35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger ?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Jippeltje, 27 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Lieve bezorgde dames,
    Ik werk morgen ook nog wel even. Maar doe het rustig aan. Ik ga niet te veel bijzonders doen.

De adjunct is vorige week (na mijn melding vd MK) en deze week in de klas geweest voor observatie opmdat ik pas gestart ben. Ik vond het persoonlijjk nou niet het juiste moment om dat ook nog te doen. Maar ze vond alles wel OK en vond dat ik 'liefdevol' met de kinderen omging...

Terwijl ik deze week vond dat er maar weinig kinderen in de klas waren, die ik niet accuut achter het behang wilde plakken.

2. diaantje1

diaantje1 Bekend lid

2 jan 2008
    954
    0
    0
    @ Natas: fijn je weer even online te zien. Kan me voorstellen dat deze week slopend voor je was. Maar...gelukkig komt na regen zonneschijn. Nu idd de tijd nemen om bij te tanken ;)

@ Ritje: lief, dank je :)

@ Anna: hoop dat je je snel weer beter voelt. Het is ook niet niks. Een beetje lomp van de adjunct om je juist nu te observeren :confused: . Een kudde kinderen die je het liefst achter het behang zou willen plakken kan je dan als laatste erbij gebruiken. Voor nu: denk vooral even aan jezelf en luister goed naar je lichaam.

@ all: duimen jullie morgen voor me dat het eitje er nog zit? Moet om 14.00 uur bij de ferti zijn.

3. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Diaantje,
    Natuurlijk duimen we voor je eitje! Succes morgen!

4. Ellenk

Ellenk VIP lid

Ik duim zeker mee meis!

5. diaantje1

diaantje1 Bekend lid

2 jan 2008
    954
    0
    0
    Lieve Ellen en Anna: dank jullie, vind ik echt heel lief :)

6. diaantje1

diaantje1 Bekend lid

2 jan 2008
    954
    0
    0
    Lieve meiden,

Ik ga lekker banken met mijn vriendje ;) , allemaal een hele fijne avond en voor straks: slaap lekker!

7. Ellenk

Ellenk VIP lid

dag dag dag

8. @Diaantje: Hier wordt ook geduimd...

9. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    En ook hier blijven de duimen doordraaien Diaantje!

10. Miss Daantje

Miss Daantje Bekend lid

3 apr 2007
    868
    0
    0
    Mother of twins en een lief klein bubbelmeisje!!
    Leiderdorp (ZH)
    Lieve Diaantje, ik duim net zolang tot ik meer hoor van jou! [-o< :D

Anna, meis doe rustig aan he?!

Welterusten!

Liefs, Daantje

11. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Anna, beterschap. Probeer je het wel een beetje rustig aan te doen? MK en grieperig zijn lijkt me geen ideale combi om mee te werken.

12. Ritje

Ritje Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.029
    0
    0
    bediende
    belgie
    @Daantje,
    verhuizen is niet niks, en je word er zp moe van neem je tijd
    en rust als je kan het loopt heus niet weg....

@Diaantje klussen maar en we duimen hoor,
    veel succes meid

@Anna je lichaam is bealngrijk verzorg je goed meid,
    dat je snel de oude bent...
    En vooral sterkte toegewenst! ;)

Ritje

13. Ritje

Ritje Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.029
    0
    0
    bediende
    belgie
    Langzaam tellen we dagen af met mij gaat het mijn vriend haaft het erger hij kijkt er erg naar uit!
    De eerste echo op 6 februari.....
    Dan zien we of het hartje al klopt!

De reactie's vallen goed mee met vrienden , sommige heel blij,
    zelfs met tranen toe, is zo lief dat ze meeleven,
    1 tje had ik die ook probeert maar haar lichaam is niet zo gezond en ik duim voor haar,
    ze vond me wat oud was de eerste reactie,
    en hoe dit zi ineens kon?
    Raar was effe slikken...
    erna wel toen felecitaties maar het voelde raar aan!

