35 jaar en bang dat het niet meer lukt

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Visje, Apr 24, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Visje

Visje Actief lid

Jan 19, 2011
    152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mitty wel handig om wat reacties klaar te hebben liggen :)

Meisje, wat vervelend die onzekerheid. Ben benieuwd wat de ha gaat zeggen.

Jolein, mijn duimen blijven draaien hoor!

Mijn ovulatietesten lopen op dus mijn eisprong komt eraan. Maar zo gek, ik heb helemaal géén vruchtbaar slijm, terwijl ik dat normaal dagen van te voren al heb. Zou ik dan deze maand niet vruchtbaar zijn? Weten jullie daar wat van?

2. jolein8

jolein8 Bekend lid

Jan 23, 2015
    569
    9
    18
    Volgens mij is het niet erg als je geen slijm spot. Het wil niet zeggen dat het er niet is. Het kan zijn dat er wel in je baarmoeder vruchtbaar slijm zit, maar dat het nog niet in je vagina zit.

Goed klussen dus de komende dagen ;)

3. Mitty

Mitty Actief lid

Jan 28, 2014
    134
    0
    0
    Ik spot ook wel eens geen vruchtbaar slijm. Heb geen idee waarom niet. Klusze! :D:D:D

4. meisje26

meisje26 Fanatiek lid

Apr 6, 2007
    1,797
    1
    38
    Hihi visje klusze!!!

Jolein, vandaag nog getest? Mijn duimen draaien overuren!

Mitty hoe gaat t met jou?

5. Mitty

Mitty Actief lid

Jan 28, 2014
    134
    0
    0
    Goedemorgen Meisje,

Hier alles rustig.
    Maar hoe gaat het met jouw?
    Wanneer is nou de afspraak bij de HA? En dan ook binnenkort een uitstrijkje..

6. meisje26

meisje26 Fanatiek lid

Apr 6, 2007
    1,797
    1
    38
    Met mij gaat t niet zo goed, vandaag weer begonnen met bloeden, en ik word er moedeloos van, en verdrietig...heb t gevoel dat t mss niet meer allemaal gaat lukken...as dinsdag moet ik bij de ha zijn, dan iig uitstrijkje en heb daarna nog een afspraak staan bij de ha zelf.

7. jolein8

jolein8 Bekend lid

Jan 23, 2015
    569
    9
    18
    De uitslag is binnen, hcg is gestegen naar 1600, ik ben dus echt zwanger!
    Het duimen van jullie heeft geholpen.
    Na deze eisprong was mijn progesteron voor het eerst goed en dan gelijk raak! Ik kan het niet geloven.

20 mei is de eerste echo. Heel spannend of alles goed is en waar dat bloedverlies vandaag kwam.

Meisje: is het echt een menstruatie of een beetje bloed? Sommge vrouwen verliezen een beetje bloed bij de eisprong. Menstruatie na 18 dagen zou heel vreemd zijn. Ik hoop dat de arts je doorstuurt om te onderzoeken of alles goed is.

8. meisje26

meisje26 Fanatiek lid

Apr 6, 2007
    1,797
    1
    38
    Jolein alllereerst van harte gefiliciteerd!!!!geniet ervsn!!!!

Nee hoor dit is een echte menstruatie, verloor net in de douche ook echt flink bloed. Ik ben ook blij dat ik dinsdag ga. Bij verwijderen van een mirena, dit is in januari gebeurd, is het toch ook zo dat je meteen weer een redelijk normale cyclus moet krijgen. Ik ga iig ff stoppen met ovulatietesten etc want ik word daar alleen maar onzeker van....

9. 1980I

1980I Actief lid

Apr 25, 2015
    107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meisje: wat ontzettend shit dat je je verdrietig voelt. Ik hoop dat het bezoek aan de huisarts je gerust kan stellen. Sterkte!

Visje: ik heb ook niet altijd vruchtbaar slijm....

Jolein: Wat super voor jullie! Gefeliciteerd! De eerste van ons groepje die zwanger is. Ik hoop dat er snel meer volgen.

NOD-lijst:
    Meisje26 - ronde 3 - nod 16 mei
    Visje - ronde 6- nod 20 mei?
    Mitty- ronde ?- nod 1 juni
    1980I - ronde 5- nod 7 juni?
    Sylvia1981 - ? - ?
    Jolein8 - ronde 9/10- ZWANGER

10. Mitty

Mitty Actief lid

Jan 28, 2014
    134
    0
    0
    :p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p
    YES!!! Hartelijk Gefeliciteerd!!! Ik hoop mee op een goede echo 20 Mei, Fantastisch nieuws!! Ben echt vreselijk blij voor je.

11. Mitty

Mitty Actief lid

Jan 28, 2014
    134
    0
    0
    Dag 18 en een menstruatie.. ik zou er ook heel erg onzeker van worden. Balen zeg. ;) Nog even en je wordt onderzocht, wie weet geeft dat wat meer duidelijkheid. Sterkte!!

