de cyclus 29/30 dgn.
    Maand later doorgetest van cd 10 tot 29, niks positief, wel rond cd 24 dikker 2de streepje, maar niet even donker of donkerder dan teststreep, Maar geen temp. verhoging, cd 29 ongesteld. :$
    Maand erna positieve test op cd 27, cd 29 temp dip en cd 30 tm 35 temp verhoging, toen weer ongesteld.

Blijf dus doortesten en ik zou ook gaan temperaturen om te kijken of je temp omhoog gaat. Dit heeft mij echt geholpen.
    En je slijm bekijken, wordt dit waterig/ eiwitachtig dan ben je vruchtbaar. Evt bmm testen, die staat ook meer open als je vruchtbaar bent en zit dan hoger in je vagina.

Ik hoop dat je je eisprong vindt! En dat je niet zoals ik een late eisprong met korte lf hebt.

Succes ermee!
    Laat je het weten als de test positief is? :)

18. jolein8

jolein8 Bekend lid

Jan 23, 2015
    569
    9
    18
    Oeps sorry, ik zie dat je al temperatuurt!
    hopen dat je dan over een paar dagen een stijging ziet.

19. sylvia1981

Hoi jolein,

Dankjewel voor je verhaal en de tips. Ik ga nog even door met temperaturen en ovulatietesten inderdaad. Het kost wat maar dan heb je ook wat (hoop ik). Mijn cyclussen zijn nog vrij onregelmatig. Vorige cyclus was net jes 28 dagen, maar wel met een lage eisprong en een korte lf.

Zou het ook kunnen dat je je eisprong een maandje over kunt slaan door bijv ziekte of stress?
    Ik was deze maand wat grieperig en snipverkouden en ik sta momenteel wel onder stress. zou dit een eisprong kunnen 'wegjagen?'

Kon ik maar even een kijkje nemen aan de binnenkant, of alles nog goed werkt:)
    Hoe is het verder met jullie?

20. 1980I

1980I Actief lid

Apr 25, 2015
    107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sylvia; zoals de andere ook al zeggen, nog even doortesten! Het kan wel dat je ovulatie iets later is door stress of ziekte. Afgelopen cyclus had ik ook vaker een lichte streep en daarna was die weer weg, om vervolgens dag 25 positief te worden.

Hier zoals verwacht ongesteld geworden. Mijn cyclus was 37 dagen....het lijkt steeds langer te worden in plaats van korter, Ik baal daar van! Nog een ronde en dan zijn we precies 1 jaar bezig:(

NOD-lijst:
    Mitty- ronde ? – nod 3 mei
    Meisje26- ronde 3 - nod 16 mei
    Visje - ronde 6 - nod 20 mei?
    1980I - ronde 5 - nod7 juni?

Share This Page