[klachten] Na je eisprong

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Nikitje, 24 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nikitje

    Nikitje Bekend lid

    5 jun 2007
    898
    0
    0
    tijdje terug was ik ook actief op het forum ,maar na verhuizing e.d ben ik weer beetje terug actief.
    zit weer met een zelfde vraag die me toen ook al dwars zat.maar met rondsurven overal word je nie echt wijzer en krijg je alleen maar twijfels.

    mijn eerste menstruatie dag deze maand was op 1 november en na mijn ei-sprong ( als ik het duidelijk gevoeld heb op 14/15 november ) blijf ik wat vage klachten houden, niet heel erg en ook niet veel klachten.
    voornamelijk na de eisprong rommelig buik/soms felle steekjes hier over mn hele buik/zij,maar ook vooral rechts onder in mn buik een blijvende drukkende pijn, als ik beetje op druk blijft het gevoelig.
    ik heb geen last van branderig gevoel tijdens plassen, alleen af en tie zodra de urine eruit loopt dat die pijnlijke druk ietsje heviger word(rechts onder) je zou in eerste instantie denken aan een blaas onsteking.
    mijn afscheiding was eerst wit (dun yoghurt achtig? ) toen wit+doorzichtig.En toen wat creme/bruin 1x heel veel ( voelde het er gewoon uitlopen sory voor details), en nu nu is het wat wit/geel. steekjes blijven wel hier en daar en linksonder ook soms een drukkende/kloppende pijn.
    waneer ik ongesteld moet worden is verschillend. tussen de 28 en 35 toch wel meestal, dus moet nog even wachten.

    het is meer dat ik erover wil praten, want antwoorden zoeken kan overal. maar wil gewoon niet weer alle hoop erop bevestigen ook al doe je dat stiekum wel !
    als je iets weet of uit ervaring ,alles mag hier geplaats worden, zou ik zeer fijn vinden. :) thanks

    deze banner is op 35 dagen ( over 12 dagen testen )
    als ik de banner op 28 zet ( over 5 dagen testen )
     
  2. Juffie1984

    Juffie1984 VIP lid

    16 nov 2007
    10.986
    115
    63
    hey nikitje
    grappig mijn eerste dag van mijn menstruatie was ook 1 nov. Dit is mijn eerste maand zonder pil maar heb ook de hele week al steekjes in mijn buik en zij. verder ook beetje misselijk gevoel en zere rug. Heb ook veel meer afscheiding nu. Net na mijn menstruatie bijna niets toen ik ook heel wit en behoorlijk veel. Nu weer wat meer doorzichtig. Bij mij is het ook best veel. Voel het ook soms lopen :oops: (of dat gevoel heb ik in iedergeval)
    ben je al lang bezig nikitje? Hoop voor je dat de symptomen die je hebt een goed teken zijn!

    groetjes
     
  3. Nikitje

    Nikitje Bekend lid

    5 jun 2007
    898
    0
    0
    Hallo :) bedankt voor jou vlugge reactie!
    opzich ben ik nu toch wel ruim een jaar mee bezig. toen ik hier actief was zat ik bij de mensen die al ruim een half jaar bezig was topic.
    ik voel het nu niet meer eruit lopen, van de week wel , wat ik al zei dat het beige/creme bruin was.nu wit met geel. geen pijn of branderig gevoel ( zoals bij een infectie)
    ik blijf erbij dat ik het vreemd vind al die prikjes/steekjes! ( vrouwen... :rolleyes: )
    het is niet alleen in mijn buik ook daar waar je darmen links zitten en boven je navel heb ik het.
    die drukkende pijn rechts onder en af en toe links onder beschrijf ik als kloppende pijn herken je dat?
    wat ik ergens gelezen heb is dat je dat ook kan krijgen door ontpillen rare klachten( hoop voor jou dan niet )
    ik gebruik nu zeker al ruim 2 jaar de pil niet meer, dus bij mij zal het denk echt geen ontpillen zijn.
    misselijk ben ik ook niet :) gelukkig ! vreselijk vind ik dat.
    hoelang ben jij bezig ? :)
     
  4. Delilah

    Delilah Niet meer actief

    Hey Nikitje!

    Ik vind het heel grappig om jou verhaal te lezen aangezien ik het bijna zelf had kunnen typen....

    Ik had mezelf voorgenomen om mijn verhaal hier niet te zetten omdat ik dacht ik schiet er toch niks mee op, moet gewoon afwachten en geen bevestiging zoeken voor mijn hoop maar nu lees ik jou verhaal en ik voel bepaalde dingen precies hetzelfde...

