Hey Lola, wel weer leuk he? Zo'n test van MvM. Ik had hem met 5 weken 3 dagen en ik mocht ook meteen beginnen omdat de teststreep donkerder was dan de controlestreep. Nu nog 3 weekjes, dan moet ik er weer mee stoppen. Ik krijg het net voor elkaar om zittend op de WC de kan vol te plassen. Ik vind het alleen erg jammer dat ik de bussen zelf weg moet brengen omdat ik in het buitengebied van Apeldoorn zit. Dat vinden ze te ver weg voor de chauffeur.
Dat is een organisatie die vanaf de zesde zwangerschapsweek de urine ophaalt waar ze dan HcG uithalen. Daar maken ze dan weer medicijnen van voor vrouwen die een vruchtbaarheidshormoon nodig hebben. De lijst volgens de laatste ontwikkelingen, zondag weer een nieuwe? NOD 30-01 Zico 31-01 Yuca 01-02 Marieke15 08-02 LMM 11-02 Ellen 24-02 Anna 1e x na MK AFSPRAKEN 25-01 Diaantje FM 28-01 Lola 1e echo 28-01 Natas uitslag combi 29-01 Lientje VP 30-01 Anna Gyn 31-01 Natas VK 31-01 Inez Echo/VK 01-02 Diaantje FM 01-02 Esje Intake VK 05-02 HanneR Intake VK 12-02 Inez vruchtwaterpunctie 13-02 Nicki FM 15-02 Inez gyn Bevallen 06-07 Lientje 28-07 Inez 04-08 Natas 10-09 Sasha 16-09 Kainda 17-09 HannekeR 22-09 Lola 29-09 Ritje
Ik ga er wel vanuit Ellen! De laatste maanden (zowel voor als na MK) op de 12e dag en inderdaad, gisteren wat steekjes gehad en beetje slijmdraden...Maandagavond was de Praxis open Vandaag nog een beetje raar gevoel en dat heb ik ook wel vaker gehad de dag na het ei.....We gaan weer lekker op die wachtbank zitten, je zit al weer naast mij?
hihihihi...... Bij het zwanger worden na miskraam hebben we het nu over hupsen. Klinkt iets minder gedwongen als klussen Nou dan weer lekker op de wachtbank....
@ Zico, ik vind het allemaal overdreven hoe ze mensen sellecteren, ik kan morgen ook dood gaan en dan? zever vind ik het oke als men echt niet in staat is , iedereen kan kinderen krijgen drugsverslaafde enzo... mensen die geen kind kunnen opvoeden , en nette mensen die wiegeren ze... Vind het zonde van het kindje dat je niet krijgt toegewezen want het zou een schitterende en warme thuis hebben gehad... Veel sterkte meid! Liefs Ritje
INEZ: grappig we wonen bij elkaar in de buurt. IK STA NERGENS!(op de lijst)NOD 28-01 Zico; allemaal bureaucratie; geneuzel. Maar helaas je verandert er niks aan. Vlgs mij komt mijn menstruatie nu een paar dagen vroeger dan anders.Ach dan heb ik weer sneller een kans.
Jawel....speciaal voor jou nog een keer DE lijst van de Golden Girls, volgende keer roze? NOD 28-01 Sanrob 30-01 Zico 31-01 Yuca 01-02 Marieke15 08-02 LMM 11-02 Ellen 24-02 Anna 1e x na MK AFSPRAKEN 25-01 Diaantje FM 28-01 Lola 1e echo 28-01 Natas uitslag combi 29-01 Lientje VP 30-01 Anna Gyn 31-01 Natas VK 31-01 Inez Echo/VK 01-02 Diaantje FM 01-02 Esje Intake VK 05-02 HanneR Intake VK 12-02 Inez vruchtwaterpunctie 13-02 Nicki FM 15-02 Inez gyn Bevallen 06-07 Lientje 28-07 Inez 04-08 Natas 10-09 Sasha 16-09 Kainda 17-09 HannekeR 22-09 Lola 29-09 Ritje _________________ PS: vet gedrukt leest beter, oogjes zijn ook 35+ (hier overigens -5,5)
@ Lola: ja ik wist niet wat me overkwam, dit had ik nog nooit meegemaakt. Normaal ga ik op de 1e of 2e dag voor een uitgangsecho omdat ik dag 3 moet beginnen met spuiten. Dan kijken ze of alles schoon is en er geen cystes te zien zijn. Dat was nu inderdaad het geval, alleen...er was een ei blijven hangen. Oké, mooi toch. Ik hoop dat het goed verder groeit, zodat ik niet te lang hoef te spuiten en ik snel de IUI krijg. Duimen hè. Wat fijn dat je al zo vroeg mee mag doen met MvM. Veel succes. Enne, dat staand plassen gaat je vast lukken. @ SanRob: laten we gewoon hopen dat je menstruatie wegblijft. Ik duim @ LMM: Mooi dat vetgedrukt lijstje, leest idd beter. Succes met Ellen op de wachtbank. Hoop dat jullie samen snel naar de roze wolk mogen.
