35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger ?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Jippeltje, 27 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miss Daantje

Miss Daantje Bekend lid

3 apr 2007
    868
    0
    0
    Mother of twins en een lief klein bubbelmeisje!!
    Leiderdorp (ZH)
    Hier ben ik Susi! :D

Het hele weekend hebben mijn vriend en ik alleen maar oog voor elkaar gehad, zo als dát niet romantisch klinkt! :)

Hij is wederom alleen maar in het weekend thuis omdat hij sinds kort een baan in Den Helder heeft. We hebben 5 jaar lang zo geleefd omdat hij in Belgie studeerde, waar ik ook een jaar met hem samen heb gewoond, en eigenlijk ben ik dat nu wel spuugzat! :x
    Hij is ongeveer een uur geleden vertrokken! :cry:

Zico, nogmaals veel sterkte meis!

Liefs, Daantje

2. Mandarijn

Mandarijn Bekend lid

3 feb 2007
    760
    0
    16
    Zo dat klinkt zeker romantisch Daantje :D
    Toch hoop ik voor jullie dat je snel een leuk huis kan vinden in Den Helder zodat jullie gewoon weer lekker samen kunnen zijn, niets is beter dan dat ;)

3. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Filiaalleidster Drogisterij
    Kloosterzande
    Ow heerlijk Daantje, zo'n weekend! Ik heb 3 jaar geLAT met mijn lief, en ik teerde op de weekends. Door de week leek het echt of ik maar half leefde...
    Na 3 jaar ging ik er dan ook kompleet aan onderdoor :( Maar gelukkig woont hij nu hier, elke ochtend naast hem wakker worden is een kadootje :-D Ik hoop dat jullie ook weer heel snel samen zullen zijn.

En ik wil lieve Zico nog eens heel veel sterkte wensen. Hoe is het nu?

4. Miss Daantje

Miss Daantje Bekend lid

3 apr 2007
    868
    0
    0
    Leiderdorp (ZH)
    Idd, Freesia oh nee, het was Naat(je) toch?! :)

Wij hebben ook een hele zware tijd achter de rug, 5 jaar apart wonen en vaak zagen we elkaar zelfs 2 of 3 weken niet als hij weekendwacht had...wij gingen er ook aan onderdoor hoor, poe hee!
    En daar kwam nog bij dat toen hij naar Belgie moest verhuizen ik net te horen had gekregen dat ik ms had en zijn beste vriend was even daar weer voor overleden tijdens een vakantie op Aruba. We hebben eigenlijk alles vrijwel alleen moeten verwerken de afgelopen jaren en elkaar heel weinig steun kunnen geven omdat we zo weinig samen waren!

Maar gelukkig houden we héél véél van elkaar en ben ik een positief ingesteld mens (al was dat soms ver te zoeken als ik het echt niet meer vol hield).

Had ik je trouwens al verteld dat ik het witte huisje zo leuk vind? :)

Dank je Mandarijn, ik weet dat jij het als geen ander begrijpt! ;)

Liefs, Daantje

5. Miss Daantje

Miss Daantje Bekend lid

3 apr 2007
    868
    0
    0
    Leiderdorp (ZH)
    Ik vraag het hier ook nog maar even: ik word waarschijnlijk morgen of overmorgen ongesteld, meestal heb dan nu al zo'n beetje donkerbruin bloedverlies, heel minimaal en vaak maar even. Nu is het opeens een beetje dik en meer witachtig. Iemand een idee wat dit kan zijn?

Liefs, Daantje

6. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Kloosterzande
    Misschien teveel geklust afgelopen weekend? :)
    Geen idee verder, sorry.

7. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Kloosterzande
    Welk witte huisje? :)
    ;)

Gelukkig weten jullie dat je ooit weer samen zult zijn. Leuke vent is het trouwens! :D Jullie zijn een erg knap setje :-D

8. Marjon

Marjon Lid

3 aug 2007
    16
    0
    0
    Hallo allemaal,

Fijn weekend gehad allemaal? Sommige onder ons wel heel intensief las ik ;). Trouwens als ik zo hoor wat een vreemde afscheiding jij nu hebt Daantje, heb ik zo mijn (positieve) vermoedens. Wij hebben de klusperiode weer achter de rug. Veel is er niet van gekomen, want mijn man heeft een chronische darmziekte en dat speelde in die tijd net weer op. Ik reken in ieder geval nergens op deze ronde. Ik merk wel dat nu het wat langer duurt bij de tweede (bij nr. 1 was ik al met 3 maanden zwanger, we zijn nu zo'n 5 mnd bezig), ik wel wat nerveuzer wordt. Nou weet ik wel dat dat 5 mnd nog niet echt lang is, maar ik begin me steeds meer onzeker te voelen of het nog wel voor ons weggelegd is. Er raken natuurlijk genoeg vrouwen van 40+ zwanger, maar toch ..

