@Daantje...Leuk dat jullie zón lekker weekend samen hebben gehad.. Daar knap je beiden van op toch Ennuh...heel veel succes met je studie! Mijn weekend was niet zo bijzonder...Vrijdag werd ik verkouden waardoor ik slecht geslapen heb beide nachten zaterdag en zondagnacht...Zaterdag moest ik werken en ben ook gewoon gegaan;thuis snotter ik toch ook...lol Gisteren een verjaardag gehad en toen was het weekend weer over... En vandaag begint de 5 daagse weer... Verder weinig te melden hier..... Susi
Dank jullie wel Susi, Ritje ennuuuhhh Mandarijn! Ik denk alleen dat de ettertjes nu snel zullen komen want ik voel alle klachten toenemen dusss.... Volgende ronde nieuwe kansen maar weer! Liefs, Daantje
Goedemorgen! Daantje, shit dat de ettertjes er toch aan zitten te komen. Volgende ronde beter dan maar! Vervelend dat al die symptonen zo op elkaar lijken. Groetjes Marjon
Idd Marjon, want ik heb vanochtend al een aantal keer gedacht dat mijn menstruatie zou doorbreken maar dan zakt het gevoel weer weg... Nee hoor, het vrouwenlichaam zit helemáál niet ingewikkeld in elkaar! Liefs, Daantje
Ik wil geen valse hoop geven, maar vaak lijkt het of je gewoon ongesteld word maar ben je toch zwanger, had ik ook steeds en vele andere hier op het forum Dus hoe verwarrend en ingewikkeld kan het nog worden/zijn dat vrouwenlichaam duim in ieder geval dat het misschien toch stiekem raak is voor je meis Hier beginnen de ovulatiepijnen, dus het ei komt er aan en de klusdagen zijn weer begonnen..... dit maal op verzoek van manlief weer de ovutestjes aangeschaft..... wel lief zag het ff helemaal niet meer zitten en dan krijg ik weer hoop en moed omdat hij ook zo graag nog een kleintje wil groetjes
Daantje, ik koop ze ook hoor, want ik wil je dolgraag zo hard horen gillen als maar kan! En gaan wij straks voor je jodelen, hihihi {|= Hoop erg voor je dat het raak is. Knuf.
Lieve dames, ik neem even tijdelijk afscheid van jullie. Had vanmorgen om 08.45 uur een echo, op 8 weken zwangerschap. Heb hier op het forum meerdere echo's gezien van rond de 7, 8, en 9 weken en ik zag meteen dat dit heel anders was. Geen hartslag, geen bloedcirculatie, groei al eerder gestopt. En daar lig je dan, met al je emoties en je benen nog in de stijgbeugels. Omdat wij morgen op vakantie gaan kreeg ik de optie om meteen door te stromen naar dagopname voor een curettage. Daar heb ik voor gekozen, ik zag het niet zitten om op een zeilboot een miskraam af te wachten of op te wekken met vaginale pillen. Een missed abortion noemen ze dit...... nu dus operatief verwijderd. Om 17.00 waren we weer thuis. Verstandelijk kan ik alles wel berederen, voor de rest was het vandaag een hel. Een emotionele achtbaan een diep gat in. Ik hou het nu verder kort, ben erg moe en heb m'n ogen uit m'n kop gejankt. Chris heeft wat tasen vol gegooid, morgen om 08.00 hier weg. We hebben besloten wel weg te gaan, ondanks risico dat er toch nog wat mis kan gaan met nabloedingen, want als ik hier 2 weken op de bank moet zitten word ik gek. Ik weet nog niet of ik na mijn vakantie weer meteen op dit forum kom. Misschien juist wel, misschien te confronterend. Ik wens jullie een hele goede zwangerschap toe of hopelijk heel snel zwanger worden en te zijner tijd kom ik jullie wel weer tegen.
