Oooohhhh.....Curacao....dat lijkt mij wel wat met die grijze massa buiten! Idd, waar is Sabrina? Zou ze niet naar NL komen met de feestdagen? Als ze hier is heeft ze het vast te druk met familiebezoeken etc. Ze zal zich wel melden, misschien ook wel zwanger!
Dames, ik wil een ernstig verzoek aan jullie doen. Willen jullie AUB snel zwanger worden en bij de september mama's gaan hore!. Ze zijn daar bijna allemaal heel piepjong. Daar voel ik me pas een ABM.
Annna ik doe mijn best.... Ik sta al ingepland voor 22 sept Ik heb net nog ff een ovu testje gedaan. CB geeft smiley, Sensitest geeft net niet meer posi dus vanmiddag/avond/nacht ei ....
En wat is een ABM? Wat dacht je van een GZ'tje (Geriatrisch Zwangere)? Ellen en ik komen ook naar de septembermama's, dat weet je toch? Alleen nog even positief testen maar dan komen we die gemiddelde leeftijd van 25 even opjagen. Ze zijn idd aan de jonge kant maar als we tegenover iedere 21 jarige een veertiger zetten dan is het gemiddelde toch al weer 30 Ik zal de KLM eens bellen om te vragen hoeveel rollators met maxi-cosi er op een vlucht naar Curacao mee kunnen. Of we gaan gewoon als we nog zwanger zijn, doen we net of we bolletjessliksters zijn
Tjee meiden, wat is er veel gekletst de afgelopen dagen. Heb m'n best gedaan om alles bij te lezen. Indogirl, welkom hier. Met je 35 jaar jong hoor je inderdaad niet meer tot de 'broekies' maar het is zeker nog niet te oud hoor! Ellen zei het al, we klussen in het algemeen wat meer 'gericht' dan de jongere meiden, maar als ik jou was, zou ik mezelf zeker nog niet afschrijven. Was zelf 36 toen ik zwanger raakte van de eerste, ben nu 10 weken zwanger van de tweede en ik ben bijna (nog 2 1/2 week) 39 jaar. Leuk hoor Natas, overmorgen al weer een echo. Wij mogen vrijdagmorgen weer. Was het maar vast zover. Hoewel ik mezelf steeds zekerder voel in de zwangerschap voel ik de twijfel en onzekerheid nog steeds in m'n rug hijgen. Hoop dat die nu maar snel helemaal wegblijven. Molly, goed te horen dat je lichaam zich weer langzamerhand aan het herstellen is. Hoe voel je je nu verder? Meiden, allemaal een goed uiteinde en een nog beter begin toegewenst en ik drink een digiborrel op een megavruchtbaar 2008 en op veel mooie en gezonde beebjes in 2008.
We houden hem er gewoon in Anna! Hoop snel ook een ABM te worden. Heb trouwens af en toe steken in buik en het lijkt of borsten beetje gevoelig zijn....lijkt mij nog een beetje vroeg maar toch...
Jonge blommen, als ik jullie niet meer spreek een gezellig, gezond, vruchtbaar en swingend 2008 met veel poepluiers gewenst!
Meisjes, tot volgend jaar en als ik jullie niet meer "spreek" EEN GEZOND, VRUCHTBAAR, ZWANGER JAAR ZONDER TAMPONS EN MAANDVERBAND
Hallo lieve meiden, nog steeds geen ongi hier en dito zwangerschap. Donderdag komt dichtebij. Maar eerst een gedichtje Momenten zijn gevuld ze sluiten het oude jaar, strooien herinneringen rond maken het nieuwe begaanbaar. Hierbij de allerbeste wensen in warme feestelijke dagen, en in goede gezondheid meer hoeven we niet te vragen. Voor iedereen een gezond, gelukkige en vruchtbaar 2008
Hey allemaal, Supergezellig hier! en spannend ook alweer voor een heleboel meiden! Goed idee dat lijstje LMM! Ik wens jullie allemaal een fijne avond en spreek jullie morgen weer! Liefs, Lientje (die uitkijkt naar haar glaasje champagne vanavond...)