Verder wil ik ook nog even kwijt dat ik dit een erg fijn forum vindt. Ben een poosje actief geweest op het forum van jonge gezinnen, maar de steun die de dames elkaar hier geven vind ik vele malen oprechter! Dikke pluim voor ons allemaal :)

Ben trouwens ook wel benieuwd naar welk werk jullie in het dagelijkse leven doen en hoeveel dagen jullie werken.

En Zico, hoe is het met jou?

Groetjes,

Marjon

9. Miss Daantje

Miss Daantje Bekend lid

3 apr 2007
    868
    0
    0
    Leiderdorp (ZH)
    Hoi Marjon,

Ik pluim met je mee hoor, ik vind dit een heel medelevend forum! :)

Waarom heb jij zo je positieve vermoedens als ik vragen mag? jij weet vast wat het kan zijn... :rolleyes:

Ik werk trouwens niet op het moment. Ik heb bijna 7 jaar geleden te horen gekregen dat ik ms heb en toen is alles eigenlijk zo'n beetje gestopt, mijn studie, mijn werk enz...
    Nu voel ik me wel weer wat beter, kan er na zoveel jaar wel van uitgaan dat ik een milde vorm heb (desalniettemin heel ingrijpend en beperkend door voortdurende moeheid) en ga ik in september weer studeren.

Liefs, Daantje

10. Miss Daantje

Miss Daantje Bekend lid

3 apr 2007
    868
    0
    0
    Leiderdorp (ZH)
    Hou je nu op Naatje?! :oops: :oops: :oops: :)

11. Marjon

Marjon Lid

3 aug 2007
    16
    0
    0
    Hi,

Zelf werk ik 4 dagen, heb een baan als secretaresse in een telecombedrijf. Daarnaast hebben mijn man en ik een eigen bedrijf. Ik doe de administratie en een aantal marketing- en verkoopzaken. Dit omdat onze klanten eigenlijk allemaal buiten Nederland zitten en ik wat beter ben ik de talen.

Wat ga jij studeren straks?

Van mezelf weet ik het eigenlijk niet zo goed meer hoe het bij mijn eerste was, ik weet alleen dat ik eigenlijk geen symptonen had toen ik pas zwanger was. Op het moment in jouw cyclus dat dit nu optreedt zou het een innestelingsverhaal kunnen zijn. Ook is het zo dat de baarmoeder meer slijm/afscheiding produceert om de baarmoedermond af te sluiten bij een zwangerschap. Dit laatste heb ik een paar maand geleden zelf ook gehad en ik had toen ook een langere cyclus. Ik denk dat ik dus toen heel kort zwanger ben geweest met alle symptonen vandien. Maar .. uiteindelijk werd ik toen wel ongesteld :cry: . Hopelijk gaat het bij jou wel goed, nog even en we zullen het weten. Ik ga er in ieder geval van uit dat als jij zwanger bent, je het van de daken zult schreeuwen, te beginnen bij dit forum ;)

Groetjes
    Marjon

12. mariska72

mariska72 Fanatiek lid

25 apr 2006
    2.179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    Even je mannetje bekeken Daantje na de opmerking van Freesia en mijn conclusie...Lekker ventje ;) En dat witte waar je het over hebt...Geen idee...ik ken het niet...tenminste niet zo als jij het beschrijft..

Ik werk 40 uur per week als autorij-instructeur.

13. Miss Daantje

Miss Daantje Bekend lid

3 apr 2007
    868
    0
    0
    Leiderdorp (ZH)
    Hoi Marjon, áls ik zwanger mocht zijn schreeuw ik iedereen omver van blijdschap denk ik! :) dus mocht je vast oordopjes willen kopen...
    Ik ga er voorlopig maar gewoon vanuit dat ik over 1 á 2 daagjes ongesteld ben.