    Ik had ook de dagen rond mijn vermoedelijke ei een hele gevoelige buik en nu heb ik dit eigenlijk altijd wel maar het blijft nu aanhouden. Vooral 's avonds heb ik het gevoel dat ik ongesteld moet worden doet mijn hele onderbuik zeer en dat trekt door naar mijn bovenbenen met vlage van misselijkheid en flinke hoofdpijn, ik voel ook een soort druk van ondere en steekjes als ik moet plassen dat ik ook dacht dit lijkt op een blaasonsteking. Ik kan me dus heel erg vinden in jou verhaal. Ik snap niks van alles wat ik voel en zeg steeds tegen mezelf dat ik er niet aan moet denken want ik weet ook dat je lichaam je flink in de maling kan nemen maar voel het toch allemaal....

    Ik moet 5 december ongesteld worden dus tot die tijd maar afwachten... Jij ook sterkte met wachten dat is toch wel het lastigste he?!

    Groetjes!
     
  5. Nikitje

    Nikitje Bekend lid

    5 jun 2007
    898
    0
    0
    ha :) ja inderdaad toevallig, thelepathie? :D hihi jij denkt en ik schrijf het.
    ben blij dat er meerdere mensen zijn die vage klachten ( niet dat pijn fijn is )hebben voor hun nod. soms denk je ach het is niks en zodra je maar 1 ding voelt dat je er weer over na gaat denken.

    Savonds na het eten krijg ik ook soms ietsje meer last. maar niet zoals jou, heb geen steken in bovenbeen of misselijkheid. ( niet echt opgelet )
    hoofdpijn zo nu en dan wel niet heel erg.
    ( mischien te weinig gedronken kan ook nog of zuurstof te kort zijn) maar daar let ik dus nu meer op dat ik iets meer drink.

    waren die steekjes bij ook rechts/links onder? of echt in je vagina?

    ook jij bedankt voor je reactie, wachten is inderdaad lastig ja ! als je wilt blijven we hier lekker door praten en wachten we met zn alle op al onze vragen en nod
     
  6. Delilah

    Delilah Niet meer actief

    Hey Nikitje!

    Inderdaad grappig ik dacht ook ik heb me wel voorgenomen om hier niks over mijn klachten te vertellen maar nu ik jou verhaal lees toch maar wel, hahaha... En het klopt toen ik wat voelde dacht ik, ja hoor dat voel je alleen omdat je erop let dus denk maar niet meteen van alles maar het blijft iedere keer terugkomen hahaha...

    Ik heb geen steken in mijn bovenbeen meer een drukkend en vermoeid gevoel zo'n menstruatiegevoel wat je normaal in je onderbuik heb trekt bij mij naar de benen...

    Ik heb niet echt steken in mijn vagina maar echt rondom mijn navel en vooral 5 cm ong. onder mijn navel...

    Overdag op mijn werk drink ik zo'n beetje aan een stuk door daar let ik altijd heel erg op dus ik kan me niet voorstellen dat het komt van te weinig drinken, weet niet wat het wel is maar een vrouwenlichaam zit vreemd in elkaar :D

    Moeten maar afwachten inderdaad en heerlijk dat je elkaar hier lekker op de hoogte kan houden van alle hoop, pijntjes en teleurstellingen alhoewel ik hoop dat die voor iedereen zouden wegblijven die teleurstellingen....
     
  7. Nikitje

    Nikitje Bekend lid

    5 jun 2007
    898
    0
    0
    :D hihi, ja ach je moet er toch met iemand over kletsen anders word je gek!
    daar 5cm onder je navel zit je baarmoeder toch? ik heb die pijn er echt omheen/naast ( gedeelte eierstokken? )

    hoop ook dat die teleurstellingen voor iedereen wegblijft.
    zijn er nog meer die uiteindelijk zwanger was met deze symptonen?
    greetzz
     
  8. dagmar1974

    dagmar1974 Bekend lid

    2 okt 2007
    908
    0
    0
    Kampen
    ik heb zelfde cyclus.. ook 1 november en tussen de 29 en 34 dagen.. spannend! ben nu 5 maanden bezig en elke keer denk ik nu is t raak. maar elke keer weer die teleursteling....
    ppfffffff je wordt er zo moe van !
     
  9. Nikitje

    Nikitje Bekend lid

    5 jun 2007
    898
    0
    0
    klopt helemaal is ook zo.
    heb je ook bepaalde klachten?
     
  10. dagmar1974

    dagmar1974 Bekend lid

    2 okt 2007
    908
    0
    0
    Kampen
    ja ik voel me nu mijn borsten maar dat is voglens mij psychisch.. ik voelde dat voorheen nog niet.. totdat ik net dit forum las hahahaha...
    maak mezelf gek hoor...
    ben wel warm af en toe.... sjaggie... maar ja, wat ik al zei dat heb ik vaker gehad.. en volgens mij kan ik nu toch ook nog geen symptomen hebben, gezien mijn cylcus?
     
