wij hebben een vogelhuisje, een hangende op het balkon en er komen echt onwijs mooie vogels in nu.. er komt ook iedere keer een vlaamse gaai, maar helaas heb ik die nog niet op de foto gekregen
Als ik het goed zie, is dat een bonte specht! Da's heel bijzonder! Die komen vaak niet zo dicht bij mensen.
ja tis idd een bonte specht. had het even op internet gezocht. hij is ook wel erg bang want als ik maar te snel of iets beweeg is hij al weg.
Heel mooi! Wij hebben veel kraaien in de buurt. Ook vliegen er heel veel zwaluwen in 't rond. Maar op het balkon zien we alleen maar musjes en meesjes/vinkjes (? ik weet niet welke van de twee). Ik wil ook wel graag een vogelhuisje of -voederplank op 't balkon, maar manlief is er nog niet zo voor, hoewel hij de vogeltjes wel heel mooi vind.
ik heb geen vogelhuisje op het balkon maar wel een vogel. een lievertje is het niet hij heeft uitgevonden hoe me prullebak werkt die er opstaat en eet heel de bak leegt en maakt echt een rotzooitje op het balkon haha. ik kan er nu wel om laggen nadat ik het al tig keer heb opgeruimt je went eraan. het is trouwens een zwart met witte en dan blauw op de vleugels wat is dat voor vogel?
Da's een ekster. Die zijn reuzeslim! En makkelijk van ze afkomen... vrees van niet... (kijk hier voor meer info)
He wat leuk zeg ! Ben dol op vogels ! Wij hadden ook eerst voederbakken ( alleen in de winter ) maar daar komen jamer genoeg kraaien opaf en laat ik nou niet zo dol op ze zijn. Wel hebben wij telken 2 duiven die heel verliefd staan te doen ! {|= Als ik dat zie dan smelt ik helemaal weg ! Ik zou zeggen geniet ervan en wie weet komen ze volgend jaar weer terug !
yep ik heb de foto gezien en inderdaad het is een ekster. nou dat heb ik weer, de enige oplossing is denk ik tijdelijk met kippengaas me balkon helemaal afdekken zodat hij er niet bij kan. nu had ze weer de senseo filters uit de bak geplukt en leeg gemaakt heel me balkon onder de koffie. dat wordt weer ruimen maar het ruikt wel lekker
Ik heb altijd gaaien op me balkon hahahah En op hun komen er ander vogels op af. Vind het erg gezellig