Ach Ellen, jammer meid. Had het zo anders voor je gehoopt. Ik duim met jou en de anderen mee voor een bijzonder vruchtbaar 2008. Smoeltje, vervelend altijd zulke reacties, maar inderdaad, niks van aantrekken. Je moet doen wat goed voelt voor jou en niet voor je omgeving. Willen jullie nog graag een kleine erbij? Niks mis mee toch? Gewoon doen meid. Molly, wat heerlijk voor je, deze afleiding met je paarden. Alleen kijk wel uit, afleiding is prima, maar loop niet weg voor je verdriet. Het moet er toch uit. Lientje, wat geweldig dat je volgende mijlpaal er al weer aan zit te komen. 12 weken. Wauw. Natas, nog 3 dagen! Heb je al een kerstmuts voor je boontje kunnen vinden? Goed teken dat je flink last van je borsten begint te krijgen. Zou alleen als ik jou was gedurende de zwangerschap afstappen van je beugelbeha. Schijnt ook te worden afgeraden trouwens, zo'n beha gedurende de zwangerschap. Hier verder tot nog toe geen klagen. Het gaat voor zover ik weet nog steeds goed, behalve dan dat ik me gewoon niet erg lekker voel. Niet echt misselijk ofzo, maar gewoon niet lekker en dan met name 's avonds. Heb het steeds koud. Maar goed, dat zal over een maandje wel weer beter gaan. Hoop ik. Over het algemeen ben ik inderdaad wel weer behoorlijk rustig in m'n hoofd, al slaat bij vlagen de twijfel wel toe. Nog 3 dagen en dan kunnen we weer loeren. Hoop dat ik daarna voorlopig nog regelmatig mag blijven terugkomen. Dat ga ik in ieder geval wel bespreken.
Jahaaaa Inez, voor jou ook nog 3 daagjes! De zenuwen gieren elke dag wel steeds ietsje hoger door m'n keel hoor, maar ja zo is het nu eenmaal. Ik hoop ook dat ik weer sneller terug mag komen dat pas bij 11 weken of zo. Maar dat zal jou toch wel lukken, met jouw miskraamverleden? Kan me eigenlijk niet voorstellen dat ze je nu weken zouden laten wachten. Kan me natuurlijk goed voorstellen dat je vlagen van twijfel hebt, een echo is dé manier om je weer even gerust te kunnen stellen. Ik heb wel meer gehoord van vrouwen die het koud hebben tijdens de zwangerschap. Zelf heb ik het niet, maar het schijnt iets te maken te hebben met je licht verhoogde temperatuur. Hetzelfde als kunnen gloeien van de koorts en toch koud hebben, maar dan natuurlijk veel minder. Oh, een beugel bh niet goed? Dan moet ik maar es even gaan shoppen, wat naar nou Het kerstmutsje voor koffieboontje is te groot. Maar ach, als hij/zij in vruchtwater kan zwemmen dan kan dat ook in een kerstmuts @ Smoeltje, laat andere mensen maar praten hoor. Ik heb zelf geen kinderen maar mijn man heeft 2 dochters van 18 en 21. De oudste is onlangs bevallen van een zoontje dus Chris is zelfs al opa. Hij zal ook wel dergelijke opmerkingen krijgen, of de term "2de leg". Niet leuk, maar wij leven ons eigen leven. @ Molly : ik ben benieuwd hoe het vandaag met je gaat. Ik denk aan je.
Ik heb al min of meer een toezegging gehad dat ik voorlopig nog goed onder controle zou blijven en daar hou ik ze natuurlijk graag aan. Vervelend nou dat je moet gaan shoppen. Al heb ik van m'n eerste zwangerschap nog wel de nodige kleding liggen die best nog wel een ronde meekan, wil ik deze week toch even gaan shoppen voor een paar dingetjes, zodat ik er met kerst toch nog een beetje op m'n paasbest uitzie. Molly, jij heel veel sterkte vandaag, ik denk aan je.