  11. Delilah

    Delilah Niet meer actief

    Hey Dagmar,

    Ik las laatst ook een bericht hier op dit forum van iemand die vroeg klachten had en zei ik weet zeker dat ik zwanger ben... Iedereen zei toen dat ze nog niks kon voelen en dat ze gewoon moest wachten maar ze hield stug vol en ze was wel zwanger....

    Ik denk wel dat vrouwen zich een hoop kunnen inbeelden maar ik denk dat het echt wel kan zijn dat je al vroeg dingen voelt het is gewoon voor iedereen heel anders....
     
  12. Nikitje

    Nikitje Bekend lid

    5 jun 2007
    898
    0
    0
    ja dat is mijn vraag waar ik over twijfel! kunnen we op dag 24 al enigzins iets voelen wat betreft symptonen?

    menstruatie: 1 nov.
    eisprong : 14/15 nov
    daarna wat kwaaltjes.
     
  13. Delilah

    Delilah Niet meer actief

    Goede vraag ;)
     
  14. Rosa74

    Rosa74 Lid

    8 aug 2007
    91
    0
    0
    Hoi allemaal,

    Ik was er deze maand echt van overtuigd zwanger te zijn: duizelingen, misselijk (zelfs 1 x overgegeven), steekjes in mijn liezen en borsten etcetc. Jullie raden het al, niks zwanger gewoon ongi. :(

    Heb dus niet te veel hoop. Hoe zeer ik het jullie ook gun, maar so wie so is het bijzonder als je al iets voelt voor je ongi dag (het vruchtje heeft zich dan vaak pas net of een weekje ofzo ingenesteld) en zeker duidelijke symptomen komen volgens mij pas later, anders hadden we met z'n allen toch geen testen meer nodig? :)

    Veel succes met wachten en ik zal voor jullie duimen dat het wél raak is.

    Liefs
    Rosa
     
  15. Nikitje

    Nikitje Bekend lid

    5 jun 2007
    898
    0
    0
    hey bale zeg ! :(
    maarja dat bedoel ik dus met je probeert je hoop er niet op te vestigen en toch stiekem doe je dat wel! nu is het zo dat ik niet contenu bezig ben ermee hoor. zo nu en dan alleen van, Oja het zou kunnen.. en dan denk ik ook gelijk stel je niet aan zo zijn wij gewoon en zit tussen je oren. en dan is het weer weg.

    was het maar zo dat we geen testen nodig hadden, echt dat je standaart dan 1 symptoon krijgt verder niet en klaar. :D
     
  16. Juffie1984

    Juffie1984 VIP lid

    16 nov 2007
    10.986
    115
    63
    hey
    bijzonder inderdaad hoe een vrouwenlichaam werkt. Bij niemand is het hetzelfde! zou wel handig zijn trouwens, hoef je ook niet zolang te wachten!
    Ik ben natuurlijk nog maar net bezig dus weet dat het bij mij nog wel even kan duren. (hoop het natuurlijk niet maar ja). Probeer me er ook niet teveel mee bezig te houden. Ben net begonnen en ben nog jong, dus eigenlijk alle tijd. Maar ja met overal om me heen zwangere vriendinnen en schoonzusjes wordt het er niet makkelijker op!
     
  17. Nikitje

    Nikitje Bekend lid

    5 jun 2007
    898
    0
    0
    oja, als ik hoest dan komt die pijn ook rechts onder meteen :( of als ik loop dan is het ook wel zeer gevoelig, herken je dat?
    wat is dat toch!?!
     
  18. QueenBee

    QueenBee VIP lid

    9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Same here! Heb ik dus ook. Uitgaande van mijn kortste cyclus zou ik nu overtijd zijn (2dgn), en met mijn langste cyclus zou ik het vrijdag worden.. Wat wil nu het geval? Dat ik al vanaf dinsdag 13 nov ongipijnen/krampen/zeurend gevoel heb, met op dinsdag 13 nov eerst felle steken in mijn lies (rechts). Gevoelige (.)(.) en gisteravond wat misselijk. Verder geen rare klachten behalve dat menstruatiegevoel... raar hoor.
     
  19. Nikitje

    Nikitje Bekend lid

    5 jun 2007
    898
    0
    0
    ja ik vind het ook raar !
    verder niet misselijk en ook geen pijnlijke borsten
    alleen die pijn rechts & links nu blijft ! :S
    zuuuuucchhht :D
     
  20. Nikitje

    Nikitje Bekend lid

    5 jun 2007
    898
    0
    0
    nog mensen met ervaring ?
     

Deel Deze Pagina