35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger? DEEL II

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Hellen1971, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Nou laat ik dan maar het "deel II"draadje starten.

Roosje en ik waren gister op het consultatieburo en ze groeit goed! 6650 gram en 61,5 cm. in tegenstelling tot de verwachte dip in de groeicurve, steeg de hare. Dus iedereen die me regelmatig aan het wankelen tracht te brengen over (de kwaliteit of de hoeveelheid van) mijn borstvoeding, is bij deze het zwijgen opgelegd.

Hier werd ik de tweede keer deze week wakker zonder dat Roos middenin de nacht kwam om te drinken. Het blijft schokkend, dat ze ineens een dik 6 uur doorslaapt, terwijl een paar dagen geleden na een uurtje of 3,5- 4 toch nog werd geroepen om eten. Ben benieuwd of deze trend zich doorzet.
    Ben de komende 2 dagen vrij...maar Roos is vandaag wel naar opa en oma en morgen naar het KDV, want in opdracht van onze nieuwe 2e makelaar, moet ik mijn huis zo strak en kaal mogelijk presenteren. BAH! Ik hou van gezellige dingetjes om me heen...moet ik ineens in een toonzaal gaan leven. En dat terwijl ik eigenlijk helemaal niet meer weg wil. Kan dit huis weliswaar niet betalen, maar verhuizen naar Overijssel vind ik een steeds grotere hobbel worden. Niet dat onze relatie slechter is geworden, hoor. Maar ik zie hoezeer mijn familie zich hecht aan Roos en andersom en ik krijg toch een enorm rotgevoel als ik me bedenk dat ik hen van Roos en Roos van hen ga beroven.

Want ja: als je ruim anderhalf uur moet rijden om bij je familie te komen, doe je dat toch niet zo vaak. Nu zie ik ze nog meerdere keren per week ( en Roos dus ook) en bovendien heb ik HIER mijn supportgroep van vriendinnen en kennissen.Daar ken ik vrijwel niemand en de mensen die ik wel ken zijn a. grotendeels mannen en b. vrienden van mijn lief.

Of ben ik nu een enorm watje dat ik het hele verhuizen naar het oosten helemaal niet meer zie zitten?

2. 4days

4days Niet meer actief

Ah nee, ik lees het al, nvm! :D

3. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht

Deel Deze Pagina