35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger ?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Jippeltje, 27 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LastminuteMama

LastminuteMama Bekend lid

20 jun 2007
    632
    0
    0
    Annna....durf het bijna niet te zeggen maar een streep is een str.....

Heel spannend dus! Ik duim mee :)

2. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Ja maar als je er niet met een welwillend oog boven hangt zie je het echt niet hoor! Echt als je zo'n vlekje in je witte blouse hebt ga je er gewoon mee sollisiteren. Zo slecht zichtbaar! Ik heb eerder met deze strips nog nooit een indrooglijntje gehad, daarom ben ik ook voorzichtig positief gestemd, maar aan de andere kant...
    grrr het houd me maar bezig.

3. LastminuteMama

20 jun 2007
    632
    0
    0
    Anna, welke test heb je gebruikt? Ik heb voorkeur voor CB vanwege het kruis, da's duidelijk! Ik heb nu van die testen van Matcare liggen, die dingen met het pipetje dus mocht het binnenkort nodig zijn dan heb ik ze alvast!

Je hebt nog zeker 2 dagen tot je echte NOD om HCG op te bouwen en dan een mooie duidelijke test te krijgen. Ik vind het wel weer eens tijd worden dat er eentje positief test hier en volgens mij ben jij nu als een van de eersten aan de beurt. We hebben ruimte op de wachtbank nodig hoor en je zit er al te lang :) :)

4. justfortoday

justfortoday Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    Hey, LMM, IK test toch positief ;) :p

Kwam vandaag een heel bijzonder (ze ziet en voelt meer dan de meeste andere mensen) kennisje tegen op stal. Ze sprong uit haar auto, zei me dat ze zo ontzettend met me had meegeleefd en gaf me een dikke pakkerd op mijn wang en zei "je gaat wel door voor een tweede zwangerschap hoor, deze zoen is een gelukszoen!". Zo lief :)

Welterusten!

5. LastminuteMama

20 jun 2007
    632
    0
    0
    Euhhh....ja Molly, daar dacht ik wel aan toen ik het opschreef maar vond het niet zo passend om dat te vermelden. Geloof wel dat wij dezelfde soort humor delen, beetje cynisch en zelfspot helpt wel om het positief in te blijven zien :) :) Hoop wel dat die gelukszoen werkt!
    Anna is nu de eerste met een vette positieve test. Ik zie bij andere topics wel eens van die handige lijstjes, zullen we er hier ook eentje maken?:

10-1 NOD LMM (maar die gaat toch pas een paar dagen later testen)

Truste!

6. @LMM: Een kerstei zou toch geluk moeten brengen... :D

@Ellen: Pffft, een kindje op je 15e. Daar moet je toch écht niet aan denken...

@Annna: Ze zeggen toch altijd dat een streepje, hoe licht ook.........

Ik ben inmiddels weer begonnen met de ovulatietesten. Ik was vandaag alleen vergeten om er eentje mee te nemen naar mijn zus, dus heb ik pas om 00.30 uur getest, terwijl dat eigenlijk vóór 22.00 uur moet...

Het dobbelen om kado's was erg gezellig! Iedereen moest twee kadootjes meebrengen: één nieuw kadootjes en iets waar je zelf heel graag vanaf wilde. De kunst was dus om ervoor te zorgen zo min mogelijk 'ouwe meuk' mee naar huis te moeten nemen. Helaas lukte dat niet echt, dus wij zitten nu opgescheept met een glazen schaakspel en twee blauwe olielampjes... :( :)

Ronde 4: EDLM 15-12 - EI ? - NOD ?
    33-35-34-

7. LastminuteMama

20 jun 2007
    632
    0
    0
    Ik vind van wel Lola...zo'n bijzonder ei vraagt toch om meer?

Wat een gedoe met die ovu-testen hè! Ik heb het twee maanden geprobeerd maar kreeg geen positieve test. Ik heb het toen aan de HA gevraagd en die zei dat sommige vrouwen zo'n korte piek hebben dat je dat met 24 uur testen niet kan vinden. Ik ben er nu wel achter waarom ik geen positieve test had: ik begon met die testen op dag 12 en heb nu al twee keer een ei op de 12e gehad!

Wel een erg leuk idee dat cadeausysteem! Binnenkort zien we dus blauwe olielampjes en een schaakspel op Marktplaats?

