Dit is zó ontzettend waar, daar is Jasmijn het levende bewijs van! @Ellenk: Spermacellen kunnen soms wel een dag of vier in leven blijven, dus... Denk eens aan die tieners die 'het' één keer doen als ze ook nog denken dat het veilig is en dan toch zwanger blijken te zijn... Het wordt in elk geval spannend ! Hier ook nog steeds geen , maar wel de bekende krampjes... Ronde 3: 12-11: EDLM - 29-11 eisprong - 13-12 NOD
Ik duim mee voor je Ellen en natuurlijk ook voor Lola en Lastminutemama. Want we kunnen nu wel weer wat positief nieuws gebruiken. Het was hier zo verdrietig de laatste dagen. MissDaantje. Balen voor jullie meid. Maar inderdaad is het de volgende keer wel weer beter. Dat hoor je gelukkig wel vaker. Marieke, fijn dat je je al weer wat beter voelt. Laat nu de HCG maar snel helemaal wegzijn, zodat je cyclus weer op gang kan komen. Positief nieuws vanuit hier is, dat ik gelukkig verder geen rare afscheiding meer heb gehad. En dat het vertrouwen nu eindelijk heeeeel langzaam begint te komen.
Tsssssssssssssss, hormonen (zwangerschaps + overgang ) "Moeders op de vuist DEN HAAG - Twee bezoeksters van een babywinkel in Den Haag vlogen elkaar bij de kassa in de haren. De jongste van de vrouwen (26) gaf de ander (52) zelfs een kopstoot, meldt RTV West. Onbekend is waarom het gevecht uitbrak" bron: Telegraaf
Miss Daantje, he laat jullie moed niet zakken he, er is zeker een kleintje voor jullie hierboven gereserveerd, zelf een knapperdje. Wij zijn zo van die koppeltjes die gewoon langer moeten wachten op een kleintje maar als het zover is zullen we ook zeer blij zijn en zien dat we het er allemaal voor over hadden. Kop op jullie, we zijn er voor jullie. ook bij ons loopt het ook niet allemaal zo lekker als van te voren gedacht
Hee meiden, Wat denk je: de zijn er weer, ongi dus! Eigenlijk wel blij dat het wachten nu achter de rug is en we aan een nieuwe ronde, zonder gokken kunnen beginnen. Ga vanavond die banner ff aanpassen. @Zico...da's balen meid! @Ellen, nog steeds geen ?
Oké dan LMM, eindelijk een eind aan de onzekerheid en een begin van nieuwe kansen! Zal wel even confronterend zijn, deze 1ste ongi, maar wel fijn dat het nu doorgebroken is. Scorpio, wat jammer dat je ongi bent geworden. Marieke, fijn dat je beter in je vel begint te raken! Sabrina, ik hoop van harte dat de MMM op de valreep niet nodig blijkt. Daantje, wat een lange weg. Wachten is sowieso al frustrerend maar 'zinloos' wachten lijkt me helemaal moeilijk. Ellen, nog niet getest? Smoeltje, heb je geen hoop deze maand? En aan iedereen die ik vergeten ben, hai! Ik heb weinig nieuws te melden.
LMM jammer meid! Je moet het idd dan zien als een nieuw begin, hopelijk met weer gewoon een normale cyclus... Hier nog steeds witte afscheiding ipv ongi en NEE nog niet getest.... Heb voor vanaaf wat lekkere dingetjes in huis gehaald maar ik kan het denk ik niet over mijn hart verkrijgen een rood wijntje te drinken, ookal kan het nog niet echt kwaat mocht het zo zijn.....
Een kerstbal, eh kerstei is ook wel mooi LMM, maar ik had je zo graag al een nieuwe zwangerschap gegund...
Lieve Molly en Zico (en de andere meiden), dank jullie voor de knuf en het opbeurende berichtje! Tis voor ons allemaal lang niet even makkelijk en ik weet dat ik niet de enige ben...ik vind het dan ook fijn om hier af en toe langs te wippen, ik put troost en herkenning uit zowel het goede als het minder goede nieuws! Voor iedereen een hele dikke knuffel en veel liefs van mij! Daantje
hi Daan, een test kan over 1 week heel anders uitvallen. het blijft een moment opname. Ik weet wel dat gebruik van alcohol direct invleod heeft...dus liefst ff 1 week niet drinken. Wat ik wel raar vind is het besluit om dan niet met iui te beginnen. Ook bij ons zijn er veels te weinig zwemmers, en zwemmen kunnen ze nauwelijks en zijn binnen mum van tijd kassiewijlen...hier gebruikt men dan juist iui omdat ze dan niet hoeven te zwemmen...alleen water trappelen....blijkbaar kunnen ze dat wel...(iig 2...) Onze gyn vertelde dat hij juist als er alleen op sperma gebied problemen waren er veel reslutaat geboekt wordt met iui.... Kortom....er is nog alle kans meid! Ook over dat wchten: er zit veel voordeel aan: zo denken wij juist erover om iui (indien deze maand niet zwanger) 1 maand uit te stellen. Anders zit ik midden in kerst met hormoonspuiten. Da's op zich niet erg, wel het feit dat je echt geen druppel alcohol mag...daarnaast gaan we misschien op vakanite naar NL en dan houdt het iui verhaal sowieso 1 maand op...we wachten al zo lang...dan kan die 1 ne maand er ook wel bij Op zich wel aandoenlijk he hoe je man op 't bericht reageert...ik herken daar veel in.... hier voel ik nog steeds een ei...maar volgens mij kan dat helemaal niet...heb echt af en toe behoorlijk pijn ..net alsof mijn baarmoeder uitgerekt wordt.....vreemd...
