@ Indogirl: WELKOM! Bij ons in het ziekenhuis is dat een jaar, ongeacht je leeftijd. Maar misschien is dat niet overal hetzelfde. @ allen: truste
Diaantje, ook bij mij wat bruinverlies, dacht al ongesteld te zijn, maar nee, zwanger dus... Spannend hoorl
@Diaantje god we hopen en duimen meid voor je veel succes, Welkom aan de nieuwkomertjes hoor das leuk hoe meer zielen hier hoe warmer en gezelliger het word... Ook ik heb paard gereden van mijn 15 tot mijn 33, veel ervaring opgedaan, zelf een paard gehad.... Een schimmel 1.70 cm leuk dier..... Ik speelde tikkertje met hem en dan bleef hij stilsattn tot ik hem tikte op zijn bil dan liep hij hard en wipte alles uit zijn achterstse hihi dan sloeg hij zijn achterste poten hoog de lucht in, en erna zei ik oke genoeg nu kom maar en dan kwam hij heel lief en dan kreeg hij een lekkere wortel hihi, Het heeft me veel verdriet gedaan toen ik hem moest verkopen..... Toen brak mijn zin meer.. Mijn dochter heeft die passie geeerfd van me, na 10 jaar zagen heeft ze een paard, gekregen van mijn vriend, het is duur hoor, maar het lukt ons en ze is super gelukkig haar paard Sylvester heeft ze voor kerst nu gekregen en tranen in de oogjes, zo ontroerd....ze kon het niet geloven! Ik heb altijd veel met dieren gekund , meer dan anderen...en nu de hondjes... ze geven zoveel warmte en liefde! Liefs Ritje
@Esje: Welkom hier en gefeliciteerd! Vanmorgen maar voor de 4e keer een test gedaan. Ik word toch wel wat onzeker over het feit dat ik helemáál geen bevetiging krijg van mijn prille zwangerschap. De vette 'plus' stond er deze keer al ruim voordat de controlestreep verscheen, dus het zal wel goed zitten. Maar een béétje bevestiging - ik hoef écht niet misselijk te worden hoor - zou toch wel fijn zijn...
Esje, Benthe en Indogirl, van harte welkom hier. Gezellig dat jullie mee komen kletsen. En Esje, van harte gefeliciteerd met je zwangerschap. Lientje, dat was even een tegenvaller dat de punctie niet doorging. Een hele positieve meevaller is natuurlijk, dat jullie nu extra kunnen loeren bij de nieuwe poging volgende week. Diaantje, ik sluit me bij de rest aan. Hoop mee dat het oud bloed is of een innestelingsbloeding. Vind dat jij nu maar eens aan de beurt moet zijn om op de roze lijst te komen. Mijn man en ik kennen elkaar volgende maand ook al weer 17 jaar en in april zijn we 17 jaar samen, waarvan al weer 9 getrouwd. Door omstandigheden is het er bij ons niet eerder van gekomen om aan kinderen te beginnen. Werd op een gegeven moment chronisch moe en toen dat weer beter ging begon bij mij de biologische klok keihard te tikken. Zo zijn we begonnen met het te proberen te verwezenlijken van onze kinderwens toen ik 36 was. Natas, heel veel sterkte vanmiddag! Hier is na een hectisch weekje (verjaardag vieren, voorbereidingen daarvoor, begrafenis tante, de rust weer teruggekeerd. Ben nog wel aan het bijkomen van alle drukte ook al is er veel voor me gedaan. Ik heb mezelf in eerste instantie wijsgemaakt dat ik deze keer minder moe ben dan met Alyssa, maar ik moet toegeven dat het er met de energie net zo beroerd voorstaat als toen. Ik kan het alleen wat meer verbloemen omdat ik nu niet meer buiten de deur werk, veel rustpauzes inlast en wat langer op bed kan blijven liggen dan toen. In werkelijkheid heb ik het natuurlijk niet minder druk dan met m'n eerste zwangerschap. Ik werk nog wel gewoon, ik zorg voor onze dochter, probeer te doen wat ik kan in huis en de rest doet m'n schoonmoeder. Al met al is dat natuurlijk niet minder dan toen. Haha, wat kan een mens zichzelf voor de gek houden he?
Goede middag lieve meiden, Wilde even iedereen bedanken die voor me geduimpt heeft en voor alle bemoedigende woorden, maar...het heeft niet zo mogen zijn. Vannacht zijn de doorgebroken . Weer een IUI mislukt, de 4e al. Nu nog 2 te gaan. Moet morgen naar het ziekenhuis voor een uitgangsecho en dan donderdag beginnen met menopur spuiten. Word er een beetje moedeloos van. Vooral omdat we bijna 2 jaar bezig zijn en ik nog nooit zwanger ben geweest. Heb zoiets van: misschien is het gewoon niet voor me weggelegd en waar doe ik het nog allemaal voor: spuiten, echo's, pillen, etc., etc.. De moed zakt me nu in de schoenen en eerlijk gezegd ben ik toe aan een borrel met een sigaret, ook dat nog! Sorry voor mijn gezeur, maar het moest er even uit. Lucht toch wel een beetje op! @ Esje: welkom en gefeliciteerd met je zwangerschap, geniet ervan! @ Lola: meisje toch, geniet van je zwangerschap, het zit wel goed @ Natas: ik sluit me bij Inez aan! Geweldig, een magische grens bereikt.
Ach Diaantje, wat ontzettend jammer nou... Ik had nog wel zo hard geduimd. Op 'onze leeftijd' hebben we allemaal niet zoveel tijd meer, maar bij jou begint het om een andere reden erg te dringen. Daarom had ik het jou juist extra hard gegund...
@ Lola: dank je! Eerlijk gezegd begin ik h'm nou ook echt te knijpen dat het echt niet gaat lukken. Erbij neerleggen?
Nee! Uithuilen, bijkomen, chin up en opnieuw beginnen. Je hebt in ieder geval nog 2 IUI pogingen. Ik kan me je wanhoop wel voorstellen hoor, maar je mag nog niet opgeven.
@ Molly: klopt, je hebt gewoon gelijk. Het zou zonde zijn om na al die pogingen op te geven. Dan is idd echt alles voor niks geweest. Laat ik die 2 pogingen maar gewoon afmaken, die kunnen er nog wel bij. Dank je voor je peptalk. Met jou ook alles goed?
Nee, je niet erbij neerleggen! Hoe staan jullie trouwens ten opzichte van adoptie? (Nu ik dit zo opschrijf besef ik dat dit een onderwerp is waar weinig over gesproken wordt op dit hele forum... )
@ Lola: wij vinden het heel goed dat het bestaat en hebben bewondering voor de mensen die het doen. Alleen, wijzelf trekken er niet aan.
Ja hoor, schijn een week geleden mijn ei te hebben gehad (zie tempkaartje in album), jammer dat ik er niets van gevoeld heb en ook niet toen geklust heb. Ja, 3 dagen ervoor, dus ik kan niet van bevruchting uitgaan, en op dit moment heb ik ineens het gevoel dat er nu ook niet persee een bevruchting moet zijn geweest, als mijn lijf het maar weer doet. Het zoeken naar ei en cyclus was slopend, maar als alles meezit heb ik uiteindelijk maar 2 weken "vertraging" opgelopen. Ik hoop over 1 of 1 1/2 week mijn te mogen begroeten