8. Ellenk

Ellenk VIP lid

Haha Lola, wij hebben gisteren ook gedaan. Wij deden 2 kado's kopen en 1 van de zolder.
    Wij zitten nu met een soort kip en een ontzettend aftanse hertenkop van plastic waar je 2 kaarsen op kunt zetten. Maar gelukkig ook een wijnkaraf en tapaskookboekje.

LMM, Kindje van de 15 jarige was vorige week alsnog gedraaid dus ze heeft een gewone geboorte gehad.

Ik zit weer lekker op mijn werk NOT, kon er gewoon niet uitkomen. Vreselijk. Bah. Komt ook omdat mannetje kon blijven liggen.

Natas, succes bij de verlos vandaag!

9. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    LMM

Jij wilt een lijstje, je krijgt een lijstje: :) :) :D ;)

10-1 NOD LMM (maar die gaat toch pas een paar dagen later testen)
    29-12 NOD ANNA (maar die heeft al te vroeg getest, kon het niet laten)
    :) :) ZWANGER :D :D :D

Ik wilde niet nog langer in onzekerheid zitten over wanneer het streepje nou te voorschijn kwam, na indroging of daarvoor. Vriendlief was het er helemaal niet mee eens. Wilde niet in zijn eentje blij of sip zijn op zijn werk. Maar ik wilde niet in mijn eentje nog verder onzeker zijn en me misschien voorzichtig blij maken om niets. Maar wilde ook niet in mijn eentje testen. :( :oops:
    Lag vanmorgen een uur in bed te woelen. Na douchen en scheren stemde vriendlief uitleindelijk toch toe. Het streepje is nog vaag maar al een stuk duidelijker. En vriendlief heeft maar een trein later genomen.

Dit is dus wel een heel prille zwangerschap, maar uiteraard zijn we er superblij mee. En ook verwonderd dat we het jaar toch nog positief af kunnen sluiten. Nu alleen nog zorgen dat ik niet ongi wordt dit weekend. Haha, raar he!? Ik ben onbewust toch nog bang dat ik gewoon ongi word.
    Hopelijk heel 2008 niet!

Wie doet er mee 2008 menstruatievrij houden!

10. Ellenk

Ellenk VIP lid

Ik doe mee Annna ;)
    Al vast voorzichtig gefeliciteerd dan maar...

11. Annna, alvast een voorzichtige proficiat van mij....!

Enne... ik doe ook mee (hopelijk!) om 2008 menstruatievrij te houden... :D

Ronde 4: EDLM 15-12 - EI ? - NOD ?
    33-35-34-

12. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Meiden, heel veel succes allemaal met het voornemen om 2008 zoveel mogelijk menstruatievrij te houden. Heel goed streven en ik ga kei en keihard voor jullie duimen dat het gaat lukken.

Anna, wat een ontzettend geweldig kerstcadeautje voor jullie meid. Ik ga keihard voor jullie duimen dat deze uk maar mag blijven zitten waar hij zit.

13. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Ja de komende 10 weken zullen voor mij ook heel spannend worden. De eerste 10 dagen wel helemaal! Maar ik heb er nu nog wel een goed gevoel over. Ik hoop dat ik dat zo kan houden. En dat ik nare gedachtes en gevoelens ver weg kan houden!
    Laat ik me maar voornemen voor 2008 (en nu al) dat ik probeer te genieten van ieder mogelijk moment. Als de toekomst negatief is, dan is er nog tijd genoeg voor zorgen en verdriet.

14. LastminuteMama

20 jun 2007
    632
    0
    0
    AnnA! Zie je nu wel!

VAN HARTE!!!

Ik doe graag mee om in 2008 de maandverbandfabrikanten failliet te krijgen...

15. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Mooi plaatje trouwens Lola!

16. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Nieuw topic openen?

35 jaar of ouder en 2008 tampon- en maandverbandvrij!

17. Ellenk

Ellenk VIP lid

LMM daar gaan we idd alles aan doen! ;) :)

18. Ellenk

Ellenk VIP lid

Hihihi ja Annna, het is mss zeker wel leuk om een topic 35 jaar of ouder EN Zwanger te openen...

19. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    LMM, jouw gebiedende toon deed mijn HCG verdubbelen. Kan je niet nog een paar geinteresseerden dwingen zwanger te zijn?

20. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Molly, wat een lief gebaar van je kennisje. Ik denk ook niet dat jullie er de mensen naar zijn om het op te geven en dat jullie wanneer jullie er weer aan toe zijn en je lichaam weer zover is, er ook weer gewoon voor gaan.

Deel Deze Pagina