Ik hoop het..... Gezien dat rare gedoe met het roze slijm etc vind ik het nogal verdacht. Hoe is het bij jou eigenlijk, voel je al wat?
LMM, Het klinkt hoopgevend! Behalve dat rare bloedverlies dan. 14 tot 16 dgn DPO is toch wel gemiddeld. Dus morgen testen zou ook kunnen. Maar wij zijn ook nog wel geduldig hoor als jij het bent. Ellen, kom je ook snel naar de September mama's?
Dat vreselijke vermoeide gevoel kwam pas in week 5 of 6 bij mij. De vorige keer had ik voor NOD ongeveer dezelfde klachten als nu, het enige verschil is dat ik toen geen roze geslijm had rond innesteling en juist dat geeft mij nu het gevoel dat het raak kan zijn. Omdat het pas de eerste normale cyclus is na MK ga ik niet meteen testen en zeker niet juichen, doe ik pas na de bevalling
@ Zico: heel veel sterkte met het verlies van je hondje! @ LMM: oké, jij wordt de 2e nieuwjaarszwangere @ Ellen: jij houdt ons ook in spanning, veel succes
Als ik niet de tweede nieuwjaarszwangere word, dan doe ik in ieder geval een gooi naar de titel slipstaarster van de week....Ga toch om het uur ff kijken, je weet maar nooit
Allemaal hartelijk bedankt Ik loop helemaal te jubelen door het huis. En vertel aan iedereen die het wil horen haha. Het rare ervan is dat een heleboel tegen me zeggen dat ze het al veel langer hadden gezien? : Mijn moeder zei ook al, kind je bent al veel langer zwanger : Ik heb ook al een buik alsof ik 4 maanden ofzo zwanger ben. Destijds heb ik ook een test gedaan, die was negatief. Ik heb de ha gebeld maar moets volgende week maar terug bellen, ze zitten vol, hm...zal vandaag toch nog es proberen. Ik ben wel erg benieuwd hoever ik nu écht ben @Zico, meid wat erg van je hondje, heel veel sterkte! Wij hebben onlangs afscheid moeten nemen van onze duitse herder, hij was 11 jaar. Ik weet hoe je je voelt. Heel veel sterkte voor Pepe! Liefs van mij, een blije mama Trouwens mijn dochters vinden het prachtig en zijn al druk namen aan het bedenken
Hallo Lady's! Gisteren weer een echo gehad en.....JA! DE BEEB IS ER NOG! Hij was goed gegroeid, het zag er keurig uit. Oh ik was toch blij. Het enige waar ik nu nog vreselijk tegenop zie is de eventuele vruchtwaterpunctie. Ik wilde dit nieuws toch even met jullie delen, en loop even met mijn hoofd in de wolken..........
Hee LMM schrok al van je banner Maar gelukkig telt die gewoon verder.... Hier nog steeds die rare smaak in de mond, wordt erger heb ik het gevoel. Heb nu ook dat weeige gevoel in mijn maag. Heb vanacht als een blok geslapen, ben helaas ook zo wakker geworden dus daar zal dat weeige gevoel wel vandaan komen. Bleh... Nou ja na het weekend weten we meer
Mogge Ik heb ook als een blok geslapen (mag na de klusinspanningen voordat we gingen slapen ) Ik word op zijn zachtst gezegd gallisch van mijn temp, zie album. Cyberwitch mooi dat je echo goed was, blijf jij maar even lekker op die roze wolk! LMM, hoe is de slipstaarstand?
Ik ben net bij de huisarts geweest. Ik ben heel pas zwanger Dus geen 4 maanden. Hij heeft een inwendig onderzoek gedaan wat een rotgevoel. Hij kon nog niet veel voelen. Ik krijg een oproep van de gynecoloog voor verder onderzoek. Heeft iemand van jullie een idee wanneer ik dat kan verwachten? Liefs van mij
Helaas.... Vandaag is rood Wat rood hoort te zijn Vandaag is, rood van rood wit blauw Wel een keurige 28 dagen cyclus, ieder nadeel heb z'n voordeel!
@ cyberwitch69: mooi dat de echo goed was en beebje goed gegroeid is. Maak je alvast een beetje plaats op de roze wolk...wij willen er allemaal ook naartoe @ Ellen: onze hoop is op jou gevestigd, wordt jij de 2e nieuwjaarszwangere : @ Kainda: fijn dat je toch nog bij de HA terecht kon. En nu....genieten @ LMM: balen meid ...op naar de volgende ronde en dat het dan maar raak mag zijn @ alle zwangeren onder ons: strooi eens wat van die HCG-tjes onze kant op, wij willen allemaal graag 2008 mammies worden