35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger ?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Jippeltje, 27 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ellenk

Ellenk VIP lid

Ok we zullen duimen
    goed weekend

2. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Duim duim voor Diaantje! :)

Molly hoestie met jou? Heb je een paar daagjes gemist geloof ik. Hoop dat je het nieuwe jaar weer goede hoop en optimisme hebt gekregen.

3. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Super Inez, helemaal super je mooie echo!
    Heb je nog even terug gezwaaid, en de groetjes gedaan van al zijn/haar forumtantes? :)

Oké Diaantje, ik duim!
    Lijkt me erg eng voor jou, met de vervroegde overgang die in je nek hijgt.

Anna, dit keer voelde ik later dan de vorige keer wat zwangersymptomen en maakte ik me ook zorgen. Deze zwangerschap gaat wel goed...... je kunt er echt niets van zeggen.
    Maar dat weet je wel. Ratio en gevoel gaan alleen soms verschillende kanten op, I know.

Zico, was je vandaag bij de gyn?

Kaley, dat zijn goede berichten

4. @Diaantje: Een ei op mijn verjaardag! Ik hoop dat dat geluk brengt... ;) Geef LastminuteMama even de datum van je NOD door, dan kom je ook de lijst...

Ik heb vandaag een vermoeiende dag achter de rug. Dochterlief heeft sinds gisteren de waterpokken en ik dacht gisteren nog: 'Dat wordt een extra 'vrije' dag!' Maar Jasmijn was erg hangerig en plotseling zwaar allergisch voor het woordje 'nee'. Ik geloof dat ik op mijn werk meer rust had gekregen... ;)

Ronde 4: EDLM 15-12, EI 30-12, NOD 14-01
    33-35-34

5. justfortoday

justfortoday Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    Haaaiii :) alles okee hier hoor, ben al een week flink aan het bijlezen op fotografiefora, even op een andere manier focussen ;)

Beterschap voor de kleine, Lola!

6. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Ha Molly,

Dat moet ik ook doen. Ik maak me vreselijke zorgen (ben DAAR zelfs misselelijk van). Heb me bedacht dat dit het goede moment is om een nieuwe spiegelreflexcamera te kopen. Dan kan ik me daar op focussen en niet op alle zorgen.

Wat wordt er vooral bepraat op zo'n forum? Sluitertijden en ruis en dat soort termen?

7. justfortoday

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    Ligt er aan welk forum. De Amerikanen slijmen tegen elkaar dat alle foto's zo prachtig zijn, ook al is het 3x niks, en de 2 nederlandstalige fora die ik volg zijn ook weer heel verschillend, 1 is heel technisch en neuzelig, en de ander varieert van dag tot dag :)
    't Zijn net echte mensen. Ik hou me op de achtergrond, heb wel geleerd niet meer te koop te lopen met mijn camera's.
    Helaas ga je je met dit soort weer niet echt vermaken met een nieuwe camera, Anna. Zo grauw en grijs.

8. Smoeltje

Smoeltje Fanatiek lid

19 nov 2006
    1.069
    0
    0
    manager
    Sunhine city
    Hey lady's

Een beetje laat: de beste wensen voor 2008!

Was afgelopen dagen niet in de mood om te forrumen want had heeeeleee andere zaakjes aan mijn koppie:

Wij gaan trouwen!
    Heel veel geregel en ideetjes opdoen dus...vooral omdat het allemaal op korte termijn gaat plaats vinden. Namelijk in mei :) :)

Verder veel opgeruimd op zolder want over ruim een weekje krijgen we onze dakkapel ( Jippieeee!)

En verder ben ik in afwachting van het IVF traject, we worden binnenkort opgeroepen als het goed is.

Molly en Annna, jullie zijn ook geintreseerd in fotografie?
    Ik namelijk ook, heb een hele lange tijd op fotoapparatuur.nl rondgewandeld....voornamelijk om ervaringen op te doen van anderen wat betreft een goede camera.
    Heb nu 2: een digitale Nikon D70 en een Nikon FE....vooral de digitale maak ik handig gebruik van.

Nou luitjes, dat was het wel zo ongeveer weer.
    Tot snel!

9. Smoeltje

Smoeltje Fanatiek lid

19 nov 2006
    1.069
    0
    0
    manager
    Sunhine city
    @ Kaley, sorry als ik er helemaal naast zit, maar was je niet pas geleden weer zwanger? ( dus een paar weken terug? Hoe dan ook, geweldig dat je lichaam het nog goed doet en hopelijk ben je weer snel zwanger en blijft het kleine hummeltje zich goed vasthouden daarbinnen.

10. justfortoday

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    Hier ook Nikon, smoeltje.

11. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Gaaf je trouwplannen Smoeltje! :D

12. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Smoeltje, Molly, ik denk dat ik voor de Sony Alpha ga. Nieuw, maar schijnt best goed te zijn.

