35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger ?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Jippeltje, 27 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. diaantje1

diaantje1 Bekend lid

2 jan 2008
    954
    0
    0
    @ Molly: ongelooflijk, wat een ellende voor Peppep :thumbdown: . Wens haar heel veel sterkte, zeker voor morgen. Ik duim dat alles goed mag komen. [-o< [-o<

@ Ritje: dank je! Wij gaan zeker verder, ik heb vanmorgen weer de 1e menopur spuit gezet. Hopen dat het snel raak mag zijn en we ons bij jou kunnen aansluiten

@ Kainda: wat vervelend dat je je zo vreselijk voelt. Heel succes, ook met je beestjes :thumup:

2. Kainda, dit opkikkertje is voor jou...

3. Ritje

Ritje Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.029
    0
    0
    bediende
    belgie
    @ kop op Kainda
    de ene dag is de andere niet en hoe meer je met een slecht gevoel rondloopt hoe meer je pech op je weg aan trekt!
    Morgen gaat het heus beter gaan,
    dit zijn stemmings wisselingen die gaan wel over...

Veel sterkte hoor,
    @ Molly sorry toch erg voor de persoon zelf hoor,
    ik heb met haar te doen!

Liefs Ritje

4. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Peppep, ik zal een digikaarsje voor je opsteken, die kan niet zo heel veel kwaad. Meid, ontzettend veel sterkte met alles wat komen gaat en hopelijk kom je ons snel weer vergezellen met je heerlijke humor.

Sanrob, wat grappig dat we zo dicht bijelkaar wonen.

Molly, klinkt wel spannend met je temperatuur. Dat afwachten is altijd zo vreselijk. Wel/niet zwanger, NOD of WOD. Hoop dat je niet al te lang in onzekerheid hoeft te zitten.

Kainda, meid, wat een pech deze week. Heel veel sterkte.

Diaantje, ook voor jou wordt het weer superspannend. Heel veel succes meid!

Anna, heel herkenbaar hoor, dat je nu kunt opzien tegen de onzekerheid die een nieuwe zwangerschap in de eerste weken met zich meebrengt. Hoe graag ik ook weer opnieuw zwanger wilde raken, ik zag zelf ook vreselijk op tegen die eerste weken. Ik zal niet zeggen dat ze meevielen, maar dankzij de vele steun, thuis en van het forum, ben ik hier doorheengekomen en is het vertrouwen in de zwangeschap langzaam gegroeid.

5. diaantje1

diaantje1 Bekend lid

2 jan 2008
    954
    0
    0
    @ Inez: dank je, ik hoop dat wij ons snel bij jou mogen aansluiten ;)

6. Ritje

Ritje Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.029
    0
    0
    bediende
    belgie
    welkom welkom Diaantje1 we kijken er naar uit vruchtbare tijden meisjes..
    klussen maar
    :) :) Ritje

7. Ellenk

Ellenk VIP lid

Ook ik zal bij het aansteken van mijn waxine lichtjes vanavond ff aan Peppep denken ;)

Volgens mij meiden, zitten we allemaal in een winterdip...

8. diaantje1

diaantje1 Bekend lid

2 jan 2008
    954
    0
    0
    @ Ritje: begrijp niet goed wat je bedoelt met welkom, maar evengoed bedankt ;) Hoop wel dat je me snel welkom mag heten op de roze wolk. Mij en natuurlijk ook alle andere 'oudjes' van dit topic

@ Ellen: jij beschrijft precies hoe ik me voel. Voel me zelfs iets rillerig, alsof er een griepje op komst is. En bij de waxinelichtjes sluit ik me aan.

9. Miss Daantje

Miss Daantje Bekend lid

3 apr 2007
    868
    0
    0
    Mother of twins en een lief klein bubbelmeisje!!
    Leiderdorp (ZH)
    Beste meiden,

Ben ik weer eens na een lange periode van stilte :D

Alles gaat wel aardig hoor, we zijn verhuist naar Ede maar ik zit ook nog veel in Leiden (nu ook). Het huisje is bijna helemaal af maar er moeten nog wat details toegevoegd worden.

Alleen sinds gisteren voelen we ons een beetje verdooft.
    We zijn gisteren naar het medisch centrum kinderwens geweest en de uitslag van Randy's 'goedje' was een stuk beter gelukkig, maar nog niet 100%.
    Het aantal spermacellen dat na 24 uur nog in leven was was verdubbeld (tweederde), dus ik zou toch de mogelijkheid moeten hebben om natuurlijk zwanger te worden. De uitslag werd nu dus IUI of IVF (vorige keer IVF of ICSI) maar vanwege mijn endometriose (niet heel ernstig overigens zoals helaas bij Peppep) willen ze toch voor IVF gaan. Best wel een schok want zoiets wil je natuurlijk liever niet en ik heb echt geen zin in allemaal hormonen spuiten en dergelijke. Ik moet trouwens mijn neuroloog nog bellen om te vragen of je met ms (ook een milde vorm) zonder gevaar met IVF kunt starten of dat het toch de ziekte zou kunnen doen opvlammen.
    Maar goed, over 3 weken (op Valentijnsdag :-k ) hebben we weer een afspraak waarin alles gaat beginnen, oa ook prikinstructie, joepie! :whistle: :rolleyes:

Ik heb niet erg veel teruggelezen maar wel hoe het met Peppep gaat. Ik wil haar veel sterkte en kracht toewensen!

