Hallo allemaal, een nieuweling hier ! Ben in december 35 jaar geworden en al enkele maanden gestopt met de pil. Vanaf februari gaan we voor een (1ste !) kindje Een 7-tal jaar geleden hebben m'n ex en ik een tijd geprobeerd om zwanger te geraken maar dat is toen niet gelukt. (achteraf bekeken besef ik dat ik daar toen ook nog niet klaar voor was) (mijn ex heeft trouwens intussen wel een baby van enkele maanden) Dus nu ga ik er voor met m'n nieuwe (toch ook al 5 jaar) vriend, superspannend allemaal ! Trouwens aan iedereen nog een happy & healthy 2008 toegewenst ! Groetjes !
Welkom bobby jean! Fijn dat je eindelijk ongi bent, Zico. Hier wilde temp niet verder zakken dan 1x 36.7 en verder steedsd maar 36.8 en 36.9. Gisteren zelfs 37.1 maar vanochtend.... 36.6
Goede morgen dames, Zojuist even bijgelezen. Had eerder dit weekend geen tijd gehad, had de 2 kleintje van mijn zusje op logé. Hartstikke gezellig! @ Ellenk, Anna, Natas & Lola: fijn dat jullie voor me duimen. Morgen is de grote dag: 16.30 uur IUI! Het geeft idd een stressiegevoel dat mijn moeder zo vroeg in de overgang was en dat dit genetisch bepaald is. Er het beste van hopen maar @ Lola: van harte beterschap voor jouw kleine prinsesje. En begrijp ik het goed: ben je vrijdag jarig geweest? Zo ja: van harte gefeliciteerd! Hoop dat je een fijne dag hebt gehad! @ Smoeltje: trouwen?! Dat is geweldig nieuws! Wens jullie heel veel plezier met de voorbereidingen van de grote dag. De voorpret is ontzettend leuk, toch! In ieder geval: gefeliciteerd! @ Zico: mooi dat je ongi bent geworden. Succes met deze ronde! Mag ik vragen of je ook IUI hebt, in verband met de clomid die je gebruikt? @ bobby jean: van harte welkom en jij ook een heel vruchtbaar 2008! @ LMM: ik geloof dat ik jou mijn NOD moet doorgeven voor het lijstje. Probleem is dat ik deze ronde niet weet welke dag dat wordt. Maandag 7 januari 2008 heb ik mijn IUI. Als ik uitga van 10 dagen, dat was laatst het geval, dan is 17 januari mijn NOD. De 2 keren daarvoor was het 12 dagen, dus dan is 19 januari mijn NOD. Alleen...ik krijg vanaf deze ronde medicijnen die ik de dag na IUI moet beginnen de slikken, zodat de periode tussen IUI en NOD langer word. PFFFF, ik word er zo moe van, zal morgen aan mijn ferti arts vragen wat ik als NOD moet aanhouden. Voor iedereen die ik vergeten ben: sorry, maar ook jullie veel succes! Voor sowieso iedereen: nog een hele fijne zondag!
Nee, ik ben morgen jarig, de dag van jouw inseminatie (en dus jouw eisprong, vandaar dat ik schreef over een ei op mijn verjaardag...) Alvast heel veel succes gewenst! Wat een laat tijdstip overigens, dan ben je dus speciaal moeten opstaan vannacht voor de pregnyl-injectie . Ik weet nog dat ik altijd om 10.00 uur of om 12.00 uur moest. Injecteer jij jezelf trouwens? Ons kleine prinsesje ziet er inmiddels uit als een krentenbolletje en begint helaas ook last van jeuk te krijgen. Gelukkig heeft ze vannacht redelijk goed geslapen, beter dan we verwacht hadden. Ze heeft een keer of 6 héél eventjes gehuild, maar ze sliep gelukkig ook meteen weer in. Ik denk dat ze half wakker werd van de jeuk...
Bobby Jean, van harte welkom hier en heel veel succes! Lola, alvast veel plezier morgen! Diaantje, voor jou ga ik morgen heel hard duimen! Zico, fijn dat je nu eindelijk verder kan meis.
