35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger ?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Jippeltje, 27 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annna: Ik weet eventjes niet wat ik moet zeggen, maar...

2. @Inez: Gecondoleerd met het verlies van je tante!

@Smoeltje: Ik vind het ook erg voorbarig wat ze van plan zijn met je zoon. Misschien haalt hij zijn tentamen wel als hij er eventhjes heel flink tegenaan gaat...

@Ritje: Mooi verhaal...

Ik heb nog steeds een ik-voel-me-niet-anders-dan-anders-gevoel. Toen ik vanmiddag met mijn moeder in de stad was duurde het ook eventjes voor ik besefte: Lola, het heeft voor jou geen zin om tussen de kopjes te neuzen...' :) Gelukkig had mijn moeder niet in de gaten dat ik lang niet zo enthousiast snuffelde als normaal, ik heb dus maar voor haar gesnuffeld... ;)

3. justfortoday

justfortoday Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    Oh Anna.........

4. diaantje1

diaantje1 Bekend lid

2 jan 2008
    954
    0
    0
    @ Inez: gecondoleerd met het verlies van je tante en heel veel sterkte

@ Smoeltje: ik hoor de laatste tijd echt van die vreemde verhalen van mensen met kids op de middelbare school. Ik zou zeggen: blijf op je strepen staan!

@ Ritje: zou mooi zijn als dit een voorteken is, toch ;)

@ Nino: al 16 weken, wauw. Hoop ook op heel veel oktobermama's, kan nog he. Hoop er eigenlijk stiekem ook bij te zitten, ben alleen bang van niet

@ Lola: ik hoop dat je gelijk hebt, alleen...mijn lichaam heeft het nog altijd bij het rechte eind gehad...als ik voel wat ik nu voel, betekent dat helaas tot nu toe :evil: . Dus ga ervan uit dat dat nu ook het geval is :cry:

@ Anna: heb er geen woorden voor. ben er gewoon even stil van. sorry....

5. Smoeltje

Smoeltje Fanatiek lid

19 nov 2006
    1.069
    0
    0
    manager
    Sunhine city
    Hey Annna, Ik vind het echt heel naar en vervelend voor je...weet ff niet wat te zeggen.

@ Inez, gecondoleerd met het verlies van je tante....
    Vandaag ook al mail van een collega ontvangen wiens tante is overleden...

Zico, hahaha wat een grappige uitdrukking, maar je hebt gelijk hoor.

@diaantje en Lola, ja dat dacht ik ook.
    Had vandaag gesprek en ze waren wat bijgedraaid, ze bieden dit aan omdat het beter voor hem zou zijn. Ze zijn overtuigd dat hij het niet gaat halen en denken dat als hij dat vak skipt, hij dan wat rust vindt.

Heb gewoon gezegd dat ik denk dat ze het meer voor hun eigen gemoedsrust doen, dan dat ze het voor hem doen.
    En de afdelingsleider beaamde dat de school aan zichzelf moest denken.

Hoe dan ook, hij gaat er de komende tijd kei en kei hard tegen aan, het is erop of eronder.

Verder heb ik vandaag gebeld naar het ziekenhuis of er al wat nieuws was, mar ik moet nog ff afwachten en krijg een van deze dagen bericht en uitleg over het verdere verloop.

We are still waiting dus...

6. SanRob

SanRob Bekend lid

28 jun 2007
    847
    0
    0
    doktersassistente/pedicure
    apeldoorn
    INEZ sterkte

ANNNA :cry:
    Zo moeilijk om hier wat op te zeggen dat je steun geeft.

7. SanRob

SanRob Bekend lid

28 jun 2007
    847
    0
    0
    doktersassistente/pedicure
    apeldoorn
    Heb mijn ovutest van senistest bijna op en wil nieuwe bestellen. Twijfel of ik weer sensitest zal bestellen of een ander?
    Iemand tip/idee/mening?

8. @SanRob: Je zou de zwanger-worden-set van Matcare eens kunnen proberen. Deze set bevat 10 ovulatietesten en 2 zwangerschapstesten. Ze zijn in verschillende uitvoeringen via deze site te bestellen. Ik heb altijd de goedkoopste set gebruikt...

9. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Dank jullie wel.

Anna, veel sterkte meid. Ik ben er even stil van dat het nu toch lijkt door te zetten. Ik hoop met je mee dat het allemaal vanzelf wordt afgestoten. Fijn is het natuurlijk niet, maar ik begrijp en herken wel wat je bedoelt met dat je dat een goed gevoel zou geven.

10. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    annna, ken je verdriet, ik hoop voor jou dat het zelf komt, bij mij was dat niet het geval en hebben ze toen moeten overgaan op een curretage.

Ga vandaa verven de living, de parket is nu klaar.

Pffffffffff ben al doodop en moet nog beginnen, kan de laatste tijd m'n slaap goed gebruiken, zou het door de hromonen zijn?

