35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger ?

Discussion in 'Zwanger worden' started by Jippeltje, Jul 27, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. zico

zico VIP lid

Sep 28, 2006
    6,336
    0
    0
    belgische kempen
    het roze is weer gedaan.
    Heb een dip in temp gehad gisteren en vandaag weer zo hard gestegen. Heb gisteren pas innesteling gehad denk, die dokter is haar geld niet waard, al maar goed dat ik tussendoor ben genomen met m'n zoon

2. Lientje10

Lientje10 Fanatiek lid

Sep 17, 2007
    1,395
    0
    0
    Heey allemaal,

Ben even uit de lucht geweest ivm de grote stroomstoring van afgelopen dagen! Pfff wat een avontuur zeg! De koude, donkere dagen voor kerst, maar dan letterlijk!
    Maar alles werkt weer gelukkig en we zijn weer opgewarmd.

Wat een hoop rotnieuws hier!
    Molly en Freesia, zoals al gezegd, heel veel sterkte en ik denk aan jullie!

Peppep, jeetje dat is heftig! En dat klinkt als een zware operatie. Bij een kennis van mij is alles van binnen weggehaald, zoals ze dat noemen. Die was na 48 uur weer thuis! Kun je nagaan. Heel veel sterkte meis! Hoe voel je je nu?

Scorpio en LMM, ongi Bleeeh! Maar meteen ook weer de start van de volgende kans. Deze gaan jullie pakken hoor!

Marieke, fijn om te horen dat je de moed weer op kunt pakken! Hopelijk komt alles weer snel netjes op gang.

Hey zico, zou inderdaad op innesteling kunnen wijzen. Trouwens bij mij dipte mijn temperatuur altijd bij mij ei en dan meteen heel hard omhoog. Maar dat kan het bij jou niet zijn he?

Lola, ik blijf duimen tot het tegendeel bewezen is hoor!

Inez, ik was ook erg geschokken van je berichtje een paar dagen geleden, maar gelukkig ziet het er allemaal goed uit. Natuurlijk is het vaak een fout teken, maar ik ken eigenlijk best veel mensen die soms zelfs behoorlijk gebloed hebben, en toch een prachtige baby op de wereld hebben gezet. Volgende week weer lekker gluren!

Ellen, al nieuws? spannend hoor!

Miss Daantje, well ff een tegenvaller zeg! Maar misschien komt het inderdaad omdat Randy ziek is geweest. Volgende week weet je meer. Ben benieuwd hoe het verder gaat! Succes!

Sabrina, ook voor jou wordt hier wild geduimd. Zou toch super zijn als het stiekum toch raak is voordat de behandelingen beginnen! Dan maar geen wijntje met de kerst ;)

Smoeltje, waarom kunnen ze dan geen HSG doen? Ook niet als je maandag nog belt?

Natas, hoe is het? Voel je je een beetje zwanger? :)

Nou het is een lange mail geworden! Dat heb je als je een paar dagen niet kunt komen.

Heel veel liefs allemaal!

Lientje

3. Nou, het tegendeel is vanochtend helaas bewezen... :cry:

Ronde 4: 15-12 EDLM - ? eisprong - ? NOD

4. Lientje10

Lientje10 Fanatiek lid

Sep 17, 2007
    1,395
    0
    0
    Oh, Lola, balen zeg!

Liefs,
    Lientje

5. Ellenk

Ellenk VIP lid

Hahahaha Lientje, over 9 maanden in jullie regio een baby-boom!

HIer nog steeds wit... Net nog ff getest... geen rood te bespeuren...
    We wachten rustig af...

pffff

6. zico

zico VIP lid

Sep 28, 2006
    6,336
    0
    0
    belgische kempen
    dat is normaal ook maar een inesteldip heb ik ook altijd, ben pas beginnen tempen na m'n bloeding die is tussendoor had deze keer, wou niet tempen maar nu doe ik het toch voor het een beetje te kunnen volgen

7. Natas1

Natas1 VIP lid

Aug 4, 2007
    7,903
    0
    0
    Almere
    @ LMM : een kerstei is toch wel heel speciaal ;)

@ Molly : trek je het nog een beetje?

@ Pep : en jij?

