Molly, veel sterkte vandaag. Dat is trouwens heel normaal hoor. Mijn gyn zei ook dat het makkelijk kon dat ik net voor de curr krampen zou krijgen. Dan zitten lichaam en geest op 1 lijn. Maar mijn frummel wilde er absoluut niet uit. Ze heeft er dik een uur over gedaan alles te verwijderen. Was zelfs toen nog een eigewijze frummel! Dikke knuffel Ellen
Ben benieuwd hoe het met Molly gaat vandaag. Ik was de spanning naar morgen toe natuurlijk al vreselijk aan het opbouwen...... heb ik sinds gisteravond ook bruinverlies erbij gekregen. Heel weinig, maar toch. Nou weet ik rationeel wel dat dit niets hoeft te betekenen. Maar ik loop al weken op m'n tenen, zo niet maanden, en probeer de hele tijd al zo min mogelijk op van alles te letten omdat het niets hoeft te zeggen. Dit kan ik er nu even moeilijk bij hebben.
He bah Natas, ik kan me voorstellen dat je je er op z'n zachtst gezegd niet prettiger door voelt door het bruinverlies. Ik ga keihard voor je duimen voor je echo van morgen meid! Molly, hoe is het nu met je?
Molly, Gisteren kerst gevierd met de kindjes in de klas, vandaag lees ik jouw berichtjes van dinsdag weer. En bedacht me dat jij gisteren je curettage had. Zo'n verschil tussen vrolijkheid en een vd ergste dingen in je leven te moeten ondergaan. Ik denk haast wel het ergste, voor mij. Het doet me pijn te denken aan iedereen die zoveel pijn heeft om zo'n verlies. Natas, Heb je net al geschreven. Ik hoop toch zo dat alles goed is voor je. Dat heb je wel verdient! Ik zal naar je reactie uitkijken morgen. DUIM DUIM DUIM
Moest om 13.30 uur 2 paracetamol slikken + een diclofenac + iets rustgevends. Werd om ongeveer 14.10 uur gehaald, kreeg infuus, en in de OK (ongeveer 14.45-15.00 uur) ging de narcose het infuus in, ik zei dat mijn gezicht tintelde, men zei "dat is goed" en toen werd ik om 15.20 uur al weer wakker. Moest even een paar traantjes, puur omdat ik even niet wist waar ik was (voel me zo hulpeloos zonder contactlenzen) en dat was het. Was om 15.50 uur weer in mijn eigen kamertje. Jammer dat de verpleegster niet gelijk even vent belde, die kwam uiteindelijk om 16.15 uur even kijken of ik al terug was. Alles gaat goed, behalve wat kramp doordat de pijnstillers lijken uit te werken, maar 't voelt nu als een goede menstruatie. Kreeg wel nog een vette shot in mijn bil, want ik heb bloedgroep A negatief. Iets met Rhesusfactor. Zou een baby A positief hebben dan zou dat heel gevaarlijk voor mij zijn. Half 7 thuis, en lekker patat gegeten Zit vreselijk onhandig met laptop op de bank, en moet van de vreselijk lieve gynaecoloog (oudere man, een droppie) morgen met een Margriet op de bank liggen. Denk alleen niet dat ik het opvolg, wil even langs werk voor de kerstlunch. Niet werken hoor, dat niet. Misschien vrijdag. Natas, dikke knuf van mij, bruin bloed hoeft niets te betekenen te hebben, de kleur die ik nu verlies, dat zeker WEL Zit ook geel bij, geloof dat ik ook gejodiumd ben
Hee Molly! Gellukig het technische gedeelte achter de rug, dat is alvast de eerste stap naar herstel. Doe je wel rustig aan nu? Dat idee van die Margriet op de bank lijkt mij prima! xxx Natas: bijna.....nog even de spanning volhouden en dan zie je een super gezond kindje zitten hoor! xxx
Goedemorgen allemaal. Natas, hou je taai vandaag meid, ik ga heel erg aan je denken en voor je duimen! Molly, hoe is het nu met je? Ben je deze eerste nacht nog een beetje goed doorgekomen? Heel veel sterkte. Doe het nog maar lekker even een paar daagjes rustig aan en zoek wat afleiding bij je paardjes.
Goedemorgen! Voel me prima, geen kramp. Vloei natuurlijk wel, maar dat is normaal. Natas, hoe laat is je afspraak? Ik DUIM de hele dag voor jou en Inez! Knuff vanuit hier!
Lief van je Molly, een knuf terug. Fijn te horen dat je je goed voelt. Natas heeft volgens mij rond half 5 haar echo. Ze heeft een druk dagje gepland, want ze ging ook nog naar verweggistan naar de prikkert. Zelf heb ik om 3 uur de afspraak.
Ha Inez, hier lees ik het antwoord op mijn vraag over hoe laat je echo is. Da's ook nog wel behoorlijk laat op de dag. Ik hoop dat je het een beetje uit kunt houden met de zenuwen. Molly doe je wel rustig aan? Die bank daar bleef ik ook niet de hele dag op en ik ben ook al wel de deur uit geweest. Maar wel heel rustig aan. Ik had lekker een dagje mijn moeder en een dagje mijn vriendin gevraagd. Dat zorgde goed voor de afleiding. Daarna was het weekend en was m'n vriendje er lekker weer, om alle pijn weg te knuffelen. Ik had trouwens van mijn vriendin een grote tas vol oude tijdschriften gekregen. Was ook lekker. Ik begrijp dat je collega's voor jou dus ook wel prettig voelen. Maar na de kerst pas weer gaan werken zou ik ook helemaal goed vinden hoor! Dan heb je ook wat meer tijd voor je paardjes. Knuffel
Rustig aan is niet de ergernis van werken hebben, toch? Ben al bij de paarden geweest, onderrug en baarmoeder trekken een klein beetje nu, maar 't is minimaal. Dit is vervelender: Ons vruchtje heeft een beschermengeltje. Onze Dayla zal het voor altijd beschermen... Ik vind haar net dood, gisteravond gaf ze nog kopjes en heeft ze nog gegeten en gedronken. Ze was al een tijd ziek (kanker, niertjes, steeds uitgedroogd), maar gaf niet op, en bleef aangeven dat haar tijd nog niet daar was. Rust zacht lieve Dayla.