DIT JAAR WORDEN WIJ ALLEMAAL MOEDER!!!! Sommigen zijn al een stukje onderweg en de rest gaat binnen 3 maanden positief testen! xxxxx
Allemaal een heel gelukkig, gezond en vruchtbaar nieuwjaar. Een digitoast op dat iedereen dit jaar maar moeder mag worden of op z'n minst in ieder geval positief mag testen!
Iedereen een gezond en vruchtbaar 2008, o.a. ook van 1 van de paardjes. Zijn taak zal het zijn om een stel 35+ babies rond te rijden in zijn weilandje, dus, klussen maar! http://www.pbase.com/fjordkootje/image/91043410.jpg
Beste wensen meiden, moet vandaag normaal gaan werken Weeral, feestdagen tellen bij ons enkel voor de bazenvriendjes.Heb nog geen enkele feestdag deze periode thuis mogen zijn, het is normaal 1 werken andere thuis. We zullen er maar het beste van maken zeker
Allereerst: Ik wens ons allemaal een superbevalling toe in 2008... Als je er 6 jaar over hebt gedaan om moeder te worden is elke dag klussen op een gegeven moment wel het laatste waar je zin in hebt... Ik weet helaas uit eigen ervaring dat 'het' op een gegeven moment echt 'moeten' wordt. Gelukkig hebben mijn man en ik er altijd de humor (van het verplicht klussen bedoel ik hè, niet van de MMM...) van in kunnen blijven zien, anders houd je dat niet vol... Daarnaast schijnt om de andere dag klussen beter te zijn voor de kwaliteit van het sperma... @Molly: Nu kun je echt een nieuwe start in het nieuwe jaar maken ! @Natas: Ik heb gisteren ook nog een test gedaan, maar ook ditmaal was een lichte roze streep te zien. Ik test dus inderdaad nog even door, maar ik denk (en hoop!) dat ik de echte piek nét gemist heb (wel geklust uiteraard !). Ook denk ik er niet altijd aan om de uren voor het testen niet te veel te drinken en niet naar het toilet te gaan. Ook dat kan het resultaat beïnvloeden... En wat erg van je Pume'tje! Ik ben zelf ook best een autoliefhebber (ik heb een MINI Cooper, dus lekker praktisch met een kindje...) en weet dus wat je voor je vierwieler kunt voelen... Sterkte met je tante! @Indogirl: Welkom hier! Enne... die termen heb je zó door (anders gewoon even vragen...) Ronde 4: EDLM: 15-12, EI: 30-12, NOD: 14-01 33-35-34-
Molly wat een lief paardje! Nu snap ik waarom je zo vaak in de stal zit. Ik wens dat iedereens hartewens maar uit mag komen in 2008!
Molly, wat een lief snuitje of mag je dat van een paard niet zeggen? Ze kijkt zo lief, is dit Molly? Ik heb overigens nog nooit zp weinig gedronken met oud- en nieuw.....
Lieve frisse jonge meiden, ik wens jullie allemaal een heel fijn, goed, warm, gezellig, gezond en kinderrijk 2008! Gisteren was mijn eerste jaarwisseling die ik sinds járen rookvrij en nuchter heb gevierd. Een hele ervaring De kinderchampie was best lekker hoor, maar toch vreemd een ander aangeschoten te zien raken als je er zelf met je nuchtere hoofd al gapend naast zit, hihi. @ Lola : ah wat leuk een Cooper! Staat ook nog op mijn verlanglijstje voor als ik later groot ben Maar voorlopig blijf ik lekker in m'n Ford Puma rijden, voor kinderen is dat achterbankje prima en achterin zat ruimte voor de hond. Jammer dat ze 'm niet meer maken want op dit moment heb je niet veel leuke kleinere coupeetjes. @ Inez : herkenbaar dat je meer vertrouwen in de zwangerschap hebt maar de onrust en onzekerheid nog regelmatig de kop opsteken. Ik vind de echo van morgen ook weer heel erg spannend. Jij veel succes en plezier vrijdag! @ Anna : bij de augustusmama's heb ik al heel snel gezien dat ik maar niet meer naar de leeftijden moet kijken @ Zico : nog steeds geen nieuwe ontwikkelingen bij je joh? Wat naar!