35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger ?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Jippeltje, 27 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Smoeltje

Smoeltje Fanatiek lid

19 nov 2006
    1.069
    0
    0
    manager
    Sunhine city
    Hey meiden, had vandaag verjaardag van mijn oogappel....die is 17 jaar geworden. Zo onwerkelijk is dat, zeker omdat we ook bezig zijn met een kleine.

Vandaag ongesteld geworden, dus mijn lichaam geeft me de juiste signalen.

@ Natas, ik hoop dat de echo een mooi kloppend hartje laat zien.
    Houd hoop, ook al kan ik wel begrijpen dat je terughoudend bent...

Alle andere lady's knuffels!

2. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Molly, gezien de omstandigheden is het wel fijn dat je afleiding hebt van je paardjes. Is alles goedgegaan met het veulen en z'n moeder vandaag?
    Herkenbaar hoor, jezelf niet toestaan verdriet te hebben, maar dat het wel toeslaat op het moment dat iemand vraagt hoe het gaat. En dat geeft ook niet. Je mag er best verdrietig om zijn meid.
    Heel veel sterkte voor maandag.

Ellen, het blijft spannend. Ik blijf voor je duimen.

Zico, ook voor jou gaat het vast goedkomen. Mocht het nu niet gelukt zijn, dan helpt clomid je vast.

Lientje, zijn jullie al weer helemaal opgewarmd? Deze dagen worden welliswaar altijd de donkere dagen voor kerst genoemd, maar bij jullie was het wel even heel erg donker.
    Ik ben afgelopen week ook echt wel flink geschrokken. Het heeft toch wel een paar dagen geduurd voor ik het weer van me af kon zetten. Nu kijken we gewoon lekker uit naar de echo van donderdag.

3. justfortoday

justfortoday Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    Inez, de scheiding tussen moeder en dochter is goed verlopen, maar beiden EN ik zijn van slag. De grootste zorg is op dit moment de merrie haar uier, die stond vanavond al vol, hard en strak. Arme merrie.

Smoeltje, gefeliciteerd met je oogappel!

4. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Ach arme merrie. Is daar nog wat tegen te doen of moet dat vanzelf wegtrekken?
    Ik kan zelf geen borstvoeding geven, maar de produktie ervan kwam wel gewoon op gang. Ik heb toen na m'n eerste bevalling compressen gekregen om het te verlichten en te voorkomen dat het een borstontsteking zou worden.

5. Miss Daantje

Miss Daantje Bekend lid

3 apr 2007
    868
    0
    0
    Mother of twins en een lief klein bubbelmeisje!!
    Leiderdorp (ZH)
    één goeden morgen allemaal! :D
    De zon schijnt (dus is het berekoud) en ik voel me licht grieperig! Snel 2 paracetamolletjes ingenomen en me vandaag maar een beetje rustig houden...

Anna, eigenlijk zijn we nog helemaal niet aan het idee van de mmm gewend, tis pas sinds november dat we hier voor het eerst mee te maken kregen...
    En idd zoals LMM zegt hopen we nog altijd op een spontane zwangerschap omdat ik vorig jaar natuurlijk zwanger was.
    Ik hoop dat het voor jou gelukt is met klussen! ;)
    Wij zijn toch ook weer aan de klus geweest en we hopen alsnog (de fertiliteitsarts zei dat het nog wel mogelijk is, een natuurlijke zwangerschap). [-o<

Natas, ik hoop op een superecho voor jou! [-o<

Molly, hele dikke knuffel voor jou meis!

En voor LastMinuteMama ook natuurlijk!

Heerlijk zondagje iedereen! :D

Liefs, Daantje

6. Ellenk

Ellenk VIP lid

Hallo allen,

Helaas negatieve test bij mij.... nu dus wachten op ongi...
    Hoop nu dan maar dat ze zsm doorbreken...

7. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    miss daantje, we blijven duimen voor jou.