12. Visje

Visje Actief lid

Jan 19, 2011
    152
    0
    0
    NULL
    NULL
    #152 Visje, May 8, 2015
    Last edited: May 8, 2015
    Jolein van harte gefeliciteerd!! Dat kon toch ook niet anders na die testen. Het is echt zo ver! Wat heerlijk voor je meid, na al die maanden is het wachten dan toch echt beloond. Geniet er lekker van.

Meisje, wat vreemd een menstruatie zo vroeg. Ik begrijp dat je er verdrietig en onzeker van wordt als je lijf niet wil meewerken. Ik hoop dat de HA je snel meer duidelijkheid kan geven, wie weet is het gemakkelijk op te lossen. Dikke knuffel!

1980 hoe is het met jou?

13. Visje

Visje Actief lid

Jan 19, 2011
    152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik verwacht mijn ei vannacht/morgenochtend, dus ik weet wanneer mijn nod is:

Visje - ronde 6- nod 21 mei
    Sylvia1981 - ? - ?
    Jolein8 - ronde 9/10- ZWANGER

14. jolein8

jolein8 Bekend lid

Jan 23, 2015
    569
    9
    18
    Dankjewel allemaal. Kan het nog steeds niet bevatten!
    Hopelijk volgen jullie snel.

Visje - ronde 6- nod 21 mei
    Sylvia1981 - ? - ?
    Jolein8 - ronde 9- ZWANGER

15. 1980I

1980I Actief lid

Apr 25, 2015
    107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Visje: hier alles rustig. Menstruatie net voorbij dus we gaan weer op zoek naar de ovulatie. Ik hoop dat ik hem deze maand toch eerder heb, maar ik ben er bang voor. Daarom ga ik een afspraak maken voor acupunctuur, om mijn hormonale balans terug te krijgen en hopelijk weer een regelmatige cyclus. Ik heb er overigens geen ervaring mee, iemand eerder acupunctuur gehad?

Sylvia; hoe is het met jou?

Fijn weekend!

16. Mirya

Mirya Bekend lid

Mar 15, 2015
    827
    615
    93
    Female
    NULL
    NULL
    Hallo dames,
    Het lijkt mij fijn om ook hier aan te sluiten. Er neuzen veel jonge meiden rond op het forum waarbij ik toch wat minder aansluiting voel. Eind januari ben ik gestopt met de pil, vlak voor mijn 35e verjaardag. Geen idee dat het lang kon duren voordat mijn menstruatie op gang zou komen en geen idee hoe mijn cyclus nu gaat verlopen. Ik zit nu in ronde twee maar wanneer mijn nod zou kunnen zijn....??? Op dit moment ben ik er vrij relaxed onder maar als ik de verhalen op het forum lees, ben ik wel eens bang dat het nog heel lang kan duren....

17. 1980I

1980I Actief lid

Apr 25, 2015
    107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Welkom Mirya! Ik voeg je toe aan de nod-lijst. Na het stoppen met de pil kan het inderdaad nog even duren voordat je cyclus weer regelmatig is. Hoe was je cyclus voor de pil?

Jolein: hoe gaat het met je? Heb je al symptomen?

Visje: op het wachtbankje? Heb jij dag na eisprong direct een temp stijging of ook wel eens pas 2 dagen later?

Eerste afspraak acupunctuur is gepland, dinsdag de 19e ben benieuwd.

Nod-lijst:
    Visje - ronde 6- nod -21 mei
    Mitty- ronde ?- nod -1 juni
    1980I - ronde 5- nod - 7 juni?
    Sylvia1981 - ? - ?
    Mirya - ronde 2 nod ?

Jolein8 - ronde 9- ZWANGER

18. Visje

Visje Actief lid

Jan 19, 2011
    152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Welkom Mirya gezellig dat je meekletst. Ja het kan inderdaad maanden duren voordat je cyclus op gang komt maar dat is niet bij iedereen hetzelfde.

1980: ja ik zit in de wachtkamer. Dat gaat me nu nog goed af!:) Mijn temp stijgt altijd op de dag van de eisprong of een dag ervoor. Dus niet erna zoals in de boekjes staat.
    Ik heb ook acupunctuur gedaan voor mijn eerste. Werd daarna wel zwanger maar weet niet of het daaraan lag.

19. jolein8

jolein8 Bekend lid

Jan 23, 2015
    569
    9
    18
    Welkom Mirya!

Ik geloof ook dat accupunctuur kan helpen je hormonen in balans te brengen en te zorgen dat je er minder stress van krijgt. Succes!

Hier nog geen niet echt klachten. Borsten doen alleen pijn bij rennen en springen. En af en toe een raar gevoel in mijn buik als ik veel bezig ben geweest. Maar dan ga ik even op de bank zitten.

20. sylvia1981

sylvia1981 Niet meer actief

Jolein, gefeliciteerd!!!:) wat ontzettend fijn dat je zwanger bent, lijjt me een heerlijk gevoel!

Bij mij nog geen ei of ongi te bekennen....alles is nog rustig dus...
    ik ben ook niet meer doorgegaan met ovulatietesten.

Ik hou het voor nu even kort.
    fijne avond allemaal!

Share This Page