De nachten zijn moeilijk ik slaap slecht word wakker een plasje doen regelmatig, maar dan ben ik moe maar kan niet meer slapen...
    das vrij lastig....
    de uren die ik slaap zijn goed, maar het zouden er meer moeten zijn.

zodoende zit ik hier weer te pennen en te kijken hoe het met jullie gaat
    als iedereen nog met de oogjes toe ligt ;)

Ritje

14. Miss Daantje

Miss Daantje Bekend lid

3 apr 2007
    868
    0
    0
    Leiderdorp (ZH)
    Lieve Ritje,

Dank je voor je lieve woorden! :D

Raar sommige mensen met hun vreemde reacties! Mensen vinden altijd maar dat zij ergens het meest recht op hebben, meer dan een ander... :rolleyes:
    Omdat jij waarschijnlijk ouder bent dan haar vindt zij dat ze sneller zwanger moet worden dan jij en heeft zij er eigenlijk meer recht op dan jij! :confused:
    Stom stom stom!
    Als iedereen elkaar nou alles gunt ziet de wereld er een stuk beter en vredelievender uit. O:)

GefeliciZwanger meis!
    Ik wens jou en je vriend een superecho toe op 6 februari! ;)

Zeg zou ik....?
    Ik heb al een kleine week dezelfde klachten als jij:
    De nachten zijn moeilijk ik slaap slecht word wakker een plasje doen regelmatig, maar dan ben ik moe maar kan niet meer slapen...
    das vrij lastig....
    de uren die ik slaap zijn goed, maar het zouden er meer moeten zijn.

En zere boobjes...

Nou ja, nog efkes geduld.
    Hierna heb ik nog 1 keer kans om op een natuurlijke manier zwanger te worden en dan begint het IVF-circus... :(

Liefs, Daantje

15. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Oh MissDaantje, dat klinkt wel superspannend hoor! Wat zou het geweldig zijn als jullie het IVF circus niet zouden hoeven betreden. Ook voor jullie draaien de duimen overuren.

Ritje, jammer voor je van de reactie van je vriendin. Maar ergens kan ik het me ook wel weer voorstellen. Zij wil ook zo graag maar het lukt niet. Ik moet eerlijk bekennen dat toen m'n schoonzusje vertelde dat ze geheel ongepland zwanger raakte van hun vierde, ik het daar best wel even erg moeilijk mee heb gehad. Ik kreeg de ene MK na de andere en zij deden geen moeite en pats-boem. Zomaar raak. Natuurlijk gunde ik het ze wel, maar toch ... Ik denk dat dit voor je vriendin ook zo is. Ze gunt het je vast wel, maar het doet haar ook wel pijn.

16. Miss Daantje

Miss Daantje Bekend lid

3 apr 2007
    868
    0
    0
    Leiderdorp (ZH)
    Dank je lieve Inez! :D

Er zit wel wat in hoor, in wat je zegt maar ik ben blij dat ik dat gevoel niet ken. Ik gun het ook iedereen maar ik voel me niet rot als ik weer niet zwanger ben en een ander wel. Ik koppel mijn (eventuele hihihi) zwangerschap echt totaal los van die van een ander. Misschien dat ik daarom zo fel reageer (temperamentvol typje :) ).

Hoe voel jij je eigenlijk?

Liefs, Daantje

17. diaantje1

diaantje1 Bekend lid

2 jan 2008
    954
    0
    0
    @ Inez - Lola - Miss Daantje - Ritje: dank jullie voor het meeduimen met de rest. Over 2 uurtjes weet ik meer. Begin h'm nu een beetje te knijpen :( , maar laat het maar gewoon op me afkomen.

@ Ritje: zo, jij was er vanmorgen echt vroeg bij

@ Miss Daantje: spannend, hoop het zo, duim voor je dat het raak is en je niet aan de hormonen hoeft [-o<

18. Dat kan, is mij ook gebeurd. Wij hadden nog één IUI voor de boeg en daarna regelrecht door met IVF (vooronderzoeken ed waren allemaal al gedaan, zodat ik zo snel mogelijk kon starten...) en daar ben ik ook aan ontsnapt (ben tussen de 5e en 6e IUI spontaan zwanger geworden... :) )

Ik hoop dat jou dat ook lukt!

19. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Daantje, buiten dat ik helaas minder energie door heb dan ik graag zou willen gaat het hier tot nog toe gelukkig prima.

Ik moet zeggen, dat ik het wel knap van je vind dat je je eigen (eventuele) zwangerschap helemaal los van die van een ander kunt zien. Zou willen dat ik dat ook kon, het had een hoop stress gescheeld. haha. Het was niet een kwestie van het een ander niet gunnen, maar meer de confrontatie met iets wat je zelf ook graag wilde maar wat steeds net niet lukte.

20. justfortoday

justfortoday Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    Kleine update Peppep
    "Operatie is goed gegaan. Ze is weer op haar kamer en ze wordt in de gaten gehouden."

Deel Deze Pagina