Nou, had dus afspraak om 12.00 uur, en werd pas om 12.50 uur geroepen... gesprek was niet langer dan 2 minuten, dossier meegekregen, gemeld bij de verpleegkundige, daar 2 tabletten Cytotek meegekregen om inwendig aan te brengen 4 uur voor de ingreep op woensdagmiddag. Toen door naar de anesthesist, en ja hoor, die had geen tijd, ging de OK in. Werd dus of ergens vanmiddag terugkomen, of morgen om 12.30 uur. Wordt dus morgen. Met een beetje geluk weet ik dan ook het tijdstip van de ingreep, zo niet dan moet ik na 14.00 uur bellen. Na de ingreep ga je 2 of 3 uur naar de uitslaapruimte, en daar mag je partner niet bij zijn, die moet die uren dus ergens in het ziekenhuis rondhangen... Heb vent gezegd dat hij na een telefoontje dan maar met de bus moet komen zodat we samen met een taxi naar huis toe gaan, maar op dit moment zegt hij dat hij wel een boek meeneemt en op me gaat zitten wachten. Wat een gekl**t zeg. Kan bij een evt volgende zwangerschap niet eens terecht bij deze gynaecologe, ze gaat verhuizen en in Overijssel werken en wonen, daar komt ze oorspronkelijk vandaan.
heu ? Waar is mijn verhaal? Had heel lang zitten tikken hier... Vergat daarbij te zeggen dat ik de afspraak in het ZH heb uitgesteld. We willen het eerst gewoon nog lekker samen proberen. Nu de cyste weg is is er geen directe reden meer om aan te nemen dat het spontaan niet zou lukken. Dat gaan we de eerste tijd maar proberen en daarna zien we wel verder.
Molly: moed erin houden meid! xxx Ellen: wat jammer, ik had zo gehoopt op een positieve test voor je. Wel fijn dat je nu gewoon ongi bent en weer aan een nieuwe ronde kan beginnen, twijfel is killing. Natas: nog steeds pijnlijke (.)(.)? Dat van die beugel-BH's heb ik ook wel eens ergens gelezen maar dacht dat het pas van toepassing was als je stuwing gaat krijgen. Anders gewoon even aan VK ofzo vragen. Als je er echt last van krijgt gewoon een andere aantrekken, kan er niets knellen. Gelukkig is het al bijna donderdag... Inez: het koud hebben is een symtoom en we zijn hier gek op de juiste symptomen. Fijn dat je ook weer mag loeren, dat zou gewoon iedere week moeten! Hier verder niets bijzonders te melden, krijg nu al pijnelijke kont op die wachtbank en sta te popelen om dat ei te gaan zoeken!
Jammer Ellen... Moet zeggen dat ik blij ben als het woensdag is geweest, wil ook wel weer eens de positieve spanning van op een ei zitten wachten meemaken. Niet nu hoor, maar over een paar weken.
Juist Molly, zo kennen we je weer, positieve instelling houden, een prachtig januari ei en dan meteen raak schieten want we moeten hier nodig wat september mama's gaan kweken!
Nou ik schrijf nog maar even mijn reactie! LMM wat een mooie banner heb je! Ik wordt er iedere keer vrolijk van. Natas en Inez, nog maar drie daagjes. Ik ben heel blij voor je Inez dat alles nu weer goed gaat. Hopelijk zien jullie alletwee een klein kloppend hartje! Ik zal voor jullie duimen. Smoeltje, als je graag met anderen zou willen praten die ook in jouw situatie zitten ken ik wel een andere site voor 40+ ers. Daar zijn veel vrouwen die ook al oudere kinderen hebben. Natas, Inez en Molly kom je daar ook weer tegen. Stuur dan maar een PB. Daantje, Hoop ook dat de MMM helemaal niet nodig al zijn. Alles kan nog natuurlijk. Dat is eerder ook al wel gebleken. Ga vrolijk door en hier duimen we wel. Ellen, vervelens je ongi. Ik had zo;n goede hoop. Is je cyclus nu anders dan hij hiervoor was ? Molly vervelend de gang van zaken in het ziekenhuis. Ik ben bang dat het wel vaak zo gaat, maar het maakt het er allemaal niet prettiger op. Hoplijk verloopt alles woensdag OK. Mijn ervaringen vooraf in het ZH waren ook belabberd. Daarna op de dag van de curettage was iedereen echt prettig tegen me, tot lief aan toe. (kreeg nl een kacheltje onder de dekens toen ik terugkwam van de OK, ik was ook berekoud) Sterkte ermee. Zijn die medicijnen trouwens bedoeld om alvast een afstoting op te wekken?
