35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger ?

Discussion in 'Zwanger worden' started by Jippeltje, Jul 27, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Annna

Annna Fanatiek lid

Sep 20, 2007
    2,587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Daantje, Volg Lola nou maar gewoon en wees zwanger! net voor de MMM, je hoort het vaak genoeg. Het is je van harte gegunt en je hoeft niet zo lang meer nu!

DIaantje,
    Geef je ons snel een update over je ei? Bijzonder hoor dat je ei zo goed in de gaten gehouden wordt.

Verder allemaal een heel prettig weekend!

Ik heb besloten om niet bij mijn schoonvader te gaan helpen maar lekker thuis te blijven. Niet zo gezellig, want nu ben ik vanavond en morgen alleen, maar ik kan de rust wel goed gebruiken.
    Sjouwen zie ik nu echt niet zo goed zitten.

2. justfortoday

justfortoday Fanatiek lid

Oct 23, 2007
    2,312
    0
    0
    En naar een vriendin dit sms'je
    "Ben bij, lig aan zuurstof en morfineinfuus. Beide eierstokken heb ik nog, maar ze liggen heel zeldzaam achter mijn baarmoeder.
    Bijna 2 liter dik bloed hebben ze weggehaald. Voel me nu zo plat als een duppie.
    Oh heb het rugslangetje geweigerd! Voel me top!"

3. HannekeR

HannekeR Actief lid

Jan 2, 2008
    127
    0
    0
    Brielle
    @ Daantje: ik vind het ook knap dat je dat los van elkaar kan zien hoor. dat is nu juist hetgene waar ik me wel eens schuldig over voel. blijkbaar wordt ik redelijk snel zwanger (alhoewel het ook al 2x mis is gegaan) en een aantal vrienden van ons hebben er jaren over gedaan. 1 stel is zelfs tot adoptie overgegaan omdat het er echt niet meer in zit... en dan kom ik weer met mijn 2e ronde raak.... nu hoor ik van hun ook nooit woorden dat ze niet blij voor ons zouden zijn, maar ik vind het wel extra moeilijk om het hun te vertellen..... (nu weet nog niemand het trouwens) over 2 weken ga ik mijn ouders inlichten op de verjaardag van mijn vader. :D

hier trouwens al heel de dag een brak gevoel. heb gisteren tot 8 uur op een open dag gestaan en er toen nog bijna 4 uur over gedaan om thuis te komen. pfff. vandaag stiekum een tukkie overdag gedaan terwijl mijn dochter op haar kamertje aan het spelen was. ik ben wel minder moe, maar voel me nog steeds brak. ook alsof er een griepje aan moet komen. hoop niet dat het morgen slechter wordt want dan mag ik nog een keer naar een open dag..... :(

4. Dombo

Dombo VIP lid

Feb 12, 2007
    8,219
    0
    0
    Veluwe
    Molly, wat fijn om even een update van Peppep te horen en dat het goed met haar gaat. Doe je haar de groetjes en wens je haar beterschap met het herstel van deze operatie?

5. SanRob

SanRob Bekend lid

Jun 28, 2007
    847
    0
    0
    doktersassistente/pedicure
    apeldoorn
    DAANTJE: ik hoop het zo voor je dat het toch spontaan is gebeurd. Ik duim.

PEPPEP; wat fyn de dat operatie geslaagd nu snel weer opkanppen.

Ik moet zeggen dat ik ook wel een beetje bang ben dat ik als ik ooit zwanger mag worden de reactie krijg dat iemand me een beetje te oud vind.
    En ik kan het meestal prima mee omgaan als er iemand zwanger is/is geworden, maar ligt eraan wie. Iemand van 15 jaar jonger oid bv heb ik geen moeite mee. Wel (waar gebeurd) iemand van mijn leeftijd, net een relatie en paar maand kater gepland zwanger.GGGRRRRR
    En ik ben dus echt geen jaloers type.
    Bij een vriendin zou ik misschien even een steek hebben denk ik, maar never nooit zo'n K.. opmerking maken. gewoon zeggen dat je het er moeilijk mee hebt lijkt me tactvoller.

6. Ellenk

Ellenk VIP lid

Ik heb ook geen moeite met andere mensen die zwanger worden. OK behalve dan bij dat meisje van 15 dat is iets daar kan ik niet zo goed tegen. Veder gun ik iedereen zijn kind ;)

7. Fijn dat er goed nieuws is van Peppep :whistle: !

Ik heb een kennis die heeft járen in de MMM gezeten en na drie ICSI-behandelingen hebben zij helaas hun droom moeten opgeven. Zij had het geestelijk heel zwaar met de verwerking en dan komt een even oude collega (ook tegen de 40...) 'even' vertellen dat ze ongewenst zwanger is :rolleyes: ! Mijn kennis heeft daar zó'n klap van gekregen dat ze een poosje niet heeft kunnen werken. Dat andere vrouwen zwanger worden dat gun je hen ook als is dat soms moeilijk, maar op die leeftijd ongewenst zwanger worden... :(

8. Miss Daantje

Miss Daantje Bekend lid

Apr 3, 2007
    868
    0
    0
    Mother of twins en een lief klein bubbelmeisje!!
    Leiderdorp (ZH)
    PEPPEP...VEEL BETERSCHAP EN SNEL GENEZEN!!! :thumup: :D

Dank jullie voor je lieve reacties... :D
    Begin nu alleen weer te denken dat ik waarschijnlijk morgen de etters zal tegenkomen. :( Ik ben sjacherijnig...echt ongelovelijk en ik voel gerommel in mijn buik, wel nog hele zere boobies.

