Ja Annna dat krijg je als je zo sociaal bent. Er gaat ook een heel vervelende virus rond waar ze in de ziekenhuizen zo last van hebben. Mijn zwager is broeder (hahah blijft een grappig woord) en die vertelde dat ze soms de ***** uit de gordijnen moeten halen zo heftig moeten mense spugen!
Daarom zou ik ook een ontzettend slechte verpleegster zijn... Ronde 4: EDLM 15-12 - EI ? - NOD ? 33-35-34-
Graag gedaan Natas, ik wist wel dat ik je kon opfleuren Ik kan er zelf ook niet tegen hoor. brrrrrrr... Ik hoop dat me dat tijdens een zwangerschap bespaard mag blijven.
Dan moet je een hond nemen, die zijn er soms ook goed in en vooral op ongelegen momenten zoals kerstdiners.... Mooie foto's Lola! Wat een pracht banner Anna, ik hoop dat de puzzelstukjes allemaal op de juiste plek gaan vallen de komende 8 maanden!
Beter haar banner van slag dan Anna zelf! Die tekst kan je bij een banner weghalen, ik had ook steeds rare dingen erbij staan.
Van mijn huisdieren (we hebben nu alleen nog een kat, maar we hebben ook een hond gehad...) en van mijn kind kan ik het gelukkig goed hebben...
Ik "oefen" voorlopig op de hond, dan ben ik tegen de tijd dat er een kind is expert. Hond denkt altijd dat ze alles uit de tuin kan eten en dat doet ze dus ook. Eenmaal binnen valt het tegen en legt ze het weer ergens neer
Jeetje, wat is het hier rustig vandaag... Vandaag gaf de ovulatietest een streepje aan dat een ietsiepietsie minder roze was dan het controlestreepje (voor degenen die nog nooit zo'n test hebben gedaan: In tegenstelling tot bij een zwangerschapstest, is de test alleen positief wanneer het teststreepje net zo roze of donkerder roze is dan het controlestreepje. Bij een lichter streepje of geen streepje is de test negatief). Ik vermoed dus dat mijn LH-piek zich zeer snel aandienst en mijn eisprong waarschijnlijkheid morgen of overmorgen zal plaatsvinden en dat is gezien ik op cyclusdag 15 zit voor mijn doen héél netjes... @LMM: Voor je lijstje: Mijn NOD zal dan op 14 januari zijn... Ronde 4: EDLM: 15-12, EI: 30-12, NOD: 14-01 33-35-34-
Ik heb het lijstje maar meteen even aangevuld: 29-12 NOD ANNA (maar die heeft al te vroeg getest, kon het niet laten) ZWANGER 02-01 Natas 2e echo 04-01 Inez 4e echo 08-01 Kainda NOD 10-01 LMM NOD (maar die gaat toch pas een paar dagen later testen) 14-01 Lola NOD 15-01 Ellen NOD 31-01 Natas VK 06-07 Lientje bevalling 18-09 LMM bevalling 21-09 Lola bevalling (wishfull thinking... ) 22-09 Ellen bevalling Dat wordt gezellig rond de 20e september...
@Smoeltje: Dan verwerken we jouw belangrijke data toch ook even in het lijstje... 29-12 NOD ANNA (maar die heeft al te vroeg getest, kon het niet laten) ZWANGER 02-01 Natas 2e echo 04-01 Inez 4e echo 08-01 Kainda NOD 10-01 LMM NOD (maar die gaat toch pas een paar dagen later testen) 10-01 Smoeltje NOD 14-01 Lola NOD 15-01 Ellen NOD 31-01 Natas VK 01-02 Smoeltje start IVF-trajact 06-07 Lientje bevalling 18-09 LMM bevalling 21-09 Lola bevalling (wishfull thinking... ) 22-09 Ellen bevalling 28-12 Smoeltje bevalling @LMM: Ik besef ineens dat ik me met jouw lijstje zit te bemoeien...
Haha...Lola dat was een grapje. ....straks ga ik me helemaal focussen op die data. Alleen de NOD klopt.