8. LastminuteMama

LastminuteMama Bekend lid

20 jun 2007
    632
    0
    0
    Ach nee Ellen, jammer! Maar: geen bloed geeft moed, je zal niet de eerste zijn die pas na een week ofzo positief test!

9. justfortoday

justfortoday Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    Goedemorgen,

jammer Ellen, maar wie weet duurt het wel wat langer voor je hcg hoog genoeg is om aan te geven op een test. Wat zeggen ze hier ook al weer? Geen bloed is goed?
    Knuffie terug Miss Daantje :)

Mailtje gehad dat 't veulen de nacht goed is doorgekomen. Straks naar haar mams en maatje en misschien als ik me niet kan inhouden toch nog even naar de kleine toe.

10. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    @ LMM : nou, je had nog niet getypt dat je hoopt dat mijn borsten meer pijn gaan doen, of voila! ;)
    Merkte het gisteravond bij het uittrekken van m'n bh, dat was au! En meer au dan ik tot nu toe en vorige keer gehad heb. Ik ben er vannacht meerdere keren wakker van geworden bij omdraaien, echt goed zeer. Maar ja, roept een stemmetje in mij, vorige keer deden ze ook best zeer...... het blijft gewoon afwachten tot donderdag en daarna de volgende mijlpaaltjes.

Ik had na mijn MA en curettage niet dat de 1ste ongi veel heftiger was. Hij kwam wel later, maar voor de rest was het eigenlijk wel hetzelfde. Maar je hoort vaak dat het heftiger is.
    Een innestelend oliebolletje...... met of zonder poedersuiker? :)

@ Molly : fijn dat je wat afleiding hebt, vond ik destijds ook wel prettig.
    Maar probeer maar niet te hard te zijn voor jezelf. Jij kan hier niets aan doen en verdriet mag je voelen (wanneer jij wilt natuurlijk). Ik herken je woorden, omschreef het zelf destijds als een "emotionele achtbaan die een zwarte afgrond in dendert". Dikke knuf!

Ik hoop dat alles goed blijft gaan met het veulen, en dat mama er snel aan went en geen volle uier meer heeft.

@ Smoeltje : je hebt het zeker goed voorgevoeld, wel jammer dat je ongi bent geworden.
    En ik hou wel hoop hoor, dank je!

@ Inez : hoe voel jij je, al meer symptomen?
    Ik heb gelezen dat je nu weer rustig bent in je hoofd en je verheugt op de volgende echo, fijn voor je!

@ Daantje : dank je meis, en ik duim voor je!

@ Ellen : balen! :(

Ik heb op de zeerdere borsten na verder weinig nieuws te vertellen.
    Oh ja, wel wat...... nu nog VIER dagen! :confused: :D

Ga strakjes naar een voorstelling met mijn mamsel en zussie (amerikaans gospel, nee ik ben niet gelovig maar dat is swingen!) en daarna met hun uit eten.
    Gezellig weer even bijkleppen als meiden onder elkaar, mannen verboden :)

11. Lientje10

Lientje10 Fanatiek lid

17 sep 2007
    1.395
    0
    0
    he bah Ellen, jammer. Maar inderdaad, je weet nooit...ik blijf duimen!

Natas: Het wordt vast een superecho! Hoe laat moet je donderdag? Fijne dag, klinkt goed, eerst swingen en dan eten. hmmmm

LLM: hahaha, je beschrijft het mooi. Als dit geen kerstbevruchting wordt, dan weet ik het niet meer hoor.

Anna: Testen met kerst heeft ook wel iets he? Toch anders dan anders. Hopelijk is de uitslag ook bijzonder dan!

Smoeltje nog gefeliciteerd met je oogappel! 17 jaar alweer, bijna volwassen. Het gaat wel snel he? Maar het lijkt me wel een spannende leeftijd. Geniet je daar als ouder ouder ook zo van?

Molly, voor jou een paardendagje. Goed zo, leuke dingen doen!

