Dus je wil het gaan innemen? is dit wel medisch verantwoord? is het niet veiliger om een curettage te ondergaan ook al is het natturlijk geen pretje? Heeft iemand, een arts bv je verteld dat je het zo kunt doen? Veel vragen sorry maar maak een beetje zorgen... Liefs, Daantje
Helemaal waar! Maarre... heb even in jouw albummetje gekeken... Wát een mooi mens ben jij! (ik bedoel: een lekker wijf ) Die Daantje...
(daar! nu heb je het gedaan! je hebt me verlegen gemaakt! voel je je nu goed?! ) Nou uuuhhh...heel erg dank je wel dan maar... Liefs, Daantje
ik snap je zin niet helemaal... je bedoelt het kindje? maar wat moet je dan met vrouwenmantel? Wordt het nog wél inwendig gebruikt? Nogmaals dikke troostknuffels van mij meis! Liefs, Daantje
@susi: Waar ik wel moeite mee ga hebben is de omgeving en hoe hun erop reageren.Er zijn mensen waar het al niet lekker mee loopt en daar verwacht ik vervelende reacties van.Daar zie ik wel tegen op -> als je daar dan nare reacties van krijgt moet je het contact meteen afkappen. Mensen die echt om je geven staan achter je beslissing, zo ervaar ik het! @Zico: veel sterkte de komende dagen!
neen het is op basis van druppelvorm die je 3x per dag moet innemen. Het zou het bevorderen, ben kerjues. Het was ook in theevorm.
Ok Zico, dan wens ik je heel veel succes de komende tijd en dat je hopenlijk geen curettage hoeft te ondergaan! [-o< Liefs, Daantje
Ik voel erg mee met wat er gebeurt, als ik het lees voel ik een enorm verdriet voor je Zico, het spijt me erg dat je dit moet meemaken, en zal een kaarsje branden voor het zieltje van je kindje... hoop dat alles toch nog stilaan in orde komt voor je.... en sterkte X Wel nu ga ik me voorstellen, ik ben Ritje en van vorige zondag 41, heb een mooie dochter Amber 15, vorige jaar heb ik de liefde van mijn leven gevonden en hij heeft geen kinderen, we wilden dolgraag er eentje van ons beiden, een kindje, ik was gestereliseerd en ben sinds april ongestereliseerd, dus nu zijn we onze 3 de maand aan het proberen......vol spanning en dat is juist niet goed hihi, mijn leeftijd laat het niet meer toe van jaren te proberen dus ofwel binnen een tijdspanne of niet maar we weten natuurlijk dat die kans er is.... het lot zal beslissen. Ik wens iedereen veel succes toe hier om zwanger te worden en leef met jullie mee met een warm hartje Liefs Ritje
Hey lieve Zico, Wat heb je mooie vlindertjes geplaatst. Zo mooi en ook wel een beetje toepasselijk. Hoop voor je dat het vanzelf afdrijfd. Dikke kusX
zico , tis momenteel ook zo treurig op het forum, zoveel nare berichtjes achter elkaar,.... en dat het nu ook nog eens met jou moet gebeuren,..pfffffffff en als ik dan zie hoe je altijd een lief woordje voor een ander hebt, dan huilt mn hartje met je mee ,.. trouwens met iedereen hoor,.... ik zelf ben er ook best van geschrokken,... en ben nu zelfs een beetje voorzichtig met mijn blijschap,... vorige week meldde ik nog met trots dat ik geen angsten had, maar die beginnen toch af en toe wel te komen nu,.... volgende week heb ik een 3d echo, maar heb nu zoiets van, had ik die afspraak nog maar niet ,....... hou je taai
ja, maar de natuur heeft beslist dat er waarschijnlijk iets verkeerd was met ons kleintje anders stopt het hartje niet zomaar met kloppen denk. Ik vloei nu zachtjes al 3 dagen en heb lichte weeën ook al 3 dagen. Normaal bij afvloeien moet je toch een vruchtje zien denk he, is het niet? Dit heb ik nog niet gezien, moest ik het aantreffen gaan we het begraven bij onze nieuwe vlinderboom in onze tuin. Zo kunnen we tot rust komen op een plaats als we het moeilijk hebben. Ik hoop dat we hier mogen blijven komen, bij de maartmama's heb ik het moeilijk omdat ik er meiden tegenkom die evenver waren net als ik. Het zal moeten slijten, we hopen dat het niet te lang gaat duren als vorige keer voor we nog een keer zwanger mogen zijn.
tja idd, als het nu dan toch al zover is, laat het dan idd maar komen he? dan kun je het een plekje geven. toen ik afgelopen jaar zwanger was, en het na 10/11 weken verloor, heb ik me er meteen overheen gezet, hard, maar het was beter voor me, ik denk dat mn lichaam er nog naar stond want ik was eigenlijk vlak er na meteen weer zwanger,.... dus lieffie ik hoop voor jullie dat het ook zo mogen zijn,...... maar voor nu nog maar ff sterk blijven IK WENS TROUWENS IEDEREEN EEN ZWANGERSCHAP TOE ,....
Tuurlijk mag je hier blijven komen (lijkt mij ). Ik snap dat het bij de maartmama's te confronterend voor je is, je mag overal blijven komen of juist niet meer komen waar je wilt. Hou je taai!
Juist bij de 35-plussers moet je blijven komen! We leven met je mee en hopen ooit allemaal zwanger te zijn! xx