Ik laat me niet graag dwingen, maar hiervoor maak ik graag een uitzondering... ! Ronde 4: EDLM 15-12 - EI ? - NOD ? 33-35-34-
LMM, ja, beetje cynische humor. Maar humor kan wel helpen duidelijk te maken dat het leven niet alleen maar om 1 ding draait, maar dat er nog zo veel andere mooie dingen in het leven zijn om van te genieten. Kan dat MET een beeb, ja, dan graag! Wacht nog een weekje af, test ik dan nog positief dan ga ik idd contact opnemen met het z'huis en bloed laten prikken om te zien hoe hoog het hcg dan nog is. Heb het gevoel niet VERDER te kunnen, terwijl de curr pas een week en een dag geleden is. Anna, jippie, positief! Gefeliciteerd meid! Natas, ik denk aan je, straks naar de VK.
Helemaal met je eens Molly, ik begrijp precies hoe je je voelt. Cynisme kan zeker heel veel helpen. Toen de gyn bij de nacontrole vroeg of er bij ons in de fam. chromo afwijkingen zaten. Zeiden we Nee. Toen keek ik mijn mannetje aan en zei...nou.... Toen moesten we heel hard lachen. De gyn keek eerst raar maar moest toen ook wel lachen. Ze hebben trouwens de oorzaak bij ons niet kunnen vinden. Noodlot heet dat dan! Ik was ook blij met mijn eerste menstruatie.... pff mijn lichaam doet het nog. Was ook helemaal happy met het groeiende eitje in beeld bij de gyn.. *kusje* El
YEAH JOEHOE YESSSSSS onze Anna is zwanger!!! \/ *Natas maakt rondedansje* Helemaal goed dit nieuws, helemaal helemaal goed! Ik ga natuurlijk erg hard duimen dat dit lieve minimensje bij jullie mag blijven. Maar deze eerste belangrijke stap is weer gezet, geweldig! Nou ben ik even de draad van de anderen kwijt Over cynisme en humor : mijn motto is dat zelfspot goed is voor den mensch! Over die cadeautjes bij Lola en Ellen, wat een leuk idee! Ik heb nog heel veel waar ik vanaf wil dus zal dat hier volgend jaar introduceren. En ik heb ook goed nieuws, jullie gedachtes voor mij bij de VK hebben ook een gunstige uitwerking gehad! Ik verwachte eigenlijk alleen wat administratieve dingetjes, gezellig maar niets spannends. Maar omdat een week geleden de echo al uitwendig gelukt was en mijn baarmoeder dus waarschijnlijk hoog ligt, durfde ze het wel aan om te proberen het hartje te horen. Baarmoeder bleek inderdaad al boven het schaambot uit te komen. Ze moest wel even zoeken, het wurm blijkt rechts te liggen, maar we hebben het hartje weer gehoord! Zo fijn! \/
Gefeliciteerd Anna Bedankt voor jullie hartelijke welkomregeltjes. Mijn nod moet as 8 januari worden. Mijn eisprong voelde ik heel duidelijk, en tjah geklust op mijn mama's verjaardag Ik voel me een beetje raar, een beetje een jonkie die met iets stiekums bezig is Ik heb overal trek in maar als ik ga eten ben ik na een paar hapjes alweer vol.
Dat is al wel snel Kainda om iets te kunnen voelen. Maar we hopen en leven allemaal met je mee hoor! Hoe meer ROZE hoe beter hier bij de oudjes
Hi hi... yep, wij zijn ook lekker aan de gang. Hopelijk lukt het deze keer (derde poging, 2de poging half gelukt maar na 2 weken toch ongesteld). Heb nooit echt een moedergevoel gehad hoewel kinderen spontaan op mijn schoot kruipen. Maar ja, zeg nooit nooit hé.. We zijn wel heel ontspannen, dat is een fijn gevoel. Mijn man is gewoonweg fantastisch, mijn maatje. Ik wens je heel veel succes!
Zo'n nieuw topic trekt dan ook 60-plussers aan die al tien jaar geen vleugeltjes meer tussen de benen hebben gehad.... Ik ben ook geen voorstander van topic 35+ en zwanger want dat trekt ons groepje uit elkaar. We dopen dit topic t.z.t. wel om want we worden ALLEMAAL ZWANGER in 2008! Ik moest jullie toch toespreken? Wat betreft lijstje, ik heb hier en daar wat gegevens vandaan geplukt, als je er iets bij wilt hebben stuur dan maar een PB'tje dan zet ik het op de volgende lijst 29-12 NOD ANNA (maar die heeft al te vroeg getest, kon het niet laten) ZWANGER 02-01 Natas 2e echo 04-01 Inez 4e echo 08-01 Kainda NOD 10-01 LMM NOD (maar die gaat toch pas een paar dagen later testen) 15-01 Ellen NOD 31-01 Natas VK 06-07 Lientje bevalling 18-09 LMM bevalling 22-09 Ellen bevalling
En jij ook Natas, fantastisch om te horen dat het allemaal goed zit daar binnen. Je kan het niet vaak genoeg horen, vooral de eerste periode. Hier ben ik al dagen kotsmisselijk, geur van bepaalde eten doet me over mijn nek gaan. Ik heb gisteren alleen maar droog beschuit en s'avonds een beetje witte rijst met melk gegeten. Meer kan ik op dit moment niet verdragen. Zelfs thee met suiker doet mij al gruwen....terwijl ik nooit thee zonder suiker kon drinken. En koffie heb ik al langer dan 2 weken laten staan. Het is dat ik weet dat het ONmogelijk is, anders zou ik aan een zwangerschap denken.
Ik ken dat dat had ik vorige maand. Wist zeker dat het niet kon ivm weekendje weg van mij en mijn ei. Maar kreeg toch kwalen.... stom lichaam!
Ja body en mind! LMM je doet het goed hoor! Hier heeft Ellen ook vast geen moeite mee. Bedankt voor de felicitaties! Smoeltje, het lijkt vrijwel onmogelijk dat er eentje een sluiproute genomen heeft he! Ik duim ook nog voor alle ander 35+ ers hoor! Trouwens, ik moet aan de BBB denken en vraag me af of Sabrina inmiddels al meer weet. Niet over de geplande borrel hoor! Maar je ei was dacht ik dicht bij de mijne in de buurt, toch? En Daantje, hoe is 't met jou?
Hahaha Annna, dan moet het wel een super ninja zijn want: Zit pas op dag 13 van mijn cyclus en vorige week een HSG gehad en last but not least...welke sluiproute als alle doorgangswegen muurvast zitten ? EllenK, ik heb het niet eerder zo meegemaakt eerlijk gezegd. Maar de buurman had precies hetzelfde, dus ik denk zelf aan een of ander naar virusje.
Smoeltje, buiten de baarmoeder om ergens bedoelde ik. I know, dat kan niet, dat zou een nog groter wonder zijn. Maar beterschap met je virus. Wij zijn er hier thuis vanaf gelukkig, maar met de kerst hebben we wel mijn moeder aangestoken. Oei! We hadden ook wel een leuk kadootje voor haar, maar het virusje glipte onverwachts mee.