13. LastminuteMama

LastminuteMama Bekend lid

20 jun 2007
    632
    0
    0
    Hi Smoeltje, jij ook een fijn 2008 maar met trouwplannen in het vooruitzicht gaat het wel lukken. Ik hoop dat je IVF pogingen vlot verlopen, misschien dan zelfs een zwangere bruid?

@Cameradames: klinkt allemaal leuk! Als ik eens wat meer tijd zou hebben zou ik er ook wat meer mee willen doen. Heb nu een lullige Sony P72 en die bevalt niet meer zo best. Ik denk nu aan een Canon Ixus, alleen al vanwege het mooie platte toestel zelf.

14. Ellenk

Ellenk VIP lid

OOOOO Trouwen.... ik wil ook ;)
    Eerst maar eens nieuwe baby maken ..:)

Ik weet helemaal niets van fotograferen. Ik ben eens naar Costa Rica op vakantie geweest. Iedereen van die dure digitale spiegelreflex camera's en ik met mijn Olympus 3.2 mpics

Zijn we terug in nederland op reunie blijken mijn foto's qua helderheid niet onder te doen met al die dure toestellen. Veel mensen veel van mijn foto's bijbesteld. hahahahaha ;) Tis ook mazzel hebben qua kleur/helderheid bij dat soort toestellen denk ik ... ik heb toevallig een toppertje, was nog wel het showmodel

15. @Smoeltje: Van harte gefeliciteerd met je trouwplannen!

@LMM: Ik heb ook een Canon Ixus en die bevalt super goed! Zó goed dat ik overweeg een nieuwe Ixus aan te schaffen met een hogere resolutie (heb nu 'slechts' 4 megapixels...) Voor mij was het destijds ook een belangrijke voorwaarde dat hij plat moest zijn. Ik moet hem bij wijze van spreken in mijn broekzak kunnen stoppen. Ik heb hem dan ook heel vaak bij me. Maar omdat ik graag fotobewerkingen maak (met PSP en Photoshop) kom ik met 4 megapixels eigenlijk tekort, maar voor 'gewone' foto's op normaal formaat is hij goed genoeg...

16. LastminuteMama

20 jun 2007
    632
    0
    0
    Lola, ik heb inmiddels al wat ervaring opgedaan met de Ixus, m'n vader heeft een 6.0. Ik zit ook regelmatig te spelen met Photoshop en PSP en dan zie ik ook echt wel verschil met de foto's van de Ixus en mijn Sony.
    Ze worden ook steeds goedkoper! Die Sony was in 2003 nog €. 349,-- en dat was al een zeer goede aanbieding. Ik zal laatst al een Ixus 7 geloof ik voor nog geen €. 200,--. Ik wacht nog even tot het voorjaar, tegen de vakantieperiode zullen ze wel met die dingen gaan stunten en dan misschien een Ixus voor een zeer zacht prijsje?

17. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Het is voor mij een Sony Alpha100 geworden. Het grote voordeel voor mij is dat ik mijn oude Minolta lenzen er ook mee kan gebruiken. Ber er erg mee in mijn nopjes en het heeft geholpen het vervelende gevoel een beetje kwijt te raken.

Ellen, je hebt gelijk trouwens dat je met een gewone compactcamera ook fantastische foto's kunt maken. We zijn een jaar weggeweest een hebben hele mooie foto's gemaakt met een Sony Powershot en een Canon standaardcamera.
    Ik was vooral te spreken over de Sony, die is wel dikker. Maar heeft voor mij als voordeel dat de je standaard AA batterijen kunt gebruiken, ik vergeet nogal een de batterij op te laden.
    Een spiegelreflexcamera is eigenlijk alleen handig als je meer wilt uitproberen.

We zijn nu nog op zoek naar een nieuw klein compactcameraatje. De ene zijn we kwijt geraakt, de andere hebben we aan mijn ouders gegeven.

18. LastminuteMama

20 jun 2007
    632
    0
    0
    Klopt, dat was ook de reden dat we die P72 hebben genomen. Het ding is al technisch achterhaald maar maakt toch wel redelijke foto's.
    laatst heb ik eens een foto met m'n mobiel gemaakt, 2 megapix en het viel nog niet eens zwaar tegen!

19. Smoeltje

Smoeltje Fanatiek lid

19 nov 2006
    1.069
    0
    0
    manager
    Sunhine city
    Thanks lady's!

Ik begin het nu zelf helemaal te beseffen en heb allerlei wilde plannen hahaha.
    En zoals LMM: misschien wel een zwangere ( hopelijk dan niet misselijke) bruid.

Ik moet tot mijn schaamte bekennen dat ik de beide spieglreflex camera's weinig gebruik de laatste tijd. Ik vind het een heel gezeul met die tas met toebehoren.

20. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    He meiden , eindelijk eens goed nieuws, ben ongi geworden. Heb wel degelijk een cyclus van 17 en 27 dagen gehad.
    Eindelijk kunnen we verder en beginnen met clomid

Deel Deze Pagina