35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger ?

Discussion in 'Zwanger worden' started by Jippeltje, Jul 27, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Dan passen we het lijstje toch weer aan... ;)

29-12 NOD ANNA (maar die heeft al te vroeg getest, kon het niet laten) ZWANGER
    02-01 Natas 2e echo
    04-01 Inez 4e echo

08-01 Kainda NOD
    10-01 LMM NOD (maar die gaat toch pas een paar dagen later testen)
    10-01 Smoeltje NOD
    14-01 Lola NOD
    15-01 Ellen NOD
    31-01 Natas VK
    06-07 Lientje bevalling
    18-09 LMM bevalling
    21-09 Lola bevalling (wishfull thinking... :D )
    22-09 Ellen bevalling

2. LastminuteMama

LastminuteMama Bekend lid

Jun 20, 2007
    632
    0
    0
    Prima Lola, dat je je met "mijn" lijstje bemoeit! In januari krijg ik het erg druk op het werk dus dan is een tweede lijstjesmeisje erg handig! Leuk dat je ook in september gaat bevallen, dat houden we er gewoon in. Ellen en ik hadden commentaar op onze aktie verwacht maar misschien moeten we het als stimulans voor de luie eicellen opnemen.

3. @LMM: Zo is dat! En een beetje humor doet ook vaak wonderen... :)

4. Ellenk

Ellenk VIP lid

hihihi het werkt dus LMM!

Ik had net een giga positieve ovu test. Stond er al binnen 1 minuut. 3 uurtjes daarvoor nog geklust. Dus helemaal goed ;) Had gisteren een bijna posi ovu dus denk morgen ei?

5. Natas1

Natas1 VIP lid

Aug 4, 2007
    7,903
    0
    0
    Almere
    Uuuh...... bevallen lijkt me voor mij wel handig dus die datum er even bij gezet :)

29-12 NOD ANNA (maar die heeft al te vroeg getest, kon het niet laten) ZWANGER
    02-01 Natas 2e echo
    04-01 Inez 4e echo

08-01 Kainda NOD
    10-01 LMM NOD (maar die gaat toch pas een paar dagen later testen)
    10-01 Smoeltje NOD
    14-01 Lola NOD
    15-01 Ellen NOD
    31-01 Natas VK
    06-07 Lientje bevalling
    04-08 Natas bevalling
    18-09 LMM bevalling
    21-09 Lola bevalling (wishfull thinking... :D )
    22-09 Ellen bevalling

6. Natas1

Natas1 VIP lid

Aug 4, 2007
    7,903
    0
    0
    Almere
    Ja Ellen, morgen je eisprong lijkt mij ook.

Aan de slag, Ellen en Lola! 8)

7. LastminuteMama

Jun 20, 2007
    632
    0
    0
    Ja, Lola doet ook al mee om luie eieren te stimuleren! Geen idee hoe lang na een positieve test een ei gaat springen. volgens mijn HA kan je een erg korte piek hebben met een ei dat meteen springt. Jullie hebben in ieder geval je huiswerk al gemaakt dus als het ei vandaag springt ben je keurig op tijd. Ik duim voor een bevrucht oud- en nieuw ei :) :)

8. Natas1

Natas1 VIP lid

Aug 4, 2007
    7,903
    0
    0
    Almere
    Een LH-piek kan kort of lang zijn, maar je ei springt altijd 24 tot 30 uur na de start van de piek.

9. LastminuteMama

Jun 20, 2007
    632
    0
    0
    In dat geval dus vandaag voor Ellen!

Hoe is het met je, Natas? Nog lekker veel kwaaltjes?

10. Natas1

Natas1 VIP lid

Aug 4, 2007
    7,903
    0
    0
    Almere
    Nee LMM, met vanmiddag de posi ovutest wordt eisprong voor Ellen morgen :)

Ja, hier nog kwaaltjes hoor!
    Aan de ene kant natuurlijk fijn, aan de andere kant maar goed dat we nu vakantie hebben. Ik hang de hele dag tegen misselijkheid aan en ben zo ontzettend gigantisch belachelijk moe.