Ik ga woensdag op controle bij de VK. Hopelijk mag ik weer eventjes gluren! Inderdaad bijna 12 weken. Voor mij ook een echte mijlpaal die eraan komt en daarna mag de hele wereld het weten. En dan is het SHOPPINGTIME!

Liefs,
    Lientje

12. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Oh heerlijk Lientje, de 12-weken mijlpaal deze week! \:D/

Ik moet donderdag om 16.20 in het ZH zijn.

13. LastminuteMama

20 jun 2007
    632
    0
    0
    Oh Happy Day.....gaaf hoor Natas, zo'n gospelvoorstelling! Fijn dat je pijnlijke borsten hebt, er is toch iets aan de gang hoor. Als je s'nachts veel last hebt, helpt het misschien om met een sport-BH of andere softBH aan te slapen, heb ik toen ook gedaan!

Het oliebolletje mag met poedersuiker, dat staat wel schattig!

Fijn dat veulentje goed is, Molly! Gewoon gaan kijken als je gevoel het ingeeft, je hebt het al zo zwaar en als je er beter door gaat voelen moet je het gewoon doen!

Inez: nog alles goed? Was gisteren vergeten naar je te vragen....

Lientje: die 12 weken stress moet idd met shoppen beloond, gooi alle remmen los!

xx

14. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Ik heb alleen BH's met een beugel in huis, ga vanavond een strak hesje of zo aantrekken inderdaad.

Ik ga zo offline, op weg naar Halelujah! \:D/

15. LastminuteMama

20 jun 2007
    632
    0
    0
    Praise the Lord Natas, baad het niet dan schaad het niet :) :)

Iets straks moet ook werken, als ze maar op hun plaats blijven!

16. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
  17. @Ellenk: Jij baalt nu dus ook... Maar ik hoopte donderdag inderdaad ook dat mijn ongi zo snel mogelijk zou doorbreken, aangezien ik anders weer met een cyclus zit niet niet 'klopt'. Ik hoop dit dus ook voor jou...

@Natas1: Héél herkenbaar hoor, die supergevoelige (.)(.)! Ik kon tijdens mijn zwangerschap de eerste weken ook niets verdragen. Eén troost: die gevoeligheid wordt straks wel minder hoor, maar vooralsnog is het een supergoed teken!

@Mollyvg: Een dikke knuffel voor je veulen...

18. Smoeltje

Smoeltje Fanatiek lid

19 nov 2006
    1.069
    0
    0
    manager
    Sunhine city
    Molly, Natas en Lientje, dank jullie wel!

Ja, nog een jaartje en dan is hij officieel volwassen, maar voor mij blijft hij mijn kleine jongen ( ook al is hij 1.86 hahaha)

De leeftijd is niet de makkelijkste, maar ergens ook wel.
    Als ze jengelerig zijn wanneer ze kleiner zijn snappen ze een heleboel niet.
    Als hij nu iets doet waar ik het niet mee eens ben dan kan ik daar met hem over praten als volwassenen.

Zijn er hier ook dames die kinderen in die leeftijd hebben en ook nu zwanger willen worden of al zijn?

Ik krijg namelijk best vaak opmerkingen van mensen die het maar gek vinden dat ik '' nu nog'' kinderen wil en dat met zo'n grote zoon.
    Ze wijzen me vaak op het leeftijdsverschil wat alleen maar grote wordt nu.
    Maar eigenlijk ervaar ik dat niet als negatief, ik bedoel straks maakt hij de geboorte van een zusje/broertje bewust mee en kan hij zich uitleven als de grote volwassen broer hihihi.

19. LastminuteMama

20 jun 2007
    632
    0
    0
    Hee smoeltje, nog van harte met de "kleine" jongen en je vooral niets aantrekken van opmerkingen van de buitenwereld.

Wat een rust hier op de zondagavond....tot morgen dames!

20. Ellenk

Ellenk VIP lid

Meiden ben ongi geworden.
    Helaas. Op naar een vruchtbaar 2008 dan maar ;)

Deel Deze Pagina