hihihi LMM voor mij had het niet gehoeven hoor. Ik heb in 2003 mijn ogen laten laseren (beste ingreep die ik ooit gedaan heb) dus ik zie perfect.. Ik zit nog niet op de wachtbank diaantje. Zit nog voor ei alhoewel ik vanmiddag dag wat steekjes te voelen. Dat zou betekenen eerder ei. Dat zou mooi zijn ivm carnaval hier dit weekend en het feit dat ik 3 (!) pendels heb voor deze maand (maar dat zegt helaas niets maar is wel leuk )
Ellen, Gaan jullie maar lekker hupsen met carnaval. Dat is een goede planning. Hier gaat ie wel redelijk. Vanmiddag bij een vriendin op bezoek geweest met een kleintje van 4 weken. Dat ging heel goed! Ik vond het kindje vertederend, maar ben er niet emotioneel door geraakt. Soms moet je gewoon niet opzien tegen dit soort zaken. Ik zie eigenlijk het meest op tegen weer opnieuw zwanger raken en die hele periode spanningen en wachten. Maar ja, zonder dat gaat het nou eenmaal niet, dus zal ik er ook wel weer aan gaan geloven straks. Molly is je temp nog hoog!?
@ Ellen: wie weet zijn die steken wel iets anders gezien de pendels ...je weet het nooit. Ik zal voor je duimen dat de pendels uitkomen @ SanRob: ja, je hebt heel goed geduimd voor me, keurig meid en bedankt en vooral doorgaan
@ Anna: ik vind het heel begrijpelijk dat je het meest opziet tegen het opnieuw zwanger raken en de hele periode die volgt. Maar....laten we afspreken dat het de volgende keer gewoon blijft zitten. Dat heb je wel verdiend na al die ellende. Zal voor je duimen dat het de volgende keer helemaal goed komt [-o<.
Ja Diaantje, Ik vind eigenlijk ook wel dat ik bij de volgende ronde een gelukseitje mag krijgen. Niet dat ik anderen niet hetzelfde geluk gun hoor! En zeker dit soort ellende gun je niemand. Dus allemaal op naar een roze lijst!
@Ellen: Ik wilde twee jaar geleden mijn ogen laten laseren. Vooronderzoek gehad en een afspraak gemaakt voor eind april 2006. Meteen ook voor die maand de IUI-behandeling overgeslagen, want je mag niet zwanger zijn tijdens het laseren. Wel, ik draag nog steeds een bril en lenzen, want 21 april 2006 testte ik positief... @Annna: Ik denk dat je straks als 'vanzelf' weer meegaat in dat proces... Nou, mijn 'gebeden' zijn verhoord, ik heb eindelijk het eerste symptoom te pakken: moe, moe, moe... Vanmiddag tijdens Sesamstraat ben ik in slaap gevallen. Het kan niet langer dan een minuutje zijn geweest, want hetzelfde filmpje was nog bezig. Maar met een ronddrentelende ondernemende peuter nu ook weer niet echt verantwoord...
@ SanRob: je stuurt een pb-tje naar Wishgirl met je volledige naam en geboortedatum en je vraag naar bijvoorbeeld wishgirl, hummel of tigger84. Zij pendelen dan voor je. Veel succes. @ Lola: geweldig dat je je eerste symptoom te pakken hebt. Geniet ervan! Je peutertje zal ook wel blij zijn met dat symptoom....
Zit me suf te zoeken hoe ik een pbtje kan sturen aan 1 van hen.Ik bedoel waar ik ze vind. Heb mn haar blond geverfd, misschien dat het daaraan ligt?