35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger ?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Jippeltje, 27 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LastminuteMama

LastminuteMama Bekend lid

20 jun 2007
    632
    0
    0
    Ook "the morning after the night before" is een aparte ervaring: op tijd op en geen duf gevoel! Denk dat ik nog wel een tijdje in roze positie lid blijf van de blauwe knoop :oops:

2. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    neen nog geen ongi zeg. Begin een beetje moedeloos te worden

3. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Naast een alcoholvrije jaarwisseling hebben we zelfs een hapjesvrije jaarwisseling gehad. Hoewel allebei reeds behoorlijk opgeknapt hadden we nog niet echt trek in dat soort dingen. We hadden zelfs ondanks dat we visite hadden erg veel moeite om wakker te blijven. Erg gezellig voor de visite. Nou ja, volgend jaar beter zullen we maar zeggen.

Zico, ik kan me goed voorstellen dat je hier wel een beetje moedeloos van wordt. Ben je verder nog bij een arts geweest om opnieuw bloed te laten prikken ofzo?

Natas, veel plezier morgenmiddag met je echo! Wij gaan vrijdag ook zeker genieten.

Molly, wat een geweldig leuk plaatje van je Fjord!

LMM, snuitje mag je nog wel zeggen van een paard, maar bek, kop en poten niet. En het paard van Molly heeft inderdaad een lief snuitje.

Het was mij bij de julimama's ook al opgevallen dat er bijna geen 30plussers tussenzitten. Ik heb me daar verder ook nog niet aangemeld. Wie weet komt dat nog wel.

4. justfortoday

justfortoday Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
  5. Ik vind Molly's voorkant schattiger... :) ;) :)

6. LastminuteMama

20 jun 2007
    632
    0
    0
    Ook een schatje...de achterkant vraagt om een sopje! Mijn "kleine meid" is gek op water en deze?

7. justfortoday

justfortoday Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    Nogal gek op water ja :)

8. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Haha, ja, de voorkant van Molly ziet er toch wel wat snoepiger uit dan de achterkant.

Wij hebben ook 2 honden, maar geen van beiden zijn waterratten, al zou je van een mechelaar anders verwachten. Tenminste, de meeste mechelaars die ik ken, houden wel van water.

9. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    inez, morgen bloed laten nemen. Maar heb dagdienst dus zal ik vrijdag pas uitslag weten en weten wat ze gaan doen, als de ongi er dan nog niet is, de temp is aan het dalen.

10. Ellenk

Ellenk VIP lid

Vreemd allemaal Zico, hoop dat je snel duidelijkheid hebt. Dit is ook niets zo!

11. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Ik hoop ook voor je dat je snel duidelijkheid krijgt Zico. Om zo in onzekerheid te moeten zitten is niks. Dan kun je nog beter maar gewoon die nare :evil: :evil: op bezoek krijgen dan dit. Ook niet leuk, maar dan weet je in ieder geval waar je aan toe bent.
    Meid, heel veel sterkte, ik denk aan je.

12. Kainda

Kainda Lid

25 dec 2007
    48
    0
    0
    Hey fijn om te horen dat iedereen een goede jaarwisseling heeft gehad :)

Hebben jullie ook wel twijfels over je leeftijd en zwanger zijn/worden?
    Ik weet zeker dat ik nog een kindje wil, maar ik durf niet goed met anderen erover te praten.
    Ik zie de mensen in gedachten al kletsen over mij :(
    Wij hebben al twee grote meiden...
    Ik weet wel dat ik mij dat niet moet aantrekken, maar dat is juist mijn probleem, heel gevoelig zijn.

Mijn man en dochters zijn gelukkig wel heel lief.
    De meiden willen een zusje :p en zijn al namen aan het bedenken.

Verder voel ik me alles behalve fijn.
    Misselijk, maar niet echt. Vreselijk moe, gevoelig in mn onderbuik...

Gisteren weer voor het eerst op mn paardje gereden, voelde toch wel fijn.
    Nu dus wel spierpijn haha.

Hm...maarjah vol dubbele gevoelens dus * zucht *

13. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Joepie, ook de echo van vandaag was helemaal goed! \:D/
    Hartje klopte en in goede snelheid, vruchtje mooi gegroeid en de ontwikkeling ligt tot op de dag af precies op schema.