Molly, wat een gedoe vandaag zeg in het ziekenhuis. Kan me voorstellen dat je blij zult zijn wanneer het woensdag allemaal achter de rug is. Dan kan het verwerken beginnen en het vooruitkijken naar de toekomst.
@Anna: dank je, probeer hier een beetje de boel op te vrolijken met die banner. Mag ik ook de link naar dat forum, die 40 komt nu heeeel dichtbij
Nou Anna, ik hoop dat jullie die afspraak noooooooit meer nodig hebben Jeetje Molly, wat een gedoe! Ik stoomde meteen dezelfde dag door dus weet niet hoe het is als je van tevoren intake gesprekken krijgt. Maar ik hoefde niet 3 uur op de uitslaap te blijven liggen, dat zal na het wakker worden (en dat gaat snel) hooguit een kwartiertje zijn geweest. Maar ja, hoe dan ook, je moet hier doorheen. Ik blijf je nog even extra knuffen hoor! LMM, ja ik kijk wel even met die beugel bh's. Tot nu toe heb ik nergens last van, mijn borsten doen er geen pijn in. Zonder bh wel, au au au maar dat is voor het goede doel hoop ik. Oooooh jongens, zo naar bed en dan nog maar twee daagjes........ *zoekt bibberende smilie*
hee hallo, Ja mijn cyclus was nu 30 dagen normaal altijd 27/28 dagen. Ik heb een lf van 13dag dus wss een laat ei gehad. Molly laat het die hele dag over je heen komen. Probeer je er niet druk over te maken de ingreep is niet zo groot lichamelijk dan. Ik was wel helemaal overstuur toen ik bijkwam maar dat kwam omdat een operatieass. net voor de narcose nog ff vroeg wat er met me aan de hand was dus toen ging ik het helemaal vertellen en zo ben ik gaan slapen..... Neem daarna nog wel ff lekker rust hoor. Het blijft een operatie dus veel slapen is goed... Heel veel succes en hou je taai. en zorg dat je mannetje je goed verzorgd!
Mogge, Ze verweken de baarmoedermond, en kunnen al wat weeen opwekken. 't Is datzelfde medicijn waarmee men probeert een miskraam op te wekken, maar in veel gevallen moet men alsnog gecuretteerd worden. Cytotek heet het. Mocht ik eerder me okee voelen, en hebben gegeten/gedronken/geplast dan zal ik wel wegmogen denk ik. En anders ga ik ze pesten en mezelf ontslaan Ik hou mezelf wel bezig die dag, ik ga 's ochtends eerst naar de paarden toe, en wandelen met ze zodat de uier van de merrie minder strak staat, heb ik gisteravond laat ook nog gedaan. Zij lijden me goed af gelukkig. Nou, ik ga weer fijn een dagje werken, tussendoor naar de anesthesist. Fijne dag iedereen!
@Smoeltje: Niks van aantrekken hoor, wat anderen zeggen! Misschien zijn ze wel gewoon jaloers, omdat straks weer zo'n lekker klein hoopje mens in je armen mag houden... @Ellenk: Misschien kunnen we samen voor een nieuwjaarsei, dat is weer eens wat anders dan een nieuwjaarsduik... @Mollyvg: Bah, een curettage is al kl*te genoeg zonder dat het personeel daar nog eens een schepje bovenop doet, door je in onzekerheid te laten zitten... Ik heb trouwens ook niet lang op de recovery gelegen. Toen ik wakker werd vroegen ze me of ik misselijk was. Toen ik vertelde helemaal niet misselijk te zijn, werd ik meteen terug gereden naar 'mijn' kamer... Hier niet veel bijzonders te melden, ga zo maar eens een nieuwe 'zwanger-worden-set' bestellen... Ronde 4: EDLM 15-12 - EI ? - NOD ? 33-35-34-
ja Lola, wij krijgen allebei gewoon een perfect nieuwjaarsei. Mijn banner is al in de feeststemming. Ik ga dat morgen ook maar weer eens bestellen...