Ik ga Toegepaste Spychologie studeren... :)

Dank je Mariska, ik zal het doorgeven! :D

Liefs, Daantje

14. Miss Daantje

Miss Daantje Bekend lid

3 apr 2007
    868
    0
    0
    Leiderdorp (ZH)
    De afscheiding was eerder een beetje witgeel, troebel, waterig.. tja ik weet eigenlijk niet goed hoe ik het moet omschrijven, gewoon maar even afwachten dus... :rolleyes:

Liefs, Daantje

15. Marjon

Marjon Lid

3 aug 2007
    16
    0
    0
    Ik ga voor je duimen Daantje! Hoe lang ben jij al "bezig"?

16. Miss Daantje

Miss Daantje Bekend lid

3 apr 2007
    868
    0
    0
    Leiderdorp (ZH)
    Ik ben in februari 2006 gestopt met de pil. In mei was ik zwanger (ik dacht nog: dat is snel?!) en helaas na 6 weken in juni kreeg ik een miskraam, net voor mijn 36e verjaardag... :cry:
    Sindsdien niet meer zwanger geweest, maar omdat mijn vriend dus in Belgie studeerde waren wij heel vaak niet op het juiste moment bijelkaar, dus je kunt niet echt zeggen dat we er een jaar op hebben zitten zonder resultaat. Nu we wel weer vaker bij elkaar zullen zijn (hij heeft de afgelopen 3 maanden vakantie gehouden zeg maar), tenminste als alles goed gaat en hij in het ziekenhuis in Den Helder een vaste baan krijgt als chirurg, hopen we natuurlijk snel op een klein wondertje van ons tweetjes! :D

Liefs, Daantje

17. Ritje

Ritje Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.029
    0
    0
    bediende
    belgie
    Ik duim alvast voor je Daantje erg van die miskraam,
    eerlijk ben er ook wel wat bang voor....
    veel succes meid,

Liefs Ritje ;)

18. Diana

Diana Bekend lid

27 jun 2006
    613
    0
    0
    Valkenburg

Ik weet het :rolleyes: .....terwijl van de eerste het geen probleem was om zwanger te worden en te blijven, kreeg wel heftige zwangerschapsvergiftiging.
    Bij de tweede had ik met vanalles en nog wat rekening gehouden...gezien mijn voorgeschiedenis, onderzoeken etc op herhaling van pre-eclampsie was praktisch 0, had speciaal de gyn ervoor etc etc....maar aan een mk had ik helemaal niet gedacht :(
    Onbezorgd zwanger worden/zijn zit er voor mij niet meer in :( maar ik wil het toch heeeeel graag nog een tijdje proberen en kijken of de natuur me nog 1 keer goed gezind is ;)
    Ik probeer maar niet te veel te denken wat er allemaal kan mis gaan.....

19. Ritje

Ritje Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.029
    0
    0
    bediende
    belgie
    Klopt ook teveel nadenken en piekeren is juist wat men niet mag doen,
    ik lees hier veel droevige verhaaltjes maar toch zijn we bezig en proberen we ,
    dat ik op mijn 41 zeker moet voorzichtig zijn ondanks dat ik zo sportief ben en wedstrijden speel, wel dat is dus uitgesloten eerst dacht ik oke kan ik wel, rustig verder trainen , het zou mogelijk zijn in mijn sport hoor,
    maar neen ik ga dit niet riskeren,
    geen Mk uitlokken voor mijn hobby of iets anders gewoon rustig de tijd nemen,
    en dan nog als het moet en het hangt boven je hoofd komt het toch....

Ik probeer positief te zijn,
    dromen van een gezonde baby,
    een roos wolkje in mijn armen....
    een kind met een gelukig thuis waar iedereen naar verlangt....

Die sport loopt niet weg hihi

tja daarom een hartje onder de riem voor al die moeilijke momenten voor anderen.

Liefs Ritje

20. Mandarijn

Mandarijn Bekend lid

3 feb 2007
    760
    0
    16
    nou ik koop ze wel alvast, jij met je heerlijke enthousiasme
    dat zal wat gaan worden hier :)

Deel Deze Pagina