35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger ?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Jippeltje, 27 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ellenk

Ellenk VIP lid

He verdorie beterschap met dr Zico

2. SanRob

SanRob Bekend lid

28 jun 2007
    847
    0
    0
    doktersassistente/pedicure
    apeldoorn
    Kan iemand eens ff de afkortingen met betekenis opschrijven? Is misschien al wel vaker gevraagd; geen idee. Maar kom er niet helemaal meer uit. En het is zo jammer om niet te snappen in welke periode iemand zit-wat iemand meemaakt, etc.

Ga morgen beginnen met de Sensitest; ben benieuwd.
    Als 1e dag vd cyclus ga ik uit van de 1e dag ik echt vloei, dat klopt toch?
    Normaal 2-3 dgn vantevoren bruine afscheiding; laatste keer 6 dgn vantevoren.

3. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    ze heeft net een pikuur gehad en ligt stilletjes op de zetel, ze heeft griep en staat op dieet.
    Al maar goed dat de dokter om de hoek bijna woont.

4. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    SanRob. je hebt gelijk hoor, de bruine afscheiding telt niet mee als menstruatiedag. Het begint pas bij echt bloedverlies. Succes met de testen. Ik hoop dat het een beetje duidelijk is bij jou. Dat is helaas niet altijd bij iedereen het geval. Maar je kunt hier altijd iemand vragen.

Verder iedereen zwaai zwaai. Ik heb vele pagina's gemist. In maar 2 dagen, maar heb nu geen tijd om echt bij te lezen.

5. justfortoday

justfortoday Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    Omdat we wel s*xen, en omdat mijn temp heel vreemde dingen doet. Kan dus positief zijn, negatief, of verwarring alom van binnen zijn.
    Geeft niet hoor, komp wel weer goed.

6. justfortoday

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    Nieuws van Peppep. Mag het posten. Voorlopig heeft ze even geen kracht om te internetten. Ze heeft fikse endometriose, in totaal ongeveer ter grootte van een voetbal. Megapijnen, en ze neemt 1x per dag een sterke pijnstiller die ze NIET mag hebben voor haar hart. Dit om toch haar dieren te kunnen verzorgen en even wat minder pijn te hebben. De pijnstiller werkt 4 uur. De andere 20 uur ligt ze op bed, probeert te slapen en vergaat van de pijn vooral aan de linkerkant, terwijl er rechts 2 hele grote endo's zitten. Om te proberen de endo's te verkleinen is ze op medicatie gezet die de overgang nadoen, elke paar minuten zweten en opvliegers, oorsuizingen enz. Tot overmaat van ramp de buikgriep er overheen, dus nu al meer dan 24 uur 39 graden koorts.
    Ze is maandag in het ziekenhuis geweest voor uitslagen en vandaag weer bij de gynaecoloog. Uitslag is dat 1 eierstok er waarschijnlijk echt uit moet. Gyn gaat er van uit alleen rechts, ook al zitten beide kanten vastgelegd. Pep heeft het maar zo gelaten, ze zien het wel in de OK. Gyn gaat er vaart achter zetten en morgen hoort Pep meer. Vooralsnog geen enge ziektes als bv kanker. Maar alles blijkt pas echt op de operatietafel. Na de operatie zal ze via de rug een extra slangetje krijgen om een paar dagen lang extra plaatstelijke verdoving toe te kunnen dienen aan het deel van navel tot schaambeen, hopelijk heeft ze dan ook even geen lage rugpijn, wat ze al 2 jaar (vanaf de open hart operatie) heeft.
    Tot zover Peppep haar update, jullie begrijpen dat ze voorlopig geen behoefte heeft aan een zwangerschapsforum, voornamelijk de kracht ontbreekt haar. Laten we hopen dat het inderdaad bij 1 eierstok blijft.
    Duimen duimen duimen voor mijn dinnetje.

7. nin0

nin0 Actief lid

4 okt 2007
    472
    0
    0
    xxxxx
    xxxxxxxx
    Wat heftig van Peppep!

Diaantje mijn NOD werd ook steeds maar korter en toch ben ik zwanger. Ik wilde net een afspraak maken en vragen om Duphaston, maar gelukkig kan je met een korte NOD ook zwanger worden. Heb ook drie miskramen gehad, dus het zou er misschien wel mee te maken kunnen hebben in combinatie met mijn leeftijd.

Ik wacht met spanning op de eerste nieuwejaars zwangere. Wie o wie?

8. LastminuteMama

LastminuteMama Bekend lid

20 jun 2007
    632
    0
    0
    He Molly, da's k voor Peppep! Wens haar sterkte!

