Onzekerheid is niet fijn nee Molly, hoop snel dat een en ander wat duidelijker voor je wordt. Kaley, fijn dat je lijf de boel weer oppikt. SanRob, ik heb het ook wel gehad dat de teststreep een paar dagen heen en weer ging tussen vaag en ietsje duidelijker. Blijf maar doortesten, dan kom je de goede vette streep wel een keer tegen. Alleen vervelend dat je medeklusser telkens 5 dagen van huis is zeg, dat vermindert toch je kansen. Lientje, fijn te lezen dat alles goed met je gaat. Geniet maar van alle lekkere dingetjes hoor Succes de 21ste met de VP!
Hee Molly ik kan je alleen maar over mijn MA vertellen. Ik had tot 2 weken na de curr een bijna positieve ovu test. Daarna verdween de streep. Bij nacontrole zagen we een groeiend eitje en een week later had ik een positieve ovu test. Ei was toen op dag 22 ofzo. Het bleek dat je ook LH in je lichaam hebt als je zwanger bent. (tenminste de meesten)
Hoi lola, bedankt voor het welkom heten. Leuk dat onze dames inderdaad bijna even oud zijn en ook voor jou dus nu voor de 2de. Ik heb gelukkig geen 6 jaar hoeven wachten, bij ons was het na 11 zeer spannende maanden gelukkig "al" raak, maar ik hoop echt dat het deze keer sneller voor ons mag gaan. Voor jou morgen dus een spannende dag, op naar je NOD. Ik zal voor je duimen hoor, succes met afwachten en slapen vannacht.
He Jammer Ellen, nog geen nieuws. Nou is geen nieuws gelukkig nog altijd goed nieuws hier! Ik heb bijna geen tijd om te tikken zo zit ik voor je te duimen. SanRob. Ik werd ook eerder zenuwachtig dan wijzer van Ovutesten in het begin. Ik testte denk ik ook te weinig, had beter 2 keer per dag kunnen doen, zoals Natas of er langer mee doorgaan. Uiteindelijk heb ik in december toch een positieve ovutest kunnen doen. Ik was eerlijk gezegd stom verbaasd erover. Molly, en Ellen misschien reageert je ovutest ook nog op achtergebleven HcG in je urine. Dat kan nog wel een week of 9 duren, na miskraam of bevalling. Marjan, jij veel plezier met klussen. En succes natuurlijk
Ja, same here, ruim 2 weken, toen waren de ov- en zw-test weer netjes negatief. Klopt, zo kwam ik erachter dat ik zwanger was @ Anna, hij is helemaal negatief geweest, en begint nu te kleuren. 't Is gewoon even afwachten of het richting ei gaat of richting vruchtje. Het gaat hier daaaaaaaaaaaagen goed, en in het weekend heb ik tijd om te piekeren, en dan moet ik er wel eens wat uitgooien zoals vanmiddag. We hebben er daarnet eventjes over gesproken en zijn samen tot de conclusie gekomen dat stoppen met de pil super goed is geweest voor onze relatie, en dat de MA en curr ook meer positiefs dan negatiefs hebben opgeleverd. Het heeft ons veel dichter bij elkaar gebracht.
Tjonge wat een spanning voor velen van jullie. Ik wens jullie allemaal weer veel hoop en succes. Ik voel me redelijk goed. Heb wel last van buikpijntjes, alsof ik ongi ga worden. Maar ik weet dat het er bij hoort Ik zie er wel tegenaan om alle testen te moeten ondergaan. Zo spannend en het duurt allemaal zo lang. Wanneer zou de eerste controle moeten plaatsvinden? Moet ik wachten voor een oproep van de Gyn? Of moet ik zelf alvast een afspraak maken bij een verloskundige? Ik heb mij HA al een paar keer gevraagd, maar wordt en telkens niet veel wijzer van Liefs van mij
Molly: tjsa gek he die ovu testen die geen duidelijkheid geven. Na mijn miskraam was het ook een groot raadsel en had ik telkens vage en duidelijke streepjes en toen ik 3 weken later een zwangerschapstest deed had ik ook nog een vaag streepje. Pas nadat ik weer ongesteld was geworden had ik weer duidelijkheid met testen. Wel fijn dat je miskraam jullie dichter bij elkaar heeft gebracht. Dat is zo belangrijk voor jullie relatie en toekomst en wie weet ben je inderdaad heel snel weer zwanger. Daar duim ik voor. Kainda, je kan de verloskundige bellen en om uitleg/afspraak vragen. Succes. En die buikpijnen horen er inderdaad bij.
Goede morgen lieve allemaal, Tjeetje, wat wordt er iedere keer veel geschreven. Als je een dag niet kijkt (zoals ik gisteren) heb je een hoop in te halen qua lezen. @ Ellen: nog steeds niet? Spannend zeg @ SanRob: veel succes met de ovutests. Balen dat je klusmaatje veel van huis is. Ik duim dat in de toekomst je ei in het weekend springt @ Kaley: geweldig toch dat je lichaam goed reageert. Nieuw jaar, nieuwe kansen. Ook voor jou duim ik dat het dit jaar raak mag zijn @ Molly: vind het echt heel fijn voor jullie dat alles jullie dichter bij elkaar heeft gebracht. Dat is toch eigenlijk het allerbelangrijkste als je samen voor een wondertje gaat Ik voelde mij vanmorgen zoals ik me een week voor NOD altijd voel. Denk dus dat eind deze week weer de zich aandienen. BALEN @ iedereen die ik vergeten ben: sorry, maar natuurlijk duim ik ook voor jullie. En uiteraard veel plezier met klussen!