En ook Anna wil ik veel sterkte wensen met het vervelende nieuws! Lief dat je me een pbtje hebt gestuurd! :D

Hoe gaat het trouwens met Sabrina?

Veel liefs, Daantje

10. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Diaantje, ik hoop het ook. Hoe meer zielen hoe meer vreugd!

MissDaantje, daar ben je weer. Verhuisd en wel. Ik kan me goed voorstellen dat jullie wel even flink verdoofd zijn vanwege het nieuws in het ziekenhuis en dat hormonenspuiten niet je favoriet zijn. Hoe dan ook, heel veel succes met alles wat deze behandeling met zich meebrengt.

11. diaantje1

diaantje1 Bekend lid

2 jan 2008
    954
    0
    0
    @ Miss Daantje: wij kennen elkaar nog niet, ik ben sinds kort, begin januari 2008, op dit topic erbij gekomen. Wil je in ieder geval heel veel succes wensen met IVF. Ikzelf spuit menopur voor de IUI behandelingen en moet zeggen dat het spuiten op zich best meevalt, alleen de bijwerkingen zijn erg vervelend. :(

12. SanRob

SanRob Bekend lid

28 jun 2007
    847
    0
    0
    doktersassistente/pedicure
    apeldoorn
    KAIANDA: wat vreselijk dat het zo moeilijk voor je is zonder medicatie.Ik hoop echt dat je het volhoud zonder.Sterkte!

Miss Daantje; long time no see

13. SanRob

SanRob Bekend lid

28 jun 2007
    847
    0
    0
    doktersassistente/pedicure
    apeldoorn
    Molly;@Peppep; wens haar ontzettend veel sterkte!

Miss Daantje; aanvulling; ook jij staat voorn zware weg; (lijkt me) heel veel sterkte.

14. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Lieve allemaal,

Ik heb alles bijgelezen van de afgelopen 3 dagen, maar op iedereen reageren lukt even niet of is al achterhaald.

Het is vandaag weer mijn 1ste 'normale' dag en dat ik online kan. Ik ben gesloopt, komt wel weer goed maar vandaag is echt een off day. Ik ben geloof ik nog nooit zo moe geweest, combi van de zwangerschap en alle emoties rond mijn tante.
    Maar alles gaat goed met mij hoor verder! Buikje groeit gestaag en voor de rest voel ik me prima, vandaag en dit weekend even lekker bijtanken.

Liefs aan iedereen, en aan Pep ontzettend veel sterkte.

15. Ellenk

Ellenk VIP lid

Fijn dat met jou alles goed gaat natas.... ik kan me voorstellen dat het allemaal ff iets te veel emoties was ...

16. Ritje

Ritje Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.029
    0
    0
    bediende
    belgie
    @ Diaantje1 ik bedoelde welkom erbij
    met de zwangeren...dat je snel mag zwanger worden haha
    niet erg ik had het beter uit moeten leggen!

Ritje

17. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Ik ben ook behoorlijk brak. Mijn collega's zien het met lede-ogen aan dat ik er zo bij loop op mijn werk. (mijn moeder zou vroeger gezegd hebben, je ziet er uit als een vaatdoek)
    Nou zo voel ik me ook. Net zo verkouden als vele kindertjes, een lijf vol hormonen die nu nutteloos zijn en erg vermoeid, misselijk en duizelig.
    (ik zal mijn HB maar eens na laten kijken)

Gelukkig ben ik verder wel gezond! En is dit een tijdelijke situatie.

Molly wens Peppep, sterkte met haar operatie. En alle rompslomp eromheen!

Kainda, het is juist goed dat je misselijk bent, want je bent zwanger. Deze kalchten horen allemaal bij je wens. Helaas is dat ook je niet fit voelen. Ga er maar van uit dat het nog even duurt en dat het na de eerste 12 weken ook weer afneemt.

Natas,
    Ik kan me goed voorstellen dat je een beetje 'op' bent.

Diaantje, Welcome back en zie verder PB

18. Miss Daantje

Miss Daantje Bekend lid

3 apr 2007
    868
    0
    0
    Mother of twins en een lief klein bubbelmeisje!!
    Leiderdorp (ZH)
    Denk dat je mij bedoelt? :p

Dank je meis... ;)

Liefs, Daantje

19. LastminuteMama

LastminuteMama Bekend lid

20 jun 2007
    632
    0
    0
    Daantje: welkom terug en veel geluk met je nieuwe huisje! Mooi plekje om zometeen een baby te krijgen :) :)

Molly: ik ben echt even stil van het nieuws van Peppep....wens haar enorm veel sterkte en hoop snel op positief nieuws van haar.

Hier weinig te melden, erg drukke dagen op werk en daarom s'avonds weinig online. Ei was dacht ik dinsdag (12edag) maar vanmorgen weer een beetje roze en buikpijn. Misschien dat de inkopen bij de Praxis van maandagavond het nog doen, spul schijnt het 72 uur vol te houden? Anders jammer....De Gamma heeft in februari ook wel weer een paar leuke aanbiedingen :) :)

20. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Anna, zorg je wel goed voor jezelf?
    Een miskraam is niet niks, als erbij werken te zwaar is zou je je eigenlijk ziek moeten melden.

Deel Deze Pagina