Oooo, vergeet ik helemaal om Bobby Jean welkom te heten... Bij deze dus... Ronde 4: EDLM 15-12, EI 30-12, NOD 14-01 33-35-34
De nieuwe lijst: 07-01 Diaantje IUI 08-01 Kainda NOD 10-01 LMM NOD (maar die gaat toch pas een paar dagen later testen) 10-01 Smoeltje NOD 14-01 Lola NOD 15-01 Ellen NOD 15-01 Indogirl NOD 18-01 Diaantje NOD 18-01 Natas echo+nekplooimeting 21-01 Lientje V-punctie 31-01 Natas VK 31-01 Inez Echo 06-07 Lientje bevalling 04-08 Natas bevalling 18-09 LMM bevalling 21-09 Lola bevalling (wishfull thinking... ) 22-09 Ellen bevalling
Hallo allemaal, Tis weer ff geleden dat ik van me heb laten horen. Nog geen spannend nieuws, hoewel ik mijn menstruatie deze keer duidelijk anders vond dan anders. Maar negatieve test.(wist het zonder de test ook wel, maar had onbedwingbare behoefte om er toch 1 te doen) Hebben jullie ook "Babyboom"gevolgd? Ik werd er wel een beetje depri van, eerlijk gezegd. Zoveel stellen die in medische molen zaten om zwanger te worden. Goed dat het er is, begrijp me niet verkeerd, maar zo jammer dat het nodig is. En aangezien ik manlief daar nooit voor krijg, ga je dan toch denken dat de kans wel heeeeel klein is dat het spontaan gebeurt. En janken natuurlijk als er een stel wel zwanger is, van blijdschap voor hun en een beetje jaloezie;IK WIL DAT OOK!. Ben gelukkig niet gauw jaloers/afgunstig o.i.d., maar in dit geval komt het toch iets makkelijker om de hoek kijken. Maar we gaan gewoon verder en wil nu toch ook een een ovulatietest aanschaffen. Iemand advies mbt merk, gebruik etc. Heb werkelijk nog geen flauw idee hoe het werkt.Zal ook ff op verder op de site zoeken. Ga eens ff proberen om wat vaker in te loggen. Heb in mijn omgeving niemand van mijn leeftijd die zwanger is/wil worden. Groetjes Sandra
diaantje, het enige dat gyn heeft gezegd is dat ik clomid moet innemen en dat ze dag 12 een echo gaan doen, voor de rest is het nog een vraagteken, wel spannend.
@SanRob: Ik heb Babyboom ook gevolgd en raakte vaak ontroerd. Toen wij zelf in de medische molen zaten, leek het allemaal een beetje mij heen te gaan en dat komt er nu pas - mede door zulke programma's ? - pas uit. Het programma zette mij ook steeds met beide benen op de grond en dan nam ik me voor om nóóit te klagen wanneer het niet zou lukken om nog een kindje te krijgen, want ik mocht me super gelukkig prijzen met onze geweldige dochter... Ik gebruik trouwens de 'zwanger worden set' van Mat Care die je via zwangerschapspagina.nl kunt bestellen. In iedere set zitten 10 ovulatietesten en 2 zwangerschapstesten en ze zijn niet duur. Mij bevallen ze prima...
Hallo Dames, Ik werd doorverwezen naar deze topic, nadat ik mijn oude topic weer leven in wilde blazen. Ik ben 38 jaar, en heb uit mijn eerste huwelijk 3 kids. Uit mijn ( bijna 7 jaar) huidige relatie heb ik het afgelopen jaar 2 maal een miskraam gehad. Maar wat ik niet had gedacht is toch gebeurd, ik ben weer zwanger. Wat ik ook erg leuk vind is dat ik Sanrob weer zie! Ik weet niet of je me nog kent, maar erg leuk! Maar ik ben weer back! Heb het deze keer tot 8 weken weten te redden, en heb het hartje al gezien en gehoord! Dat is een mijlpaal voor me, en a.s. donderdag krijg ik weer een echo......elke dag is er weer 1, maar het gaat erg goed! Knuf Ief
Welkom (terug) Sanrob, leuk dat je er weer bent! Welkom Cyberwitch en van harte met je zwangerschap! We zijn hier blij met iedere ouwe taart die zich bij ons voegt en vooral als ze zwanger zijn!
@ lola: oh wat een muts ben ik toch. Nou goed, wens ik je morgen een hele fijne verjaardag! Van harte alvast! Ben inderdaad vannacht om 03.30 u opgestaan om de pregnyl uit de ijskast te halen en daarna om 04.15 om de spuit klaar te maken om die om 04.30 uur te zetten. Ja, ik spuit idd zelf. Moet er niet aan denken om dan ook nog naar het ziekenhuis te rijden. Zijn van mij uit ook weer 20 minuten. GAAP! @ Natas: dank je, hoop dat het helpt! @ SanRob: heb Babyboom een paar keer teruggekeken op internet. Idd heel ontroerend. Maar ook mooi om te zien als er weer een stel zwanger is. Om je daarna af te vragen: wanneer zijn wij aan de beurt! @ Zico: oh, spannend! Hoop dat clomid je geluk gaat brengen. @ cyberwitch69: welkom! Geweldig dat je zwanger bent en een mijlpaal hebt bereikt, van harte! @ LMM & Ellen: mag ik me dan ook bij jullie aansluiten?
Kaley, de wonderen zijn soms de wereld nog niet uit hoor. Deze dame is ook 43, we hebben twee zoons van 23 en 21, hoopten al die tijd op een derde.... maar die liet wel heeeeeeeeeel lang op zich wachten! Toch gebeurde het onmogelijke vorig jaar nog bij ons: inmmiddels zijn we 32 weken en het gaat allemaal prima! Zelfs ondanks m'n diabetes verloopt alles nog steeds op rolletjes, hoewel ik moet zeggen dat het me soms allemaal geestelijk een beetje boven de pet gaat: als je je halve leven wacht op iets wat niet komt, en het gebeurt dan toch nog! Om beurten zit ik dus op m'n roze wolk en ben ook vaak bang dat het allemaal te mooi is om waar te zijn, (zal ook wel door de hormonen komen) en daarom huil ik ook nog wel es en ik weet niet eens waarom! Maar wat ik je dus wil zeggen: wanhoop nog niet, want wonderen gebeuren echt nog! Veel succes!