Molly, wat een onduidelijkheid zo deze cyclus. Hoop voor je dat of de nu snel doorbreken of dat je gewoon weer superzwanger bent. Maar wel dat er snel duidelijkheid komt. Natas, allereerst natuurlijk van harte gefeliciteerd met deze mooie uitslag van de kansberekening. Daar mag je echt wel even voor juichten hoor! Alleen jammer dat de uitslag van Chris minder goed is dan gehoopt. Heel veel sterkte morgen voor jullie voor z'n operatie en wat daarna komen gaat. Zico, je maakt het weer spannend meid! Ik zou niet durven zeggen hoe dat zit met de ovutesten. Ik kan alleen maar voor je hopen en duimen dat je vrijdag een hele mooie positieve zwangerschapstest in handen mag krijgen!
hallo dames, ik heb een druk weekend achter de rug. tenminste... zaterdag gestaan op een open dag en dus 's avonds versleten. lijk wel een oud wijf.... ik kan me niet herinneren dat ik de vorige keer ook zo moe was. ben nog steeds wee-ig, niet echt misselijk maar ook niet lekker. ik wilde meer het idee hebben dat ik zwanger was, maar doordat ik nog niets gezien heb vind ik het nu alleen maar lastig. het is ook nooit goed.... @Marjan: van harte met je zwangerschap @Lola: wat fijn dat je een mooie echo hebt gehad, en ja die bekeuring.... @Natas: klinkt niet echt prettig wat er met Chris aan de hand is. hopelijk blijven de gevolgen beperkt. wel fijn om te horen dat de test goed was. tijd om mijn mandje op te gaan zoeken. welterusten (hoop ik tenminste want de laatste nachten waren drama....)
Eens even bijlezen wat jullie vandaag en gisteren nog allemaal hebben bijgeschreven... @Moby: Wat sneu nu toch! Dan kun je het beter niet geweten hebben... @Annna: Beterschap! Ik hoop dat je lichaam haar oude ritme snel weer heeft terug gevonden... @Diaantje: Ik wens je een heel mooi groot ei vrijdag! Enne... niet ziek worden hè...? @Miss Daantje: Bij jou is het dus nog even erg spannend... @Kainda: Ik heb inderdaad een inwendige echo gehad. Het hartje begint te kloppen aan het einde van de zesde week, dus wanneer je bijna 6 weken zwanger bent. Of het inderdaad ook op de echo te zien is, is een kwestie van geluk hebben. De verloskundige heeft lang moeten zoeken voordat ze het vruchtje zódanig in beeld had, dat je het hartje kon zien kloppen. Ik moet zeggen dat ik 'm behoorlijk kneep toen dat maar niet lukte en mijn man ook. Na het plassen ging het gelukkig vrij snel... Dat je buik nu al zo dik wordt komt door je veranderende hormoonhuishouding en doordat je darmen wat gaan opspelen. Het is inderdaad nog niet van het kindje... O, ik vond toch dat ik wel leuk nieuws had vandaag... En als je je zorgen maakt over je cyclus, zou ik gewoon even de huisarts bellen. Wellicht kan hij je geruststellen... @Natas: Oei, ik schrik toch wel van je verhaal over Chris. Ik hoop dat het uiteindelijk allemaal erg meevalt... Gelukkig was er voor jullie vandaag ook goed nieuws, super! @Zico: O meid, jij maakt het alvast spannend! Jeetje, wat een horrorverhaal van Peppep. Als je leest wat ze uit haar buik hebben gehaald, vind ik ook dat ze snel opknapt... !
Molly, ik dacht dat de innesteling meestal een dag of 5 na de bevruchting plaatsvond! das dus ruim voor je ongesteld moet worden of niet? kan het daar dan toch fout gaan? Misschien een domme vraag! Gr, Moby
Lola, ik ga volgende keer ook langer wachten met testen;als dat dan uberhaupt nodig is....... Ik kan beter iets langer afwachten want 2 maanden geleden had ik precies hetzelfde! Gr, Moby
Zico een STREEP, ik zie hem echt, wauwie. Veel succes bij de gyn voor de bloedtest en alvast een eerste felicitatie! Ik krijg gewoon kippevel meid.
Maar even in een ander berichtje... Moby, De bevruchting en innesteling kan ieder moment misgaan. Vaak is er bij een MK ergens iets misgegaan bij de celdeling. Ten gevolge daarvan zit het dus niet goed met de chromosomen. Het moment waarop een vruchtje afgestoten wordt kan wel verschillen. (ik weet niet of er veel van bekend is, waarom het soms vroeg en soms later misgaat) Als je pech hebt gaat het dus pas heel laat mis. maar de kans dat het goed gaat is voor bijna iedereen toch groter hoor! Dus maak je geen zorgen en blijf gewoon doorgaan. Dat doen wij ook hoor!
Effe een vraagje; heb altijd een cyclus van 28 dagen; was nu dus twee dagen later. Betekent dit dat je ovulatiedag dan ook verschuift? Moby
Goh Moby, je hebt wel een heleboel vragen. Nou heb ik momenteel toch niet veel te doen, behalve uitzieken. Dat is niet met zekerheid te zeggen, als je een bevrucht eitje had wat misging zou dit het kunnen zijn. Maar het kan ook zijn dat je eisprong later is geweest. Volgende keer kan alles weer anders zijn. Dus hou er rekening mee als je wanneer je zwanger wilt worden (en dat willen we hier allemaal) dat je rekening houdt met de ruime berekening. Dus een ruim klusweekje inlassen! Hoeft echt niet iedere dag hoor! Succes ermee! Lola, Wat heb jij toch altijd mooie plaatjes bij speciale gelegenheden. Stuur je ook veel kaartjes naar familie en vrienden?
Euh, gewoon zoals de meeste mensen, denk ik... (Ik wil je best mijn 'geheim' verklappen hoor: die plaatjes scoor ik via Google... )
Vindt het allemaal zo onwerkelijk, als de bloedtest vanavond ook goed is dan verander ik pas de banner. Laat ons hopen, maar sta nog steeds te trillen. 4 dagen geleden was hij nog negatief. Dus normaal moet de hcg van pregnyl uit m'n lijf zijn en heb de streep ook gedurende 2 dagen veel duidelijker zien worden. Duimen he meiden
Hoop dat je het niet erg vind! Heb al twee grotere kinderen en bij beide snel zwanger en geen verdere problemen! Gelukkig! Voel me een beetje onnozel maar had het idee dat er op deze site zoveel gebeurd dat er vast wel iemand mijn vraag kan beantwoorden! Bedankt in ieder geval, Moby
he moby, ik heb ook 2 kinderen van 12 en 11, was toen een fluitje van een cent om zwanger te geraken, nu hoop ik zwanger te zijn na 17 maanden, dit met behulp van clomid en pregnyl. ik hoop dat je snel zwanger bent. We hebben een onbegrepen onvruchtbaarheid, m'n man is pico bello en ik ook. Soms moet je toch een beetje hulp inroepen.
moby, online kan jet het uitrekenen met je laatste 3 testen. Meestal zit deze calculator juist. heb je je vruchtbare dagen en je nod