@ Zico : ooooh, wie weet! Ik duim voor je.

@ Lientje : ah gut, zat jij ook in die stroomstoring! Koud en donker, gatsie :(

Qua zwanger voelen gaat het hier nog hetzelfde, ik heb heel weinig symptomen. Soms denk ik wat kortademig te zijn, soms denk ik 's morgens wat weëig te zijn (maar dat kan ook door vermoeidheid komen). Alleen aan mijn borsten merk ik het duidelijk, die doen zeer.

En jij, hoe voel jij je? Heb je onlangs weer naar je beeb mogen gluren?
    Hé, nog maar een weekje en je bent bij de 12-weken-mijlpaal!

@ Smoeltje : dat zou balen zijn als de HSG uitgesteld moet worden. Door de feestdagen zal dat waarschijnlijk ook niet snel kunnen.

De perikelen met mijn stiefdochter en mij + Chris zijn nog hetzelfde, dat is al een aantal jaar zo. Maar dat is op dit moment niet het voornaamste waar ik mee zit, de echo komende donderdag en misschien weer die hel doormoeten zit nu meer in mijn hoofd.

8. zico

zico VIP lid

Sep 28, 2006
    6,336
    0
    0
    belgische kempen
    natas, je gaat een mooie echo krijgen en een kloppend hartje te zien krijgen.
    Ik heb er vrede mee genomen, zo'n gevoel heb ik.
    Ik heb het gevoel niet zwanger meer te kunnen worden en heb langs de ene kant zo, het is goed zo. Lukt het ooit dan wel is het heel mooi meegenomen.
    Ik geloof er gewoon niet meer in.
    had nooit gedacht dat gevoel te hebben.
    Ook heb ik een gevoel dat ik bijna weer een nieuwe ronde in kan. Doet me niets meer, op dit moment he ;)

9. Natas1

Natas1 VIP lid

Aug 4, 2007
    7,903
    0
    0
    Almere
    Zico, op zich is het fijn voor jezelf dat het je niet meer zo raakt..... maar ik vind het ook heel triest klinken. Dikke knuf!

10. Ellenk

Ellenk VIP lid

Zico kop op meid!

Natas, je krijgt de meest geweldige echo te zien dit keer hoor!
    Maar ik zou me ook sappel maken hoor.. heel normaal

11. Natas1

Natas1 VIP lid

Aug 4, 2007
    7,903
    0
    0
    Almere
    Ik heb nu geen tijd om me sappel te maken Ellen...... ben druk met voor jou duimen :)

12. zico

zico VIP lid

Sep 28, 2006
    6,336
    0
    0
    belgische kempen
    he meiden begrijp het niet verkeerd he. ben er ook niet meer zoveel mee bezig. Deze cyclus is nu ook zo raar dat ik daardoor er vrede mee genomen heb denk, ook weet ik dat ik volgende cyclus met clomid mag beginnen.
    Ik heb sinds 4 dagen na eisprong al bloedverlies en nu veeg ik nog steeds, is 1 dagje over geweest. Dit heb ik anders nooit.
    Ben nu in behandeling en weet dat ik hulp ga krijgen en dat heeft me een rustgevoel gegeven.
    Heb het er wel moeilijk mee als er meiden van de eerste ronde zwanger worden. weet niet hoe het komt, maar dat is nu zo.

13. zico

zico VIP lid

Sep 28, 2006
    6,336
    0
    0
    belgische kempen
    ik zou anders nu al staan popelen om te testen en dat heb ik nu net niet

14. Annna

Annna Fanatiek lid

Sep 20, 2007
    2,587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Natas Fijn die borsten van je. Toch ook een goed teken. Ik snap zo goed dat je het spannend vind. Nog even en dan mag/moet je. Ik zal voor je duimen.

LMM ik ben er toch wel blij om voor je. Een echte nieuwe ronde. Ik las van Kaley dat de hormonen van haar vorige zwangerschap voor een positieve test zorgden. Dat is je gelukkig bespaard gebleven nu. Je kunt ook niet echt van overtijd spreken na een MK of MA. Ik hoop van je dat het nu weer net zo snel raak is als eerst.

Scorpio, jammer van je ongi. Succes in de nieuwe ronde.