11. Ellenk

Ellenk VIP lid

Ik denk ook morgen ei.
    Heb een lf van 13 dagen dus mijn nod wordt dan eerder. Maar dat mag de pret niet drukken.
    Heb ik weer een gewone 28 dagen cyclus.

O Natas, die vermoeidheid is echt slopend. Kan ik me nog herinneren..... Ik hoop dat ik dat snel weer voel.

12. LastminuteMama

Jun 20, 2007
    632
    0
    0
    Ja, dat bedoel ik dus ook, een oud-en nieuw eitje! Dat gaat vuurwerk worden!

Toch wel een zeer goed teken Natas! Er groeit een rijstkorreltje uit tot een ? Hoe groot zal het volgende keer zijn, een rozijntje?
    Over een paar dagen mag je alweer loeren, fijn toch!

Ellen, als je NOD vroeger is dan gaan we samen testen want ik doe dat toch niet op NOD en ik weet niet eens zeker of ik alweer terug ben ik het 27 dagen rithme. Ik denk het eigenlijk wel want het kerstei had ik ook goed berekend. Heb ik dan een lf van 15 dagen? Tijd genoeg voor zo'n ei om zich helemaal te nestelen en daar ook de komende acht maanden te blijven zitten!

13. Ellenk

Ellenk VIP lid

Volgens mij zou ik dan de 13e nod hebben. Maar teste in juni ook niet duidelijk op nod. Dus ik blijf de 15e aanhouden als ik dat haal ;) (qua ongi en wilskracht)

14. Mijn ovulatietest was vandaag een stuk minder positief dan gisteren, het teststreepje was nu een stuk lichter dan het controlestreepje. Ik denk (hoop!) dus dat mijn LH-piek gisteren begonnen is. Maar dan moet ik vandaag mijn eisprong hebben gehad en niet morgen, maar ik laat mijn NOD maar op 14 januari staan om dezelfde reden als Ellen...

@Ellen: Hoe zag jouw teststreepje er gisteren dan uit...?

15. Ellenk

Ellenk VIP lid

gisteren goed zichtbaar 2e streep maar net niet zo donker als controle streep. had ook nog een paar staafjes cb en die gaf gisteren ook nega aan.

16. Precies hetzelfde als bij mij dus, maar waarom ik vandaag dan negatief testte...?
    Misschien is de LH-piek kort geweest... :(

Gebruik jij ook de testen van Mat Care (die je via dit forum kunt bestellen...)?

17. Ellenk

Ellenk VIP lid

Nee ik gebruik Sensitest en nu dus ook cb.
    CB gaf vandaag ook smiley

Maar korte piek kan zeker hoor. Genoeg meiden moet en 2 keer op een dag testen om piek te krijgen. Natas volgens mij ook?

Als ik meteen vooraan de piek test heb ik de dag erna ook nog een posi

18. LastminuteMama

Jun 20, 2007
    632
    0
    0
    Daarom kreeg ik dus helemaal niets te zien op die testen: ik heb een korte piek, deed braaf eens in de 24 uur en test en helemaal nada! Dacht zelfs dat ik helemaal geen eieren legde :)

19. nin0

nin0 Actief lid

Oct 4, 2007
    472
    0
    0
    xxxxx
    xxxxxxxx
    Hallo Piek dames. Gewoon elke dag klussen zodat jullie alle kansen benutten. Door te tempen kan je dan achteraf zien dat je ei is gesprongen en dan maar afwachten.

Voor jullie allemaal een heel vruchtbaar nieuwjaar.

liefs Nin0

20. justfortoday

justfortoday Fanatiek lid

Oct 23, 2007
    2,312
    0
    0
    Moggel!
    Zo, even een dagje niet geweest, MET effect ;)
    temp van 36.9 naar 36.7 en negatieve ovulatietest, dat je daar zo blij mee kan zijn na een curettage he :)
    Iedereen een fijne jaarwisseling!

Share This Page