Hey Natas, ja deze maand niet vrees ik.... verwacht mijn menstruatie morgen of over morgen. En de keren dan ik zwanger was, merkte ik het direct de eerste paar dagen. Dus nee, ook deze maand niets. Volgende week zou ik voor de HSG foto gaan, maar dat zal dus niet meer lukken ben ik bang. Zit dan op het eind van mijn menstruatie en dan doen ze het geloof ik niet. Hoe voel jij je verder? Zijn de strubbelingen tussen jou en de dochter van je man een beetje verminderd? dat soort dingen kan helaas een schaduw werpen op je geluk. Maar het zou mij ook niets verbazen als ze straks helemaal bijdraait als het kindje er eenmaal is. Aan alle andere dames: good luck! en houd jullie taai.
Hoi Sabrina, Wij vonden het ook een beetje vreemd dat we niet eerst met iui gaan beginnen. 23 jan toch nog even extra vragen voor de zekerheid. Hier in NL lijken niet alle gynen even enthousiast te zijn over iui heb ik gemerkt. Wij drinken bijna nooit en roken doen we ook niet, dus daar kan het alvast niet aan liggen. Als het goed is heb ik vandaag mijn eisprong gehad, nog even ge...uuuhh...een paar uur geleden! Tja, het blijft idd een momentopname en de vorige keer was de uitslag een stuk beter maar toen hebben ze niet zo gedetailleerd onderzoek gedaan als nu. Maar ja, ik ben toch vorig jaar spontaan zwanger geworden... Ik heb al sinds afgelopen nacht het gevoel dat ik mijn ei voel, nu ook weer...vreemd he? Straks zijn we allebei op hetzelfde moment spontaan zwanger hihihi...dat zou een giller zijn he? Laten we het hopen, jij ook succes meis! Liefs, Daantje (volgens mij klopt er niks van mijn banner, Als je cyclus 27 dagen is is je eisprong toch op dag 13 en niet op dag 14. De calculator van deze site geeft ook al dag 14 aan...vreemd! :-k )
LastminuteMama. Dubbel he? Zo'n eerste ongi na een miskraam. Enerzijds hoop je stiekem dat het toch weer raak is en ben je misschien toch wel wat teleurgesteld dat het niet zo is. Anderzijds is het toch ook wel weer prettig dat je cyclus weer op gang aan het komen is. Maar het blijft confronterend. En nu op naar je kerstei meid! Ellen, wat spannend voor je meid. Ga je binnenkort al testen of wacht je liever nog even af?
Na het paasei, hebben we nu ook een kerstei! En ik hoop dat jij (en alle anderen die met smart zitten te wachten) de eerste exemplaren in ontvangst mogen nemen... ! @mollyvg: Triest hoor, twee 'volwassen' vrouwen die op de vuist gaan in een babywinkel. Ik weet uit ervaring dat je hormonen een loopje met je kunnen nemen, maar dit... Hier nog steeds geen ... Ronde 3: 12-11: EDLM - 29-11 eisprong - 13-12 NOD
Zo, nieuw bannertje, nieuwe ronde...op zoek naar het kerstei! Volgens schema moet dat ergens rond de kerst gaan gebeuren dus dat brengt wat leven in de kerststal. De drie wijzen uit het oosten brengen dit jaar geen goud, mirre en wierook maar goede eieren, HCG en zwangerschapstesten voor alle nog niet zwangere dames. Voor Kaley en Natas nemen ze een goede eerste echo mee en voor de andere zwangere dames een probleemloze zwangerschap! xx Santa Claus
@LastminuteMama: Met zo'n stemmige kerstbanner moet dat kerstei toch te vinden zijn... ? Ronde 3: 12-11: EDLM - 29-11 eisprong - 13-12 NOD