En ben op dit moment nog steeds 1 1/2 kg kwijt. Ben al blij dat ik niet meer bijkom

11. Kainda

Kainda Lid

25 dec 2007
    48
    0
    0
    ow Anna :(

Sterkte weer meid.
    Ik hoop voor je dat je het allemaal een beetje aankunt.

Ik weet zeker wanneer mn eisprong was, nl 24 december.
    Dus dan weet ik ook zeker dan mn zwangerschap korter is.
    Maar er wordt gerekend vanaf de eerste dag van mn ongi en dat was 11 dec.

Dus ik heb nog steeds de stille hoop dat alles nog goed komt.

Vanmiddag om 13.40 moet ik bij de Gyn zijn.
    Ben zenuwachtig en bang.
    Van binnen weet ik dat het goed.....of wil ik dat graag?

12. @Kainda: Ik zal aan je denken vanmiddag en hoop dat je met goed nieuws terug komt!

Ik heb vanmorgen nog eens een zwangerschapstest gedaan en gelukkig was de streep nog een stuk vetter dan maandag! Ik had gewoon even wat extra bevestiging nodig, aangezien ik me nog steeds heel 'normaal' voel (voor zover ik me ooit normaal heb gevoeld dan... ;) )

13. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Haha Lola, heel herkenbaar hoor! Deze bevestiging heb ik ook heel erg nodig gehad in het begin en ik heb heel wat testjes versleten de eerste weken tot ze niet positiever konden worden. Toen ben ik maar gestopt.

Kainda, veel succes vanmiddag bij de gyn, ik hoop op positieve berichten voor jou. Kan me voorstellen dat je zenuwachtig en bang bent. Dat is heel normaal. Nog even volhouden en dan krijg je hopelijk meer zekerheid.

Zico, veel succes met het verven. Het kan goed zijn dat je extra moe bent vanwege de hormonen. Die dingen kunnen zulke rare dingen met ons lijf doen!

Smoeltje, wat een gedoe op school zeg. Als jullie denken dat jullie zoon het kan en als hij er zelf achter staat, laat hem dat vak dan gewoon blijven doen.
    Hoop dat jullie niet al te lang meer hoeven te wachten op de uitslag van het ziekenhuis.

14. justfortoday

justfortoday Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
  15. Kainda

Kainda Lid

25 dec 2007
    48
    0
    0
    Haha Lola nog maar een test gedaan?
    Ga je dat nog vaak herhalen? :)

Super gefeliciteerd nog een keer.

Ik kijk op dit moment weer naar "het kleine huis" jullie ook?

Ik heb mijn jongste dochter naar de echte naam van Laura vernoemd, Melissa.

Als bij mij alles goed gaat vind ik Carrie voor een meisje een leuke naam. Dat is de jongste van de familie Angles.

16. @Inez: Ik zag in je album inderdaad twee foto's met testen: ééntje met een licht streepje en ééntje met een donkerdere teststreep. Bij mijn test van vanmorgen waren beide strepen zelfs even donker!
    Wat een schatje is je dochter... :D

@Molly: Mogge :D !

17. @Kainda: De vorige keer heb ik dat helemaal niet gedaan, maar toen begon ik na een paar dagen vanalles te voelen: gespannen borsten, krampjes in de baarmoeder.

Ik ga Moeders voor Moeders zo maar eens bellen...

18. diaantje1

diaantje1 Bekend lid

2 jan 2008
    954
    0
    0
    @ Smoeltje: idd, laat hem het tegendeel bewijzen. Heb je nog steeds geen nieuws van het ziekenhuis? Veel sterkte!

@ Zico: welke hormonen gebruik je? Verf ze!

@ Kainda: nog even en dan op naar de gyn. Ik zal aan je denken en voor je duimen :thumup:

@ Lola: kan me er van alles bij denken dat je om de dag of zo even de bevestiging nodig hebt dat je nog steeds zwanger bent. Dat zou ik ook hebben, aangezien wij al bijna 2 jaar bezig zijn en het nog nooit gelukt is. :cry:

@ Molly: middag intussen ;)

Ik zit nu op dag 12 na de IUI. De eerste 2x kwamen de :evil: op de 12e dag. Begin hem nu dus echt te knijpen. Hoop dat het snel dinsdag is...pfff...altijd die onzekerheid :(

19. diaantje1

diaantje1 Bekend lid

2 jan 2008
    954
    0
    0
    Foutje: ik zit op dag 11...ook dat nog....

Ik zit nu op dag 12 na de IUI. De eerste 2x kwamen de :evil: op de 12e dag. Begin hem nu dus echt te knijpen. Hoop dat het snel dinsdag is...pfff...altijd die onzekerheid :([/quote]

@ Anna: hou je het nog een beetje vol, meid? Heel veel sterkte! [-o<

20. @Diaantje: Ik hoop heel erg dat jouw ongi (nog) niet komt! Ten eerste natuurlijk omdat ik hoop dat je zwanger bent. Maar mocht je dat niet zijn, dan hoop ik dat de medicijnen om je luteale fase te verlengen zijn aangeslagen... [-o<

Deel Deze Pagina