Weer de bevestiging van de gyn gekregen dat met zo'n mooie echo op deze termijn het extra verhoogde risico v.d. eerste 12 weken op miskraam eigenlijk al wel geweken is. Dat is heel fijn weer te horen!
    Maar goed, garantie tot aan de deur weer natuurlijk. Ik zal toch blij zijn als we die 12 weken daadwerkelijk op de kalender hebben staan en als de nekplooimeting voorbij is. Volgende echo met nekplooiemeting is 18 januari.

Ik zag zelf het hartje eerst niet kloppen, dus schrok me weer rot. Duurde heel even voordat hij zei en aanwees dat het hartje klopte, nou mijn hart zat al in m'n keel!
    Ik zag zelf ook de ontwikkeling tussen deze echo en de vorige. Je kon de uitstulpinkjes van armpje en beentjes zien, plus de vorm van hoofdje en rompje waren al een beetje te herkennen. Inscannen lukt even niet, ik kom volgende week pas weer op kantoor.

*Tassie maakt met Chrisje nog een rondedansje* :whistle:

14. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    @ Kainda : jawel, wij hebben ook onze twijfelperiode gehad.
    Na lang gewacht te hebben voor de dochters van mijn man (nu 21 en 18 ) wisten wij het ook even niet meer. Wil je op die leeftijd nog wel aan zoiets beginnen, weer overnieuw starten, met een puber zitten als Chris met pensioen gaat, kunnen we het nog wel aan? Enzovoort.

Maar......... als je je hart laat spreken en als je dat ook kunt horen, dán heb je je antwoord.
    Er zullen bij ons ook zeker mensen zijn die er anders over denken. Waarschijnlijk dan vooral bij Chris, nu op z'n 52ste en vader van 2 grote meiden plus zelf al opa sinds 3 maanden, nog aan een kind beginnen. Maar echt hoor, dat doen ze dan maar lekker. Niet leuk, maar totaal ondergeschikt aan wat wij wensen.

Volg je hart! ;)

15. LastminuteMama

20 jun 2007
    632
    0
    0
    Super Natas....een gezond cashewnootje!

Vanwege ons cashewmeisje even een nieuw lijstje:

04-01 Inez 4e echo
    08-01 Kainda NOD
    10-01 LMM NOD (maar die gaat toch pas een paar dagen later testen)
    10-01 Smoeltje NOD
    14-01 Lola NOD
    15-01 Ellen NOD
    15-01 Indogirl NOD
    18-01 Natas echo+nekplooimeting
    31-01 Natas VK
    06-07 Lientje bevalling
    04-08 Natas bevalling

18-09 LMM bevalling
    21-09 Lola bevalling (wishfull thinking... )
    22-09 Ellen bevalling

@Kainda: twijfels heb ik niet en wat de omgeving zegt....Ik denk dat het voor vrouwen die nog geen kinderen hebben ook wat anders is dan als je er nog eentje bij neemt. Ik heb allemaal vriendinnen van mijn leeftijd met een kinderwens dus die hoor je niet hoor...
    Lekker laten kletsen, het is jullie beslissing!

Hier vanmorgen 1 kleine drup bloed, de hele dag ongikramp en een 75F op spanning...Ik moet nog tot 10 jan maar toch....

16. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Hahaha, ik dank je en cashewtje zwaait naar je :D (ja ja, hij/zij heeft nu armpjes dus kan eindelijk zwaaien :)).
    Ik kan niet zwaaien want ik ben aan het duimen, o.a. voor jou! ;)

17. LastminuteMama

20 jun 2007
    632
    0
    0
    :oops: :) :oops: :) :oops: :)

....als we toch eens van duimen zwanger konden raken he!

18. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
  19. Ellenk

Ellenk VIP lid

Wauw Natas, nu op naar de 13 weken !
    Dat is mijn kritische periode dus ik vind het altijd een beetje eng als jullie het hebben over een perfecte echo en minder kans op.... ik weet dat het anders kan.... maar het gaat vaker goed dan mis dus en dit is natuurlijk mijn kruisje, bij jou gaat alles perfect;) en krijgt het al handjes en voetjes...

Ben je bang voor de nekplooi meting? Hebben jullie al beslist wat jullie gaan doen met de uitslag ? Dat is voor ons 'oudjes' natuurlijk nog een extra bijkomstigheid....

20. Ellenk

Ellenk VIP lid

Dan had ik al een tweeling gehad ;)

Deel Deze Pagina