Hallo dames, Mag ik gezellig met jullie meekletsen? Ik ben nieuw hier en ook 35+... Ik ben er nog maar niet aan begonnen om alle pagina's van jullie topic te lezen, hahaha Ik ben Benthe en in maart wordt ik 38. Nadat ik (te) lang met ex-vriendjes heb doorgebracht die niet echt aan mijn kinderwens tegemoet kwamen heb ik dan eindelijk mijn grote liefde gevonden. En het allermooiste: hij wil ook kindertjes! Aangezien ik met mijn ex 10 jaar geleden na 3 jaar proberen nog niet zwanger was (ik ben verminderd vruchtbaar gebleken) zijn we nu erg snel doorverwezen naar de gynaecoloog. Mijn vriend heeft vanmorgen zijn "potje" ingeleverd bij het ziekenhuis en volgende week donderdag worden we samen voor het eerst verwacht bij de gynaecoloog. We zitten pas in de tweede ronde, dus de medische molen gaat snel in werking maar dit komt natuurlijk door de voorgeschiedenis en mijn leeftijd... We hopen uiteraard heel erg dat het snel gat lukken! Gr. Benthe
@ Benthe: welkom en ook veel succes in de MMM! @ Zico en SanRob: dank jullie wel! Begrijp er helemaal niets meer van. Het was om een uur of 16.00 uur begonnen en nu alleen nog maar een heel klein beetje met afvegen, echt miniem. Enig idee wat dit weer te betekenen heeft?
welkom erbij Benthe, veel succes meid, is leuk hier allemaal gezellige meiden met hetzelfde, ze willen zo snel mogelijk zwanger worden Liefs Ritje
@ SanRob: ik probeer met je mee te doen. Maar is een innestelingsbloeding oud bloed of juist niet? En de matcare test dan, die gaf gisteren nega [-( aan, 2 dagen voor mijn NOD.
Ik heb totaal geen ervaring met hormonen e.d. dus of het daarvan kan komen geen idee.(de test) En bij innesteling oud of nieuw bloed; goeie vraag; heb ik ook geen idee van. Af en toe voel ik me echt een analfabeet in deze materie en das heel raar idee, want ik ben doktersassistente(en in een ver verleden apothekersassistente), maar als je er dan zelf mee te maken hebt is het toch heel anders. Vind het jammer dat ik de antwoorden niet heb voor je. groetjes sandra
Diaantje; ik lees net op forum oid) van VIVA(ff gegoogled) dat een innestelingsbloeding oud bloed is, dus bruinig. Dussssss.............
Sandra: Goed om te horen en wat fijn dat je met me meedenkt! Dank je Laat ik nog maar even afwachten. De ferti zei vanmiddag dat duphaston (dat gebruik ik sinds 8 januari, dag na IUI) van invloed kan zijn op de cyclus. Dus: nog drie dagen gebruiken en als er dan nog geen waren, een nieuwe test doen. Misschien is dit niet nodig, misschien wel, pffff, word er zo moe van :-k
diaantje, ik had ook een halve dag bruin bloed. dacht dat mijn was begonnen maar nadat het n iet doorgezet had bleek ik tot mijn verbazing zwanger. nu kan alles natuurlijk, maar een positief verhaal is altijd fijn om te horen! ik ben ook zo iemand die al jaren dezelfde partner heeft. ik was nog net 17 en ken hem dit jaar dus ook al 17 jaar. we wonen al 13 jaar samen, maar hadden nog heel veel plannen samen. aangezien mijn schoonvader is overleden toen hij 50 was wilden we graag nu genieten van het leven en reizen enz. ik heb alleen altijd tegen mezelf gezegd dat ik rond mijn 30ste moest beslissen of ik kinderen zou willen. voor het geval het niet direct zou lukken (waarvan ik overtuigd was omdat ik nogal 'raar' ben in mijn ) we hebben een aantal vrienden waarbij het lastig is geweest om kinderen te krijgen, en een stel heeft nu ook geadopteerd. maar wonder boven wonder was ik wel snel zwanger, alleen heb ik toen ook 2x een mk gehad. driemaal was scheepsrecht in ieder geval en ik heb nu een meisje van 2 rondlopen. en nu is nr 2 onderweg. mijn gevoel laat me nog een beetje in de steek, maar ik denk dat het wel goed gaat... ik vind paarden trouwens wel machtig mooi, maar heb er nog nooit op gereden. stilltjes hoop ik dat mijn dochter dat later wil, zodat ik alsnog kan gaan paardrijden.
Ik was vroeger gek op paarden.Schijnt dat toen ik amper kon praten al vroeg om een eigen paard,haha.Heb ook jaren gereden op de manege.Maar vanaf mn 21 ongeveer was het afgelopen. Zou best wel weer willen gaan rijden, maar tot nu toe eigenlijk niet van gekomen.Zou dan ook priveles willen.(op de manege in een groep blijf je toch op een bepaald niveau hangen)En dat is kostbaar.
@ Hanneke: dank je voor het positieve verhaal, ik hoop dat mijn verhaal op het jouwe gaat lijken [-o<
Bedankt voor het meeleven allemaal. Er zijn ergere dingen dan een weekje wachten tenslotte. Diaantje, ik duim dat het inesteling is! liefs, Lientje
@Diaantje: Mijn duimen draaien voor jou! @Benthe: Welkom hier en ik hoop dat je de zwangeren onder ons snel mag volgen...
Hallo dames, ook ik ben 35 en ben nu voor de 4e ronde bezig. Na hoeveel tijd is het 'tijd' om naar de dokter te gaan voor een onderzoek als het niet lukt? Normaal zeggen ze een jaar ofzo, maar gezien mijn leeftijd... mijn vriend is 38