35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger ?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Jippeltje, 27 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moby4

moby4 Bekend lid

26 jan 2008
    560
    0
    0
    nagelstyliste
    noord-brabant
    Zico, ik hoop met je mee!
    heb het streepje ook gezien!
    Mijn kinderen zijn 12 en 9 en dat ging inderdaad makkelijk!
    Ben nu 5e ronde begonnen,hoop dit keer raak!
    Gr, Moby

2. moby4

moby4 Bekend lid

26 jan 2008
    560
    0
    0
    nagelstyliste
    noord-brabant
    Oké, ga ik kijken maar ben altijd precies om de 28.
    Had nu afgelopen zat. op mijn NOD een licht positief testje maar toch ongesteld geworden!
    2 maanden geleden precies hetzelfde!
    Moby

3. Ik ben heel erg blij met het bestaan van de ovulatietesten. Toen ik zwanger probeerde te worden van Jasmijn, klusten wij iedere cyclus drie weken lang om de andere dag (vanwege een zeer onregelmatige cyclus...) Op zich niets op tegen, maar als zwanger worden na een aantal jaren nog steeds niet lukt, gaat het echt op 'moeten' lijken en dat is een stuk minder. Ben dus blij dat we deze keer gerichter konden klussen (en de rest was dan echt voor de lol... :) )

4. Ellenk

Ellenk VIP lid

hallo allemaal, hier weer meldplicht.
    heb ziekte en toch nog 2 dagen carnaval overleefd....
    Als ik nu zwanger zou blijken (over 14 dag) dan hebben de zwemmertjes in polonaise de finish gehaald ;)

Zico gefeliciteerd meis!

Moby: je dagen na je ei blijft meestal gelijk. Dus is je cyclus langer dan komt dat dus bijna altijd doordat je later ei hebt gehad. Je ei bepaald dus de lengte zeg maar.

Natas: Jee wat een goed en wat een k*t nieuws zeg. Heel veel sterkte met de operatie en vertroetel je mannetje maar lekker... :)

Nou verder weet ik ff niet...

Laterrrrrrrrrr

5. moby4

moby4 Bekend lid

26 jan 2008
    560
    0
    0
    nagelstyliste
    noord-brabant
    Lola,
    na hoe lang ben jij begonnen met de ovulatie-testen?
    Moby

6. @Moby: Toen we een half jaartje geleden naar elkaar uitspraken dat we toch voor een tweede kindje wilden én durfden gaan, wilde ik wel graag weten hoe het met mijn cyclus was gesteld. In eerste instantie heb ik de ovulatietesten gebruikt om inzicht hierin te krijgen. Mocht ik namelijk géén eisprong krijgen - zoals in het verleden in de meeste cycli het geval was - dan wisten we tenminste meteen waar we aan toe waren en konden we de keuze voor wel of geen MMM deze keer snel maken zonder eerst tegen beter weten in te blijven hopen...
    Maar tot mijn blijdschap bleek ik netjes een eisprong te krijgen en was mijn cyclus al een stuk regelmatiger dan vroeger. Daarna hebben we de testen dus gebruikt om effeciënter te kunnen klussen... :)

7. jolanda666

jolanda666 Actief lid

30 okt 2007
    330
    0
    0
    administratief
    Drenthe
    Ik ben geen Lola hoor maar begin morgen (ben jaar geleden met pil gestopt) met ovu testen zodat we toch wat gerichter kunnen gaan klussen. Heb het gevoel dat we nu telkens te laat of te vroeg klussen.
    Ellenk: dat verhaal gaat bij mij niet op want de ene keer is het bij mij 10 dagen na ei en afgelopen x 8 dagen dus daar kan ik helaas niet op vertrouwen!

8. @Jolanda: Krijg jij dan geen medicijnen om je luteale fase (de tijd tussen ei en NOD) te verlengen...?

9. diaantje1

diaantje1 Bekend lid

2 jan 2008
    954
    0
    0
    @ Zico: Van harte gefeliciteerd en geniet ervan! Begrijp ik het goed dat jij ook IUI behandelingen krijgt? Zo ja: de hoeveelste IUI was dit?

@ Ellen: veel succes op de wachtbank!

Hier verder niet veel nieuws, nog steeds een beetje gammel, griep loert nog steeds om het hoekje!

10. jolanda666

jolanda666 Actief lid

30 okt 2007
    330
    0
    0
    administratief
    Drenthe
    Ben daarvoor nog niet bij ha geweest, probeer deze ronde met ovu testen en als het dan niet lukt dan ga ik naar ha want dan zijn we ook jaar bezig. Helpen die medicijnen dan, dat zou wel mooi zijn en wat voor medicijnen zijn dat dan?

11. diaantje1

diaantje1 Bekend lid

2 jan 2008
    954
    0
    0
    @ Jolanda: ik ben de vorige cyclus begonnen met duphaston om de luteale fase te verlengen. Normaal kwamen de :evil: tussen dag 10-12. Met de duphaston waren ze er op dag 15. Bij mij heeft het dus geholpen.

12. SanRob

SanRob Bekend lid

28 jun 2007
    847
    0
    0
    doktersassistente/pedicure
    apeldoorn
    LOLA: Sorry, natuurlijk had jij geweldig nieuws. Nog gefeliciteerd.
    Is lullig, maar de rotverhalen blijven dan toch langer hangen he.

ZICO: TOP! GEFELICITEERD!GENIET ERVAN.

13. SymphonyX

SymphonyX Lid

30 sep 2007
    29
    0
    0
    Mochten de getallen achter jouw naam iets zeggen over je bouwjaar, had je al een half jaar geleden naar de huisarts gemogen hoor! ;)

@ Zico: poeh, dat is wel heeeel vaag, welk merk test is dat? Duimen maar!

14. jolanda666

jolanda666 Actief lid

30 okt 2007
    330
    0
    0
    administratief
    Drenthe

15. Kainda

Kainda Lid

25 dec 2007
    48
    0
    0
    Zico dat is een mooi streepje hoor :)
    Die van mij was net zo.
    Dussssss gefeliciteerd meid :D

16. diaantje1

diaantje1 Bekend lid

2 jan 2008
    954
    0
    0
    @ Zico: ik vind het ook een heel mooi streepje, hoop dat wij ook snel zo'n streepje hebben ;)

17. moby4

moby4 Bekend lid

26 jan 2008
    560
    0
    0
    nagelstyliste
    noord-brabant
    Hallo, wie van jullie is pas toch ongesteld geworden en mag op het wachtbankje net als ik?

18. Katootje

Katootje Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.909
    0
    0
    Gelderland
  19. jolanda666

jolanda666 Actief lid

30 okt 2007
    330
    0
    0
    administratief
    Drenthe
    Nou ik ben net ongi geweest en zit nu op dag 6 van cyclus dus ik neem ook plaats op het wachtbankje.

20. moby4

moby4 Bekend lid

26 jan 2008
    560
    0
    0
    nagelstyliste
    noord-brabant
    Nou Jolanda,
    join the club!
    Hi-Hi

Deel Deze Pagina