Hier geen ongi (wel beetje roze en dat heb ik ook nooit) maar griepverschijnselen! :rolleyes: :rolleyes: Gisteren op kinderbedtijd naar bed...

9. justfortoday

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    Sorry dat ik jou mijn griep heb gegeven, LMM ;)

10. Ellenk

Ellenk VIP lid

Sterkte voor Peppep..

LMM 16dpo alweer meid meid meid
    Spannend

11. diaantje1

diaantje1 Bekend lid

2 jan 2008
    954
    0
    0
    @ Zico: beterschap voor je dochtertje

@ SanRob: veel succes met de sensitest

@ Molly (Peppep): jeetje, wat een heftig verhaal zeg. Ik zal voor haar duimen. Wens je haar veel sterkte van mij?!

@ Nin0: mooi, dat geeft de burger moed. Het is idd een combinatie van een hoop factoren, zoals leeftijd, eierstokken die 'doof' beginnen te worden, een moeder die erug vroeg (41 jaar) in de overgang is geraakt, etc.. De kans om spontaan zwanger te raken was voor mij erg klein, een paar procent maar, dus daarom die Duphaston.

@ LMM: wordt jij de 1e nieuwjaarszwangere? Duim, duim, duim! Ook veel sterkte met de griepverschijnselen, hoop dat die wegblijft.

12. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Oh Molly, wat heftig allemaal voor Peppep zeg. Natuurlijk gaan we keihard duimen voor haar. Wil je haar heeeel veel sterkte van mij wensen met alles wat komen gaat?

LMM beterschap. Het is niet fijn om de griep te hebben. En wat is het nu spannend voor je meid! Ik blijf voor je duimen opdat jij de eerste nieuwjaarszwangere mag zijn.

Natas, jij heel veel sterkte met je 'monsterdag' vandaag.

Ellen, ook voor jou ziet het er hoopgevend uit. Ook voor jou duim duim.

Zico, hoop dat je dochter snel weer beter is!

Verder naar de rest even zwaai zwaai.

Hier zo even geen bijzonderheden verder. Alles gaat hier verder prima.

13. Niet meer actief

Hey meiden

Hier weer een update van mij ........

Vandaag 1 dag overtijd maar voel dus niks nada
    ik w8 alles nog even rustig af want natuurlijk kan er nog van alles gebeuren en kan ook nog ongie worden ...want misschien is mijn cyclus deze x langer

Normaal gesproken heb ik 2 dg van tevoren bruine afscheiding maar heb nog niks kunnen ontdekken het enige wat ik vanmorgen had was een vlaag van misselijkheid maar ook dat kan van alles betekenen weet ik inmiddels uit ervaring

zou wel heel sterk zijn als ik nu alweer gelijk zwanger zou zijn maar ja de wonderen zijn de wereld nog niet uit en ik ben het levende bewijs dat alles kan hahaha in 4 mnd tijd 3 x zwanger geweest dus alles kan

hou jullie op de hoogte ga voorlopig nog niet testen ...laat het lekker nog even op zn beloop

iedereen sterkte ...
    iedereen beterschap..

liefs kaley

14. Kainda

Kainda Lid

25 dec 2007
    48
    0
    0
    Ik heb positief getest :oops: :)

Ik ben helemaal beduusd, in de war en blijblijblij

ik weet het even niet meer :confused:

15. Niet meer actief

GEFELICITEERD !

geniet ervan meid

liefs kaley

16. diaantje1

diaantje1 Bekend lid

2 jan 2008
    954
    0
    0
    @ Kainda: yeah, jippie, we hebben een eerste nieuwjaarszwangere :) !!!!

Van harte en nu genieten :thumup:

17. Kainda

Kainda Lid

25 dec 2007
    48
    0
    0
    Ik heb positief getest :oops: :)

Ik ben helemaal beduusd, in de war en blijblijblij

ik weet het even niet meer :confused:

18. Niet meer actief

GEFELICITEERD !

geniet ervan meid

liefs kaley

19. diaantje1

diaantje1 Bekend lid

2 jan 2008
    954
    0
    0
    @ Kainda: yeah, jippie, we hebben een eerste nieuwjaarszwangere :) !!!!

Van harte en nu genieten :thumup:

20. SanRob

SanRob Bekend lid

28 jun 2007
    847
    0
    0
    doktersassistente/pedicure
    apeldoorn
    Mollyvg; HEEL VEEL STERKTE VOOR Peppep.Watn verhaal zeg.

Kainda; VAN HARTE> HEERLIJK. GEWELDIG.

Sterkte voor de zwak, ziek en misselijken onder ons. De virussen blijven allemaal lekker lang hangen; je bent er niet zomaar vanaf.

Deel Deze Pagina