35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger ?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Jippeltje, 27 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. diaantje1

diaantje1 Bekend lid

2 jan 2008
    954
    0
    0
    @ Molly: toch jammer dat je je ei niet gevoeld hebt, maar zaad kan toch enkele dagen overleven, dus wie weet :-s . In ieder geval goed te weten dat je lijf het nog goed doet. Kan me voorstellen dat zoiets slopend is, maar 2 weken vertraging valt op zich nog mee, toch? Hoop voor je dat de :evil: er snel zijn zodat je verder kunt. Ik duim voor je :thumup:

2. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Diaantje, wat spijt het me ontzettend voor je. Ik had het met de andere meiden zo anders voor je gehoopt.
    Maar lieve Diaantje, nog niet opgeven hoor. Het is vreselijk naar dat het niet gelukt is, maar je mag nog 2x. En ik ga vreselijk hard voor je duimen dat het alsnog mag lukken voor jullie!

Molly, wat goed dat je cyclus weer op gang aan het komen is, een teken dat alles het nog doet.

Lola, haha, weer getest. Bij mij ging het met de testen net zo meid, dat de teststreep eerder kwam dan de controlestreep. Toen dat een paar keer zo bleef, had ik die bevestiging niet meer nodig. (na 8 testen van mezelf en een vet positieve test van MvM). Ik kan me wel voorstellen dat je liever wat kwaaltjes zou hebben. Ik heb ze de eerste weken ook weinig gehad, maar langzamerhand kwamen ze toch wel. En achterafgezien waren er toen ook wel kwaaltjes, maar die heb ik toen niet als kwaaltjes herkend of beter gezegd, willen herkennen.

3. bobby jean

bobby jean Nieuw lid

2 jan 2008
    4
    0
    0
    Belgie
    Ik heb me hier begin januari aangemeld, zoals gezegd gaan wij voor een (1ste) kleintje vanaf volgende maand.
    Ik verwacht mijn volgende maandstonden rond 14 februari en daarna...klussen maar :)

Mijn ouders hebben er geen idee van dat ik nog mama wil worden, daarnet zag ik ma, ze vroeg "of ik niemand wist die kinderkleertjes kon gebruiken, in héél goede staat, voor een spotprijsje"... :) (die zijn van een kennis van haar).
    Stiekem moest ik lachen hoor, ik wil er hen nog niks over zeggen, maar ik dacht toch direct hmm misschien kan ik die kleertjes zelf nog wel gebruiken !
    Maar ik durf nog niet te hard van stapel lopen...ik besef maar al te goed dat het nog een héle tijd kan duren eer ik zwanger ben.
    Alhoewel...ik ben 5 jaar geleden es naar een kaartlegster geweest (was toen net bij m'n huidige vriend) en die zei toen dat ik m'n pil héél zorgvuldig en stipt moest innemen want dat ik anders diréct zwanger zou zijn want ik had een heel vruchtbare vriend... :rolleyes: haha eens afwachten dus :)

Nog dit : Diaantje, ik leef met je mee en wens je alvast veel sterkte en veel succes toe !

Groetjes iedereen, dadaa

4. diaantje1

diaantje1 Bekend lid

2 jan 2008
    954
    0
    0
    @ Inez: dank je voor je medeleven. Ik vind het heel fijn dat iedereen zo met me meeleeft. Klinkt misschien raar, maar ook dat geeft moed om door te gaan. Lief dat je voor me gaat duimen.

@ Bobby Jean: jij ook bedankt. Voor jou heel veel succes. Hoop dat de waarzegster gelijk krijgt.

5. SanRob

SanRob Bekend lid

28 jun 2007
    847
    0
    0
    doktersassistente/pedicure
    apeldoorn
    Esje; welkom en gefeliciteerd!

Diaantje: wat ontzettend balen!Ik heb me rotgeduimd, helaas heeft het niet mogen baten, maar ik ga gewoon door voor je.