Marieke, fijn dat je de eerste vervelende tijd voorbij lijkt te zijn. Ik vind het heel fijn dat je dit ook noemt als positief lichtje. Want het toppositieve nieuws van melden zwanger te zijn is natuurlijk wel ons idaal. Maar het gaat ook om alle kleine fijne dingen in het leven. En dit is er eentje op weg naar een goede zwangerschap.

Sabrina, fijn dat je eisprong zich weer zo duidelijk manifesteerd. Meende de afgelopen dagen af en toe wat te voelen, maar te weinig om er iets met zekerheid van te zeggen.

Daantje, ik hoop dat de volgende test wat hoopvoller is. Gelukkig zijn er nog wel wat levende zaadjes te bespeuren. Aan het idee van de MMM waren jullie natuurlijk al gewend. Maar welk soort behandeling maakt toch wel heel veel verschil.
    Voor vrienden van ons blijk ICSI het enig mogelijke. Dat lijkt me verschrikkelijk. Het idee dat je nog maar een beperkt aantal kansen (3) hebt... Brrr Als je IVF nog eerst hebt dan wordt dat aantal al verdubbeld. Hou ons maar op de hoogte.

Ellen,
    Nog geen nieuws dus. Spannend Jij bent toch ook recentelijk gaan temperaturen? Vorige keer was mijn temperatuur tijdens de eerste dagen van mijn ongi ook nog hoog. In mijn geval zegt de temperatuur dus niets over zwangerschap.

Gisteren was ik om 5h20 wakker, gisteravond ben ik laat gaan slapen. Dus gisteren en vanmorgen heb ik wel getemperatuurd, maar kunnen ze weinig echte informatie geven over mijn eisprong. Die is dus ergens tussen donderdag en vandaag geweest.

Hopelijk heeft het klussen tot iets geleid, behalve tot het plezier van dat moment ;) Na de kerst kunnen we testen. Ik weet nog niet of ik dat daarvoor misschien toch al doe, om toch een wijntje mee te kunnen drinken als ik niet zwanger ben. Maar geloof me, liever geen wijn en wel zwanger natuurlijk.

15. Ellenk

Ellenk VIP lid

Kusje terug Natas O:)

16. Ellenk

Ellenk VIP lid

Annna, idd bij veel gaat temp pas tijdens ongi naar beneden.
    Ik heb nu ook niet meer getemperatuurd hoor.
    Ik weet ook niet wat mijn basis temp is. Bij mijn curretage in zh was mijn temp in oor 36,0 gr. Vond ik wel laag.

hahaha, je kunt natuurlijk al voor de kerst testen ivm wijntje maar je kunt makkelijk nega testen en een weekje later posi.

Zico kan me voorstellen dat het rust geeft dat je straks het traject in gaat.

17. Natas1

Natas1 VIP lid

Aug 4, 2007
    7,903
    0
    0
    Almere
    Wel extra fijn nu Anna dat je dit keer een posi ovutest had, anders was het met alleen tempen weer een beetje vaag voor je geweest.

Je omschrijft het wel goed, over een paar dagen "mag/moet" ik. En zo dubbel is het op dit moment, aan de ene kant kan het me niet snel genoeg gaan en aan de andere kant zou ik het heel lang willen uitstellen. Nu heb ik nog hoop, onzekerheid is niet fijn maar hoop hebben wel.
    Zere borsten is idd een goed teken. Of zoals ik het zeg, een beter teken dan helemaal niets voelen. Want vorige keer had ik ook erg zere borsten.

@ Zico : ah, nu begrijp ik hoe je het bedoelde.

18. justfortoday

justfortoday Fanatiek lid

Oct 23, 2007
    2,312
    0
    0
    Onzekerheid sucks, Natas.
    Hoop doet leven, dat wel, ja.

Hier met afleiding alles okee, veulen vandaag verhuisd dus afleiding. Maar als mensen vragen hoe het nou gaat dan slaat het toe, gevoelens van mezelf een mislukkeling voelen, heel hard voor mezelf zijn. Ik mag van me zelf vanaf maandag pas weer verdrietig zijn, bij gesprekje bij de gyn en de anesthesist.
    Een emotionele rollercoaster dus, geloof ik.

