Kainda, sterkte, hou ons op de hoogte. Anna, nu roze, als het goed is heb je op dit moment je echo... Inez, gefeliciteerd met je verjaardag!
Als jij vind dat je moet doortesten moet je dat gewoon doen, SanRob. Over dat klussen, misschien volgende keer vroeger op de avond doen, en niet rond bedtijd? Ik test en temp ook gewoon door, hopend dat ik dan kan ontdekken wat mijn lijf doet, maar voorlopig zorgt het bij mij alleen maar voor verwarring .
Kainda, ik denk dat ze met die 497 het HCG hormoon bedoelen en dat ze die te hoog noemen vind ik beetje raar. ik had hetzelfde als jij dat er niets in baarmoeder te zien was bij 5 1/2 week. in 1e instantie was HCG 1295 bij mij en de dag erop nog maar 995. als het daalt dan is er sprake van een foute zwangerschap of beginnende miskraam. als het vanzelf weggaat is dat fijn. ik verwacht eigenlijk dat ze bij jou morgen weer HCG willen prikken om te kijken of het daalt of stijgt. als het nl stijgt maar er is niets te zien op de echo dan kan het evt in je eileider zitten en dan is het buitenbaarm oederlijk en dus gevaarlijk. als het daalt moet je waarschijnlijk wachten op miskraam. allemaal heel verdrietig in ieder geval. ik wens je heel veel sterkte! groetjes, charlie
Vrijdagmiddag moet ik weer komen. Dan wordt er opnieuw een echo gemaakt. De echo die is gisteren had liet zien dat er heel minimaal wat te zien was op een eilijder. Dat er niets te zien was in de baarmoeder kwam doordat de zwangerschap waarschijnlijk ipv 5 weken, 3 weken is. Ik heb op google opgezocht wat een normale waarde is voor de duur van 3 weken zwangerschap en dat kwam redelijk overeen met die ik nu heb. Dus ik heb nog steeds een beetje hoop.
Zico en Diaantje, ik denk wel dat ik namens veel moeders in spe spreek als ik zeg, dat we erg blij zijn dat we jullie met het 'opsparen' van onze plasjes kunnen helpen. Voor ons was het zwanger raken welliswaar niet zo'n probleem, het zwanger blijven was moeilijker en dat heeft me wel aan het denken gezet. Daarom vond ik het geen verkeerd idee om er ook aan mee te doen. Inmiddels nu al weer 7 weken en nog 4 te gaan. Daarna mag het niet meer. Kainda, ik durf niet te zeggen wat de getallen HCG precies inhouden. Ik weet alleen dat wanneer het gehalte te hoog is voor het stadium van je zwangerschap, dat er dan sprake is of zou kunnen zijn van BBZ. Heel veel succes in ieder geval met de echo vrijdag en ik blijf voor je duimen dat het allemaal gewoon goed in orde is en dat de kleine uk dan gewoon te zien is in je baarmoeder. Anna, ik denk aan je! Hoop nog steeds voor je dat het allemaal zal meevallen. Allemaal dank jullie wel voor de felicitaties. Ben inderdaad jarig vandaag. Dubbel feest natuurlijk omdat de 12-wekengrens bereikt is. En dan nu maar op weg naar de volgende mijlpaal. De vruchtwaterpunctie en nog belangrijker, de uitslag. Ik heb hem op 12 februari. Erg spannend allemaal.
Bedankt dat jullie zo meeleven. Inez van harte gefeliciteerd meid! Dubbel feest! Een hele fijne dag toegewenst.
Dag lieve meiden, Hier ben ik weer even. Ben bij mijn schoonmoeder, nog wat verhuisdozen aan het inpakken en log eventjes in om te zien hoe het met jullie is. Ik ben de draad een beetje kwijt na bijna 4 weken geen internet gehad te hebben ivm verhuizing, maar heb de spanning & schrik van Anna en Kainda wel meegekregen. Heel veel sterkte meiden! Hier alles goed. Na mijn curretage ben ik op 6 januari weer ongi geworden. Na dertig dagen dus, keurig Als het goed is komt deze week mijn ei weer.... joehoe joehoe. Vanaf 24 januari heb ik weer een compu-aansluiting. We zouden het eerst op de 18e krijgen (bevestigd in een brief door KPN) maar gisteren werd ons doodleuk meegedeeld dat we op de 24e pas aangesloten zouden worden. Pffffff :-# . Nou ja, tot de 24e dan maar he? Zwaai zwaai Marieke
ohhhhhhhhhhhh m'n ei speelt parten, die steken worden erger. Als ik wat lang op m'n benen moet staan he ik buikpijn.
He ouwetjes, Op de echo was een heel klein vruchtzakje te zien, met daarin een nog kleiner vruchtje. Het pas niet bij de duur vd zwangerschap. En als we serieus gaan rekenen kan het bijna niet zijn dat de innesteling pas later was. Het blijft voor ons afwachten hoe het zich gaat ontwikkelen, maar het ziet er niet goed uit. Maandag gaan we naar de VK, dan zullen we overleggen wat het beste is om te doen, voor nu is er niets anders te doen dan afwachten en hopen op een heel groot wonder. Maar dat is een kindje in wording toch al!
Dat klinkt idd niet goed, Anna........ Toch zijn de wonderen de wereld nog niet uit, dus ook voor jou blijf ik duimen!
@Kainda: Gelukkig is er nog hoop. Ik hoop echt dat je pas 3 weken zwanger bent en dat daardoor niets te zien was op de echo. Ik blijft gewoon door duimen... @Marieke: Ik wens je veel klusplezier deze week ! @Annna: Verdorie, ik had op beter nieuws gehoopt... Maar ook voor jou blijven mijn duimen draaien! Ik moet eerlijk bekennen dat ik door jullie ervaringen ineens een stuk zenuwachtiger wordt...