Oh Ellen, balen meid, heel veel succes voor de volgende ronde. Molly, wat fijn dat deze verdrietige periode jullie zoveel dichter bijelkaar heeft gebracht. Dat is bij ons ook het geval, maar je hoort helaas ook zovaak zo anders. Kainda, wanneer je huisarts het doorgeeft aan gynaecologie kan het best nog wel even duren tot je de oproep krijgt. Wanneer de eerste controle plaatsvindt is per gynaecoloog of verloskundige verschillend. Daar is helaas niets zinnigs over te zeggen. Ik mocht zelf ivm herhaalde MK's al met 6 weken de eerste afspraak maken en daarna zouden ze me een tijdje extra onder controle houden. Ik kan me wel voorstellen dat je een beetje opziet tegen de onderzoeken ed. Op zich zie ik ook wel een beetje tegen de vruchtwaterpunctie op. Maar evengoed gaan we er wel voor. Buikpijntjes alsof je ongi wordt horen er inderdaad bij.
Kainda, Je kunt bijna overal zelf een afspraak bij een verloskunidge maken. Bij die van mij is het eerste bezoek rond 8-10 weken. De eerste echo daarna rond de 12e week. Ik wil heel graag einde vd week een echo om te weten of alles goed is. Maar aan de andere kant zie ik er al enorm tegenop e ben ik heel bang dat het weer mis is. Daarna de prenatale onderzoeken geven evenzogoed weer spanning. Molly, wat fijn dat jullie dichter tot elkaar gekomen zijn door alle vervelende dingen. Datzelfde gevoel hebben wij ook gehad en het is toch fijn als je iets positiefs kunt halen uit al deze ellende. Ik denk dat een vrouw na een Mk goed kan beoordelen of ze met deze man wel een kind wil na een MK. Helaas ijn er ook vrouwen die de conclusie trekken, dat de vent maar een ongevoelige hork is. En dan... Diaantje, probeer een beetje hoop te blijven houden, want een nieuwe zwangerschap kan ook aanvoelen als een komende ongi. Ellen, vervelend dat jouw ongi gekomen is Ik hoop dat je er niet te veel door uit het veld geslagen bent en eel succes in de volgende ronde. Ik ben vandaag weer helemaal rusteloos over mijn zwangerschap. De tekenen zijn zo vaag, dat ik me alweer zorgen begin te maken of dit kindje misschien ook geen kloppend hartje heeft. Vrijdag de eerste echo. Ik moet er niet aan denken hoe ik in die stoel zal liggen, ijskoud en met zweet uit alle porieen.
Ik ben vanochtend bij mn psycho geweest ivm medicijnen die ik gebruik. Op advies van haar heb ik de Gyn gebeld en ik mag morgen al komen Dat vind ik wel fijn want ik maak me best zorgen om de medicijnen die ik gebruik. Er is nl niets bekend over het gebruiken en een zwangerschap.
Kainda, dat is inderdaad erg spannend. Een vriendin van mij staat voor de keuze zwanger te worden met medicijnen. Het is zo vervelend dat er geen goede informatie is. Je kunt met zwangerschappen nou eenmaal geen testen doen. Succes ermee!
Nee gelukkig had ik al een beetje mijn zinnen gezet op volgende maand. Alleen dan valt vruchtbare dagen precies met de carnaval hier. (wij vieren in het dorp al een week eerder) dus of het dan van goed klussen komt weet ik ook niet
Dat ze niets weten komt doordat ze niets MOGEN testen bij zwangere vrouwen, ze zullen er dus nooit achterkomen. Fijn dat je morgen al terecht kunt!
Ik voldoe ook even aan mijn meldplicht... @Ellen: Wat ontzettend jammer dat jij ongesteld bent geworden vandaag ! Ik had het echt ontzettend leuk gevonden om ook met jou en LMM verder te kletsen bij de september-mama's... Ik kom later vanavond verder reageren op jullie belevenissen (ben aan het koken...), maar ik wilde dit alvast met jullie delen !
Hey Lola! Wat leeeeeeeeuuuuuuk! VAN HARTE GEFELICITEERD! *** MAAKT VREUGDEDANSJE VOOR LOLA***** Mogen er nog velen volgen. De andere dames: allen gegroet, ik kwam weer eens snel binnenwippen. Het is een beetje teveel om allemaal terug telezen, dus sorry dat ik niet op iedereen reageer. Hier is het rustig, heb afgelopen vrijdag naar ziekenhuis gebeld na aanleiding van de HSG foto van 21 december. Morgen is er artsen bijeenkomst, het staat op de agenda, vrijdag wordt ik gebeld en dan gaat het dus echt beginnen.........kom maar op met die hormonen en naalden.