Lijf voelt vrijwel niet zwanger meer, en dat doet emotioneel zeer. Voordeel is wel dat ik me weer kan afreageren met strontkruiwagens...

19. LastminuteMama

LastminuteMama Bekend lid

Jun 20, 2007
    632
    0
    0
    He meiden,

@Lola: Wat jammer! Het klonk best veel belovend maar we worden wel vaker genept door ons lichaam...Ga je nu ook op zoek naar je kerstei?

@Lientje: een heel avontuur zeg, heb e.a op TV gezien en dan sta je er pas bij stil dat je eigenlijk voor alles stroom nodig hebt. Heb je het erg koud gehad? Je bent idd zoals Natas schreef al bijna bij die fijne 12 weken termijn en dan kan je pas echt gaan genieten van je zwangerschap, dat is tenminste zoals ik het zie.

@Ellen: alle hoop is nu op jou gericht, volgens mij ben je nu de enige van de club die nog voor de kerst positief kan testen dus doe dat dan ook meid want daar worden we weer een beetje vrolijker van!

@Zico: ik begrijp best dat je er helemaal waanhopig van word maar laat de moed niet zaken meid! Je gaat zometeen aan de Clomid en daarmee ga je gewoon een prachtbaby krijgen hoor! Probeer het van je af te zetten!

@Natas: die onzekerheid is zo ellendig! Vorige keer had ik daar ook een beetje last van en ben bang dat het bij de volgende keer nog erger gaat worden. Het is natuurlijk helemaal niet gek want je komt steeds dichter bij de fatale periode waarin het vorige keer mis ging. Zere borsten is alleen maar een heel goed teken en ik hoop (het klinkt niet zo aardig) dat ze steeds meer pijn gaan doen want dat zijn de goede hormoontjes die voor je babietje zorgen. Ik tel met je mee naar die echo en die gaat goed worden hoor! xx

@Sabrina: lekker klussen in de zon? Raar idee eigenlijk dat jij daar met pracht weer zit en wij in de kou.

@Daantje: er zijn toch nog wel een paar goede zwemmers bij en je bent eerder spontaan zwanger geraakt dus er is nog een heel klein kansje dat het nog eens gebeurd. Het uitzicht op de MMM is niet leuk maar toch hoor je dat vrouwen tijdens de behandelingen spontaan zwanger raken. Ik blijf voor je duimen!

@Anna: druk bezig:)? Ik heb net even met je banner zitten rekenen maar ze zou net na de kerst moeten testen en daarvoor is het mogelijk net te vroeg.
    Ik ben er idd blij mee, het gevoel is een beetje dubbel. Wat rot voor Kaley zeg! Zo zie je dus hoe lang die hormonen blijven hangen hoewel de HA tegen mij zei dat op het moment van de MK het grootste deel weg valt. Het verklaart mogelijk bij mij alle verschijnselen die ik de laatste week had.

@Molly: alles goed gegaan met het veulentje? Je hebt in ieder geval een beetje afleiding gehad. Je mag verdrietig zijn hoor en je bent zeker geen mislukking want je bent gewoon een hele lieve leuke meid! Ik wens je alvast heel veel sterkte voor maandag xxx

De aanloop naar het kerstei is hier dus inmiddels begonnen en lijkt heftiger dan normaal. Ik zoek voorlopig dus naar tampons, dat ei komt pas volgende week voor het eerst in zicht! Hebben jullie ook de ervaring van een heftige ongesteldheid de eerste keer na een MK? Ik las wel ergens dat dit een soort "laatste schoonmaak" van je lichaam zou zijn?
    Ik had wat testen besteld, die kwamen vanmiddag bij de post dus die liggen mooi klaar voor de volgende ronde.
    Als het kerstei succes heeft en Jozef en Maria vinden het ook dan gaat het op oud en nieuw nestelen als oliebolletje en dat lijkt mij een heel mooi begin!

xxx

20. Ellenk

Ellenk VIP lid

LMM: ik hoop dat ik jullie niet terleurstel hoor...

Mijn eerste ongi was ook pijnlijk na de curretage. De 2e kwam echt out of the blue... En nu dus dit.
    Als dit echt weer wat is dan voelt het heeeeeel anders dan de 1e keer

Share This Page