hallo... Misschien een hele vreemde binnenkomst hier nu...allereerst: Natas...heel maar dan ook heel veel sterkte toegewenst. Ik hoop dat jullie weer de kracht vinden om verder te gaan. Ik zal me even kort voorstellen: Ik ben sabrina en ook al de 35 gepasserd. We hebben 2 mooie peuterdames van 2. Daar hebben we 3 jr op gewacht en zijn uiteindelijk via iui gekomen. (probleem ligt bij kwaliteit v.d. zaadjes) Sinds 1 maand hebben we besloten toch eens verder te gaan....wie weet....we proberen eerst natuurlijk voor een 1/2 jaar daarna zien we wel weer. Buiten dit forum is niemand hievan op de hoogte. Gezien mijn vorige ervaringen waarbij iedereen bleef vragen waarom het niet lukte, houden we het dit keer lekker voor ons. Men verwacht echt niet dat wij voor een derde gaan.........en daar maak ik nu even gebruik van.
Nou meiden, de oordopjes kunnen voorlopig nog even in de kast...ik fluister het volgende: Het wachten zit er op Vannacht kreeg ik de strop Ons kindje moet nog wachten Tis weer niet wat wij dachten Wij hoopten op een beeb Door dat woord nu een dikke streep Het zit ons dus nog even niet mee Mijn cyclus staat vandaag weer op dag 2! Liefs, Daantje
Hoi Sabrina, Con bai? (mijn vriend is Arubaan) Hoop dat je hier kwijt kan wat je kwijt wil, wij vertellen het aan niemand door! Ayo! Liefs, Daantje
@Natas1 , heel veel sterkte, ik weet hoe het voelt en helaas vele met jou Dit heeft echt de tijd nodig, hoop je toch hier terug te zien @Daantje balen meid , weer niet pfffff.... liefs
ow jee das balen natas,..... ik hoop dat je je tijdens de vakantie wat beter zult gaan voelen, probeer in ieder geval een beetje te genieten en tot rust te komen.... jammer als je niet meer terug zal komen, maar als je het idd niet denkt aan te kunnen, is het misschien beter, maar wie weet denk je er na de vakantie wel heel anders over,..... misschien vinden jullie de kracht om het nog eens te proberen en dan kom je hopelijk wel weer op het forum,...... veel sterkte,.......
arme Natas, wat vreselijk heel veel sterkte, ik denk aan je ook als je dit niet meer leest hoi Sabrina welkom, gelijk heb je ook om het niet meer te vertellen, dat geeft teveel onrust voor jezelf. hier zijn we allemaal om elkaar te steunen ik ben heel nieuwsgierig, en als je niet wilt antwoorden hoor ik het wel, maar wonen jullie daar al lang? mijn vriend komt van Curacao dus ik kan het niet echt helpen dat ik daar zo nieuwsgierig naar ben
Och Natas1, helemaal overheen gelezen! Wat een vreselijk nieuws zo vlak voor jullie vakantie! Ik hoop in elk geval dat jullie tijdens deze reis genoeg troost, steun, liefde en kracht kunnen vinden bijelkaar want dat zal hard nodig zijn! Heel veel sterkte meis en als je er behoefte aan hebt ben je hier natuurlijk ALTIJD welkom om je gal te spuwen of steun van ons te ontvangen! Veel liefs, Daantje
Natas, ik hoop dat je toch nog even komt kijken hier na je vakantie... Ik wens jullie heel veel sterkte toe! En je moet weten, dat als je hier behoefte aan zou hebben, wij er voor je zijn hier. Dikke knuf!
Hallo, @Natas, vreselijk! Ik heb er geen woorden voor. Ik denk dat het goed is dat je nu op vakantie gaat, even in een andere omgeving, elkaar troosten, met elkaar praten en deze zware klap verwerken. Hopelijk kom je toch op het forum terug. Neem er je tijd voor! @Daantje, jammer! Maar nu weet je wel waar je aan toe bent. Het komt vast goed! en @Sabrina, welkom op het forum! Zelf heb ik ook een hele poos alleen meegelezen, ook met andere forums. Maar deze steekt er met kop en schouders bovenuit. Je bent in een goed nest terechtgekomen. Hoe is het met de rest van jullie? Nog meer testers deze week? Groetjes Marjon