WAT WEET IEMAND OVER VITAMINEPREPARATEN VOOR ONZE KLUSMAATJES?DIE GOED ZOUDEN ZIJN VOOR DE VISJES(neem ik aan)

6. diaantje1

diaantje1 Bekend lid

2 jan 2008
    954
    0
    0
    @ SanRob: Dankje voor het duimen en voor het doorgaan met duimen! Ik heb idd wel vaker gehoord over de vitaminepreparaten, weet alleen niet welke bedoeld worden. De visjes van mijn mannetje doen het namelijk goed :) daar ligt het niet aan. Sorry dat ik je niet kan helpen :rolleyes:

7. Nicki

Nicki Nieuw lid

21 jan 2008
    4
    0
    0
    Rotterdam e.o.
    Hallo dames,
    Ik word in juni 37 en zou ook graag voor het eerst zwanger willen worden. Ik ben al in 2004 gestopt met de pil, maar door wat familieomstandigheden (overlijden van 2 naasten) en medische problemen (schildklier te traag, suiker te hoog, afvallen(-20kg)) is het tot nu toe nog niet gelukt. :(
    Maandag ben ik op vijandig slijmvlies ](*,) getest en dat bleek niet helemaal goed te zijn. De zwemmers bleken het niet te overleven. hahaha Gelukkig een aanleiding voor de gyn om nu verder te kijken dan mijn :oops: overgewicht.. ;)
    Ergens rond 13 februari mijn eerste FM. (ja, ik heb de afkortingshandleiding doorgenomen ;) )
    Allemaal erg spannend.
    Groetjes en deze 'leek' leest de eerste tijd even gezellig mee.

8. bobby jean

bobby jean Nieuw lid

2 jan 2008
    4
    0
    0
    Belgie
    Welkom Nicki !

En ook aan jou veel succes toegewenst !!

Groetjes van een andere nieuweling

9. SanRob

SanRob Bekend lid

28 jun 2007
    847
    0
    0
    apeldoorn
    Welkom Nicki.

Succes bij de gyn!

10. Ellenk

Ellenk VIP lid

kijk wij breiden snel uit hier ;)
    Als we nu ook allemaal zo snel zwanger worden... is het helemaal leuk

Iedereen die nieuw is succes :)

11. justfortoday

justfortoday Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    Welkom Nicki. :)

12. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Jeetje waar komen al die 35+ers (en piepjone 34jarigen) opeens vandaan!?

Diaantje.
    Natuurlijk moet je hier zijn om je frustraties te uiten. Schrijf het maar op ons af hoor! Je hebt ook alle reden om te balen en je )(^#&*$&^*&()_) te voelen.
    Ik denk dat het medische gezien nog vroeg is om je erbij neer te leggen. Maar jullie zijn degenen die weten hoeveel invloed het heeft op je leven. Je kunt natuurlijk ook altijd even pauze nemen
    Maar ik denk dat je gewoon een paar dagen flink moet balen en dan je moed weer oprapen.

Benthe,
    Ook welkom hier! En veel succes in de MMM.

Hanneke,
    Gefeliciteerd met je zwangerschap! En een fijn positief verhaal is altijd welkom. Zo ga ik ook voor drie keer is scheepsrecht. Nu ik mijn 2e MK heb. Wij varen veel, dus we menen dit recht te hebben!
    Goed dat jullie in elk geval niet te lang gewacht hebben.

Indogirl,
    Als je ouder bent dan 36 (en waarom niet 35 dan moet je meestal toch minstens een half jaar proberen). OFf je daarna nog langer moet wachten zal van je huisarts en het ziekenhuis afhangen.
    Het is en elk geval heel normaal dat het langer dan 6 maanden duurt.

Esje, Nicky en Bobby Jean,
    en welkom!

Esje, welkom en gefeliciteerd

De oude bekenden en nieuwelingen allemaal succes!

LMM waar is het laatste NOD of roze lijstje gebleven? Het is wel tijd voor een updeetje toch?!

13. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Diaantje, dat klinkt helemaal niet raar hoor. Heb hetzelfde ondervonden gedurende en na de MK's. Alle troostende en bemoedigende woorden hebben mij hierin ook verder geholpen. + een flinke dosis Hollandse nuchterheid en gezond verstand. Achter de wolken schijnt de zon. Ook voor mij (en natuurlijk ook voor jou) moest de zon eens gaan schijnen.
    Heel veel succes met de volgende poging!

Nickie, welkom hier en succes bij de gyn.

14. LastminuteMama

LastminuteMama Bekend lid

20 jun 2007
    632
    0
    0
    Ja Annna, je hebt helemaal gelijkt!.....even heel erg druk en voor een goed lijstje moet ik flink teruglezen, probeer ik vanavond eindelijk te gaan doen maar iedereen mag even PB'en als er data zijn die erop moeten...

Ons clubje jongt goed aan, zowel met nieuwe bejaarden als met babies! Welkom allemaal!

15. Nou, na flink wat bladeren heb ik de lijst gevonden die LMM had opgesteld. Ik heb hem zoveel mogelijk aangepast, maar ik heb natuurlijk een hoop gegevens niet. Vooral gegevens over NOD's en dergelijke zijn wat lastig. Want zoals de lijst er nu uitziet, lijkt het net alsof het hier om een bevallingstopic gaat. Dus meiden: aanvullen / verbeteren die handel... :D !

28-01 Lola Echo
    29-01 Lientje VP
    31-01 Natas VK
    31-01 HanneR Intake VK
    31-01 Inez Echo
    01-02 Esje Intake VK
    11-02 Ellen NOD
    12-02 Inez gyn

13-02 Nicki FM
    06-07 Lientje bevalling
    28-07 Inez bevalling
    04-08 Natas bevalling
    10-09 Sasha bevalling
    16-09 Kainda bevalling
    17-09 HannekeR bevalling
    22-09 Lola bevalling
    29-09 Ritje bevalling

Uit de eerste lijstjes van LMM begreep ik dat zij de punten van de zwangeren in het roze weergaf en de punten van de klussers zwart. Hier heb ik me dan ook 'braaf' aan gehouden...

16. @LMM: O, zie dat jij ook al wilt gaan zoeken. Heb ik je wat tijd bespaard :) :) :) !
    Het laatste lijstje stond op pagina 166...

17. nin0

nin0 Actief lid

4 okt 2007
    472
    0
    0
    xxxxx
    xxxxxxxx
    Leuk allemaal nieuwe dames. Welkom allemaal

Diaantje: jammer zeg, maar inderdaad de moed niet opgeven.

Molly: Fijn dat je een eisprong hebt gehad. Dit schept weer mogelijkheden en wie weet heb je zelf geluk gehad en is het toch raak.

18. LastminuteMama

LastminuteMama Bekend lid

20 jun 2007
    632
    0
    0
    Da's fijn dat jij hem al hebt, ga ik vanaf die pagina beginnen....In de loop van de avond komt er een nieuwe agenda met activiteiten van de bejaardensoos, kunnen we meteen zien wie er goed is in sjoelen en bingo :) :)

19. Benthe

Benthe Actief lid

19 jan 2008
    343
    0
    0
    Office Manager
    Oss
    Vanmiddag heb ik mijn ovulatietesten ontvangen. Helemaal goed getimed want nu is ook zo'n beetje de tijd dat ik mijn eisprong zou mogen verwachten. Natuurlijk wil ik gelijk gaan testen, maar inmiddels heb ik begrepen dat ik 4 uur niet geplast mag hebben. En nu zit ik dus lijdzaam te wachten tot ik "mag" en ik zit hier met samengeknepen benen op de bank want de nood is al behoorlijk hoog, hahaha! :)

Ik heb een vage pijn in mijn buik en ik vraag me af of dit dan mijn eisprong is... Tsja, dat hoop ik natuurlijk wel, ik heb mijn lief al ingeseind dat hij vanavond aan de bak moet! *grin*

Gr. Benthe

20. SanRob

SanRob Bekend lid

28 jun 2007
    847
    0
    0
    apeldoorn
    Klusze Benthe!Veel plezier en moge het een vruchtbare klus zijn.

Deel Deze Pagina