Liefs, Daantje

9. Dombo

Dombo VIP lid

Feb 12, 2007
    8,219
    0
    0
    Veluwe
    MissDaantje, je hebt die :evil: :evil: toch wel verteld dat ze niet welkom zijn he?

10. Miss Daantje

Miss Daantje Bekend lid

Apr 3, 2007
    868
    0
    0
    Leiderdorp (ZH)
    :) :D :)
    De deuren zijn dichtgetimmerd, de ramen vergrendeld en de gordijnen gesloten...als ze NU mijn huis nog kunnen vinden dan eet ik mijn schoen op...(oh oh wat zeg ik nu weer?! :-k )

Welterusten!

Liefs, Daantje

11. Miss Daantje

Miss Daantje Bekend lid

Apr 3, 2007
    868
    0
    0
    Leiderdorp (ZH)
    Goedemorgen alweer... :D

Zeg, zou een drupje wit gisteravond ook iets kunnen betekenen?
    En boobies die telkens meer pijn gaan doen en vrééééééselijk moe?

Iedereen een lekker (verwaaid :) ) weekendje gewenst!

Liefs, Daantje

12. justfortoday

justfortoday Fanatiek lid

Oct 23, 2007
    2,312
    0
    0
    Goedemorgen!
    Fijn je hier weer te zien, MissDaantje :) Welcome home :)

13. Annna

Annna Fanatiek lid

Sep 20, 2007
    2,587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    He Daan,
    Wat een goed nieuws in de ochtend, tot nu toe heb je ze buiten (de broek) gehouden. Houden zo meid!
    Ik hoop maar dat je boobs iets serieus proberen te vertellen.

14. @Diaantje: Hoe is het gisteren gegaan...?

15. Dombo

Dombo VIP lid

Feb 12, 2007
    8,219
    0
    0
    Veluwe
    Haha, ik zal je er niet aan houden hoor. Lijkt me ook niet zo lekker, schoen eten. Een drupje wit zou naast je boobs best wel eens een positief iets kunnen zijn. Ik heb sinds ik zwanger ben vrij veel last van witte afscheiding.

16. Kainda

Kainda Lid

Dec 25, 2007
    48
    0
    0
    Fijn om te horen dat pepep de operatie goed heeft doorstaan.
    Ik hoop dat ze gauw weer op de been is.

Miss Daantje wat spannend oeee.
    Het begon met mij ook met van die zere en vooral mega borsten 8)

Ik duim mee voor je hoor!

17. moby4

moby4 Bekend lid

Jan 26, 2008
    560
    0
    0
    nagelstyliste
    noord-brabant
    Hallo, ik ben nieuw hier!

Ik ben 37 en ook ik heb nog een kinderwens. Heb 2 kinderen van 9 en 12 jaar.
    Heb vandaag mijn NOD en een testje gedaan;was een heel dun blauw streepje.
    Durf niet te hopen want heb al de hele dag het gevoel dat ik ongesteld moet worden.
    Afwachten dus!
    Ben nu de 4 maand bezig. Hoop op leuke reacties!
    Moby4

18. Annna

Annna Fanatiek lid

Sep 20, 2007
    2,587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Moby,
    Leuk toch! Een streep is een streep en dat ongigevoel hoort vaak ook bij de 4e zwangerschapsweek. Dus ik zeg gefeliciteerd!

19. moby4

moby4 Bekend lid

Jan 26, 2008
    560
    0
    0
    nagelstyliste
    noord-brabant
    Ja, dacht ik ook maar naarmate je ouder wordt ben je toch voorzichtiger in je denken.
    Bij mijn eesrte zwangerschap niet eens gedacht aan het feit dat het in het begin nog alle kanten op kan!
    Bedankt voor je reactie en ik hoop het echt, laat nog wel iets weten!
    moby4 :)

20. marjan72

marjan72 Actief lid

Sep 3, 2005
    162
    0
    0
    Leeuwarden
    Hoi meiden,

Tijdje terug heb ik hier ook af en toe wat berichtjes geplaatst, maar het was me iets te druk om zo maar tussen te komen en op ierdereen te reageren. Ik wilde alleen even vertellen dat ik nu met de eerste ronde voor een tweede bezig ben en morgen ga ik een zwangerschapstest doen. Heb heel sterk het gevoel dat het meteen al raak is, ik hoop het zo. Ik laat het jullie weten hoor.

Share This Page