Ben een paar maanden 39 en zwanger van de 5e. Bij de eerste 3 was ik nog jong, bij de rest een ouwe muts :-D Alle zwangerschappen waren prima, zo ook deze keer. En alles is ook goed met ons frummeltje, wij hebben dus wel onderzoeken laten doen. Maarja, ik ben dan ook de nodige jaren ouder. Ik heb het mijn kids vrijwel meteen verteld, maar die zijn wel al ouder (15,17 en bijna 20) En ook hun vonden het moeilijk om hun mond te houden, maar ze hebben t gelukkig wel gedaan. Onze oudste weet ook al wat het wordt, die houdt zijn mond wel, die andere 2 heb ik zo mn twijfels over dus die vertellen we niks.
crisje gefeliciteerd met jou zwangerschap! ik ben 37 en zwanger van de 4e,hoe heeft de omgeving op jou zwangerschap gereageerd? bij mij nogal koeltjes zo van alweer? niet echt leuk maar goed,hoe oud is jou jongste?
Jij ook gefeliciteerd. Mijn jongste is 16 maanden, een meisje (na 3 jongens) Misschien wordt je kindje wel geboren op de verjaardag van mijn dochtertje zie ik. Die is van 4-8. Bij mij werd er wisselend gereageerd. Vriendinnen van mij die zelf nog kleine kinderen hebben (of een kinderwens) die vonden het geweldig. En de mensen met oudere kinderen vroegen of ik wel wist waar ik aan begon (lijkt me wel he als je al 3 kinderen hebt zei ik dan) Blijkbaar ben je dan weer terug bij af en zit je weer in de poepluiers. Om de 1 of andere reden zien mensen alleen de mindere dingen. Dat je er ook veel leuks bij krijgt wordt vergeten. Mijn ouders reagerden ook nogal koeltjes, alweer een kleinkind...(mn zus heeft er 5 en ik 4 en beide weer zwanger) Mijn schoonouders die gingen door t dak van blijdschap (hadden de hoop opgegeven ooit opa&oma te worden daar wij al 13j samen zijn en ik al 3 kids heb)
Nou ik zou me niks aantrekken van wat anderen vinden hoor. Gewoon lekker je eigen leven leiden. Als jij gelukkig bent met jouw keuze is dat toch het allerbelangrijkste! En als anderen er niet tegen kunnen kijken ze maar even de andere kant op. Gewoon heerlijk genieten van het wondertje in je buik
En dat is precies wat ik dus ook doe. Mijn hele leven lang al (tot ergenis van mijn moeder, haha....want owjee...wat zullen de buren er wel niet van denken ) Als ik mijn haar paars wil verven, doe ik dat. Zal mij een zorg zijn wat anderen daarvan vinden. Je hebt zelf toch geen leven meer als je het iedereen naar zijn zin wilt doen.
leuk zeg drie van die grote broers voor jou dochtertje,heeft ze later goede bescherming haha! ja ik ben 5 augustus uitgerekend,en hopend op een mooie zomer.. en inderdaad ik laat ook iedereen maar kletsen,alsof ik me ergens voor moet schamen ofzo.. ik geniet gewoon van mij gezin,groetjes onyeka
Ja, daar maken wij nou al grapjes over. Straks is ze en jaar of 16 en gaat stappen en krijgt ruzie...Ik ga mn grote broer halen hoor! Komt er een vent van 35 aanzetten :-D Zie het al helemaal voor me. En wat betreft die bescherming, die krijgt ze nu al. Moet er wel voor waken dat ze geen tig papa's krijgt zo.
Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Voor mij is het vandaag precies een jaar geleden dat ik positief testte, wat een geweldig moment en een nóg mooier resultaat! Een hele gezonde, voorspoedige zwangerschap gewenst en een heel gezond kindje!
elleybelly op tweede kerstdag heb ik een bloeding gekregen en ben meteen naar het ziekenhuis gegaan daar was geen kloppend hartje te zien en dus goed mis,vandaag is het verwijderd.. kan alleen maar huilen..
hai crisje tweede kerstdag is het bij mij mis gegaan,bloeding en geen kloppend hartje,het is vandaag bij mij verwijderd,kan alleen maar huilen
@ onyeka37, bah wat erg zeg. Ik weet gewoon niet wat ik nu neer moet zetten. Dit is geen leuke afsluiting van het oude jaar. Hopenlijk brengt het nieuwe jaar wel een blijde zwangerschap.